Citat:
Du skulle bli häpen om du såg mig. Jag klär mig preppy, är vältränad och har snygga magrutor, snygg stil "det lyser om mig", jag får blickar men ligger kanske 2 - 3 ggr om året. Jag tar ingen kontakt med kvinnor och kvinnor tar aldrig kontakt med mig, man syns inte för dem. Blir verkligen ett stort frågetecken när jag ser många som påstår att tjejer inte skulle vara intresserade av sex. Som jag upplevt det (och jag är snart 40) så är många tjejer tvärtom mer intresserade av tillfälligt sex än av förhållanden. Det verkar tillochmed som många tjejer skräms av killar som är ute efter något mer seriöst, som jag t.ex.
För 20-25 år sedan var tjejer sådana som TS och andra beskriver, men tiderna har ändrats radikalt sedan slutet av 90- början av 2000-talet. Kanske mycket beroende på alla dokusåpor som har influerat folk och gett en signal om att det är helt okej som tjej att vara sexuellt promiskuös.
Själv sörjer jag det faktum att många kvinnor inte längre ens verkar veta vad kärlek är och hur det känns, och att det bara är den kroppsliga bekräftelsen som räknas.
För 20-25 år sedan var tjejer sådana som TS och andra beskriver, men tiderna har ändrats radikalt sedan slutet av 90- början av 2000-talet. Kanske mycket beroende på alla dokusåpor som har influerat folk och gett en signal om att det är helt okej som tjej att vara sexuellt promiskuös.
Själv sörjer jag det faktum att många kvinnor inte längre ens verkar veta vad kärlek är och hur det känns, och att det bara är den kroppsliga bekräftelsen som räknas.
Jag har träffat Flashbackare som kan intyga att de inte fattar varför jag skulle ha problem med kvinnor. Och i egentligen har jag inte större problem. Jag vill däremot att det ska vara lätt, varför ska det vara svårt att få sex? Ja, jag skriver "få" därför att det är nåt som man får och inte tar, aldrig ger. Jag vill ha det enkelt men kvinnor är avsiktligt fittiga. Jag kan även säga att jag fick fler tjejer som fick upp ögonen för mg när jag fick jobb, undra varför.
Varför ska kvinnor låtsas vara efterblivna när det enda de vet är att killar vill ha sex med dem? Svaret finns i tråden, och det är att de gör inte ett skit utan vill bara parasitera på killen. Det är även därför som de inte har ett enda incitament (förutom fula och feta kvinnor) att utbilda sig och skaffa ett eget jobb. Snygga kvinnor gör inte ett skit utan lever på sin fitta.
Det är så kraftigt snedfördelat att det enda jag sitter och väntar på är att horhus legaliseras och konkurrensen släpps fri, eller att en gigantiskt meteor träffar Sverige och utrotar hela mänskligheten.
Senast redigerad av chirho 2015-11-22 kl. 17:58.
Senast redigerad av chirho 2015-11-22 kl. 17:58.
Tur att det finns någon!