2015-11-22, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Blir verkligen ett stort frågetecken när jag ser många som påstår att tjejer inte skulle vara intresserade av sex. Som jag upplevt det (och jag är snart 40) så är många tjejer tvärtom mer intresserade av tillfälligt sex än av förhållanden. Det verkar tillochmed som många tjejer skräms av killar som är ute efter något mer seriöst, som jag t.ex.

För 20-25 år sedan var tjejer sådana som TS och andra beskriver, men tiderna har ändrats radikalt sedan slutet av 90- början av 2000-talet. Kanske mycket beroende på alla dokusåpor som har influerat folk och gett en signal om att det är helt okej som tjej att vara sexuellt promiskuös.

Själv sörjer jag det faktum att många kvinnor inte längre ens verkar veta vad kärlek är och hur det känns, och att det bara är den kroppsliga bekräftelsen som räknas.
Du skulle bli häpen om du såg mig. Jag klär mig preppy, är vältränad och har snygga magrutor, snygg stil "det lyser om mig", jag får blickar men ligger kanske 2 - 3 ggr om året. Jag tar ingen kontakt med kvinnor och kvinnor tar aldrig kontakt med mig, man syns inte för dem.

Jag har träffat Flashbackare som kan intyga att de inte fattar varför jag skulle ha problem med kvinnor. Och i egentligen har jag inte större problem. Jag vill däremot att det ska vara lätt, varför ska det vara svårt att få sex? Ja, jag skriver "få" därför att det är nåt som man får och inte tar, aldrig ger. Jag vill ha det enkelt men kvinnor är avsiktligt fittiga. Jag kan även säga att jag fick fler tjejer som fick upp ögonen för mg när jag fick jobb, undra varför.

Varför ska kvinnor låtsas vara efterblivna när det enda de vet är att killar vill ha sex med dem? Svaret finns i tråden, och det är att de gör inte ett skit utan vill bara parasitera på killen. Det är även därför som de inte har ett enda incitament (förutom fula och feta kvinnor) att utbilda sig och skaffa ett eget jobb. Snygga kvinnor gör inte ett skit utan lever på sin fitta.

Det är så kraftigt snedfördelat att det enda jag sitter och väntar på är att horhus legaliseras och konkurrensen släpps fri, eller att en gigantiskt meteor träffar Sverige och utrotar hela mänskligheten.
Senast redigerad av chirho 2015-11-22 kl. 17:58.
Citera
2015-11-22, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Du skulle bli häpen om du såg mig. Jag klär mig preppy, är vältränad och har snygga magrutor, snygg stil "det lyser om mig", jag får blickar men ligger kanske 2 - 3 ggr om året. Jag tar ingen kontakt med kvinnor och kvinnor tar aldrig kontakt med mig, man syns inte för dem.

Jag har träffat Flashbackare som kan intyga att de inte fattar varför jag skulle ha problem med kvinnor. Och i egentligen har jag inte större problem. Jag vill däremot att det ska vara lätt, varför ska det vara svårt att få sex? Ja, jag skriver "få" därför att det är nåt som man får och inte tar, aldrig ger. Jag vill ha det enkelt men kvinnor är avsiktligt fittiga. Jag kan även säga att jag fick fler tjejer som fick upp ögonen för mg när jag fick jobb, undra varför.

Varför ska kvinnor låtsas vara efterblivna när det enda de vet är att killar vill ha sex med dem? Svaret finns i tråden, och det är att de gör inte ett skit utan vill bara parasitera på killen. Det är även därför som de inte har ett enda incitament (förutom fula och feta kvinnor) att utbilda sig och skaffa ett eget jobb. Snygga kvinnor gör inte ett skit utan lever på sin fitta.

Det är så kraftigt snedfördelat att det enda jag sitter och väntar på är att horhus legaliseras och konkurrensen släpps fri, eller att en gigantiskt meteor träffar Sverige och utrotar hela mänskligheten.

Tjejer måste sålla mycket hårdare än killar om de vill ha sex som är värt namnet och inte bara någon som har sex på en. Ta dig och Babianen t.ex. Vem fan vill riskera att råka på en sån? Inte ens du skulle vilja ha sex med någon av er, eller hur? Det lyser ju lång väg att därifrån går ingen tjej ens minimalt nöjd, och rosiga kinder och skakiga knän är helt okända begrepp för såna som er.

Anledningen till att ingen vill ligga med dig är att din insida syns på utsidan. Då hjälper inte magrutor ett dugg, det blir bara som att måla läppstift på en gris.
Citera
2015-11-22, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Tjejer måste sålla mycket hårdare än killar om de vill ha sex som är värt namnet och inte bara någon som har sex på en. Ta dig och Babianen t.ex. Vem fan vill riskera att råka på en sån? Inte ens du skulle vilja ha sex med någon av er, eller hur? Det lyser ju lång väg att därifrån går ingen tjej ens minimalt nöjd, och rosiga kinder och skakiga knän är helt okända begrepp för såna som er.

Anledningen till att ingen vill ligga med dig är att din insida syns på utsidan. Då hjälper inte magrutor ett dugg, det blir bara som att måla läppstift på en gris.
Sålla hårdare är bara en bortförklaring för att kvinnor inte gillar sex. Gillar man sex så vill man ha sex hela tiden men det förutsätter att man har ett intresse för sex. De flesta kvinnor är ju fruktansvärt fula även i ett land som sverige. Gillar man sex så håller man sig snygg och konkurrenskraftig.

Och vad menar du med att "träffa på en sån?"
Babianen har en snygg kropp, hon är enligt mig en 8 - 9, men inte 10 som hon själv hävdar. Om jag var tjej skulle jag definitivt valt en kille som jag.

Metaforen med läppstift är ju något man använder när det rör sig om kvinnor, komiskt att du drar den för att försöka träffa mig.
Senast redigerad av chirho 2015-11-22 kl. 18:37.
Citera
2015-11-22, 18:47
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Det här säger ju allt. Du vill att det ska vara enkelt. För vissa är det enkelt att få sex, för andra inte. Du får väl anstränga dig och sluta se sex som en rättighet. Det enda du har rätt till är din frihet och ditt liv, allt annat måste du jobba för vare sig du vill eller inte. Bitterhet är sällan upphetsande för kvinnor.

Du resonerar som en känd kvinnohatare (fd skribent) på forumet som ansåg att alla kvinnor orde ge honom tröstsex. Fattar du inte hur jävla skevt ni båda resonerar så förstår jag varför brudarna nekar dig gång på gång. Det kvittar om du är snygg, välklädd osv, din skitattityd lyser igenom.

Sexlusten har f.ö. väldigt lite med ens utseende att göra. Även fula, fläskberg, anorektiker, missbildade och utvecklingsstörda som är klädda som hittehjon har en sexlust. Du resonerar som Babianen.
Senast redigerad av Cineasten 2015-11-22 kl. 18:49.
Citera
2015-11-22, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkplugg
Ja det är bra, men så ser det inte ut i alla relationer.
Den viktiga frågan är ju VARFÖR det inte ser ut så i alla relationer?

Citat:
Ursprungligen postat av Sparkplugg
Problemet med dig är att du ser sex som endast ett medel för njutning. Kan sex användas till mer än njutning så kommer det att användas till det. Det får det pris som motpartnern är beredd att betala. Skälet till att Män förväntar sig sex i en relation är för att dem har betalat för det i andra former: investering i relation, äktenskap, pengar etc. som ett implicit utbyte mot sex. Och inte bara sex, utan genuin sex.
Jag skulle säga att om sex används för annat än njutning och närhet så har man problem.

Exakt. Om mannen anser att han köpt rätten till sex, så ska han väl inte bli missnöjd om han får det i den utsträckning han betalar för? Kvinnan investerar också tid (och känslor!) i relationen och om det är ett offer att ingå äktenskap så sker den uppoffringen från båda sidor.

Då återstår det pengar på din lista. I de flesta förhållanden så är inkomsterna ganska lika mellan könen. Men om vi utgår ifrån att mannen får ut såpass mycket mer att han betalar kvinnan 10 000 i månaden för sex, vad förväntar han sig för kvalitet och kvantitet på sexet? Köpsex för 10 000 räcker väl till ca 4 oengagerade knull, och eftersom kvinnan han lever med troligen gör en del hushållsarbete för de pengarna så är han väl nere på 3 oengagerade sextillfällen i månaden.

Är det konstigt om kvinnans sexlust försvinner om hon först efter att hon gått in i förhållandet inser att hon egentligen bara är köpt för sex? Om mannen varit ärlig med att han går in i relationen för att han förväntar sig sex UTAN att behöva tända eller tillfredsställa sin partner, så hade det varit ärligare.

Den enda anledningen jag ser till att man inte förhandlar och ser till att få villkoren skrivna svart på vitt innan man påbörjar en affärsuppgörelse, är att man misstänker att motparten har lättare att då upptäcka vilken usel deal den är på väg in i...
Citera
2015-11-22, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Och varför ska vi tro på dig? Du kanske sitter och hittar på allt det här. Bilder, lönespecar, examenspapper har du nånting som styrker det du säger?
Så idag är du Zuluwanker? Hälsa Babianen...
Du behöver inte tro på mig, och ingen annan heller. Den som vill tänker till kring det jag skriver, och tror man att det finns en poäng i det jag skriver så kan man använda det i sitt eget liv. Den som inte vill reflektera över det jag skriver utan vill fortsätta att bara se saker på sitt sätt gör såklart det.

Citat:
Och vad gör han då mer konkret?
Finns nog en hel massa att googla kring hur man tänder och tillfredsställer en kvinna, för den som är villig att anstränga sig lite för att lyckas med det. Problemet är väl att de som skulle behöva lära sig hur man gör inte har lust att anstränga sig, för de tycker att kvinnan ska "ställa upp".

Citat:
Nej det är sexigt med en dominant man som säger att det är din skyldighet. Jag vill se bevis på att du är kvinna annars har du 0 trovärdighet.
Du vet att alla inte tänder på detsamma som du gör va? Profilen Zuluwanker sägs ju vara en man, ska han föreställa hetero, bi eller homo?

Det är en väldig skillnad på en dominant man och en gnällig snubbe som "minsann vill ha sex så kvinnan borde ställa upp"... Och även för en man som är dominant under sexet så kvarstår detaljen att få kvinnan att VILJA ha sex, och det är den "lilla" detaljen som män som inte får sex missar...

Läs vad jag skrivit tidigare och bilda dig en egen uppfattning om ifall jag är kvinna eller man. Men poängen här är min åsikt, inte mitt kön.

Citat:
Låt oss leka med tanken att det står 10 vanliga män framför dig, om man vill ha sex så spelar det väl ingen roll vem av dem man väljer? Du måste kunna konkretisera vad som tänder dig. T.ex. är det män du tänder på eller rika män, kukar, dominans, etc.
Så du väljer inte sex med den som tänder dig mest? De flesta av oss väljer sex med den vi tänder mest på, och vad olika personer tänder på varierar. Och för att vilja upprepa sex med en person så krävs det att sexet ger njutning.

För mig är det inte EN sak som tänder mig, utan en kombination av flera saker. Och om jag hade varit singel så är sannolikheten stor att jag inte valt att ha sex med någon av de tio männen, det skulle vara en ren lyckträff om rätt man (och rätt sex) för mig skulle vara bland de tio.
Citera
2015-11-22, 19:01
Medlem
Citat:
Sålla hårdare är bara en bortförklaring för att kvinnor inte gillar sex. Gillar man sex så vill man ha sex hela tiden men det förutsätter att man har ett intresse för sex. De flesta kvinnor är ju fruktansvärt fula även i ett land som sverige. Gillar man sex så håller man sig snygg och konkurrenskraftig.

Och vad menar du med att "träffa på en sån?"
Babianen har en snygg kropp, hon är enligt mig en 8 - 9, men inte 10 som hon själv hävdar. Om jag var tjej skulle jag definitivt valt en kille som jag.

Metaforen med läppstift är ju något man använder när det rör sig om kvinnor, komiskt att du drar den för att försöka träffa mig.

Dumheter. Om det gick lika snabbt för tjejerna du träffat som det gör för dig, och de skulle se till att få sitt medan du ligger där otillfredsställd varje gång och funderar på om det inte vore roligare hos tandläkaren, skulle du också se till att försöka lära dig att sålla så fort som möjligt. Det är så otroligt mycket vanligare att killar är värdelösa i sängen att tjejer sållar av ren självbevarelsedrift - förutom att man dessutom löper risken att träffa på babianer och dig som egentligen inte gillar tjejer överhuvudtaget. Du kan ju tänka dig själv hur kul sex är med någon som man inte vill ska öppna käften eftersom allt som kommer ur den är spyor.

Ja, klart du skulle välja en kille som dig. Tur att det finns någon!

Läppstiftsgrisen är ett talesätt som går att använda i många sammanhang, förstår du. Här passade den perfekt. Du lyckas inte dölja ditt inre hur du än försöker.
Citera
2015-11-22, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det här säger ju allt. Du vill att det ska vara enkelt. För vissa är det enkelt att få sex, för andra inte. Du får väl anstränga dig och sluta se sex som en rättighet. Det enda du har rätt till är din frihet och ditt liv, allt annat måste du jobba för vare sig du vill eller inte. Bitterhet är sällan upphetsande för kvinnor.

Du resonerar som en känd kvinnohatare (fd skribent) på forumet som ansåg att alla kvinnor orde ge honom tröstsex. Fattar du inte hur jävla skevt ni båda resonerar så förstår jag varför brudarna nekar dig gång på gång. Det kvittar om du är snygg, välklädd osv, din skitattityd lyser igenom.

Sexlusten har f.ö. väldigt lite med ens utseende att göra. Även fula, fläskberg, anorektiker, missbildade och utvecklingsstörda som är klädda som hittehjon har en sexlust. Du resonerar som Babianen.
Jag har aldrig sagt att sex är en rättighet.

Du pratar om personligheten hos mig men du skulle aldrig misstänka mig för att vara kvinnohatare, aldrig någonsin. Jag skriver bara hatiskt på forumet för att jag ser världen objektivt. Och som vi alla icke-politiskt korrekta vet så hatar kvinnor sanningar. De vill inte att deras höga position och makt ska rubbas, därför gör de allt för att hyckla.

En vanlig kvinna eller en hora, spelar ingen roll, uppskattar inte en kille som han är. Du vill att jag ska jobba mer för vanligt enkelt sex med en fet kvinna. Varför det? Kvinnor gör ingenting för mig men kan ändå få ligga med vem som helst. Anlednigen är att relationsmarknaden är riggad och sexköp förbjudet. Släpp marknaden fri, varför gör de inte det?

Varför den inte är fri är för att all deras fittmakt skulle försvinna över en natt och relationsmarknaden skulle få lite konkurrens. Nu finns bara konkurrens från män till kvinnor men bland kvinnor kan vem som helst få ligga.
Citera
2015-11-22, 19:06
Medlem
Citat:
Dina bortförklaringar har ingen verklighetsförankring och det märks att du är egoistisk om du tror att vi pratar om dig. Jag tror dock att du ljuger. Du utger dig för att vara kvinna när du egentligen är sjuk i huvudet.

Du begriper inte att kvinnor använder sex för att mjölka ut så mycket som möjligt av mannen. Om de kan sälja fittan till ett högre pris, det vill säga sälja sig till någon som är mångmiljonär med ett mycket välbetalt jobb så gör de det. Du rationaliserar det med irrelevanta argument som att du tänder på honom eller att hand är snygg, har fin personlighet eller något annat nonsens när det handlar om ren och skär försörjning.

Det finns inga kvinnor som inte har sex av ren njutning, absolut inga. Alla kvinnor får betalt på något sätt. Det kan vara att få bo med en ingenjör som tjänar ordentlgt med pengar och har ett fint hem och att hon i utbyte ger sex till honom.

Om kvinnor var intresserade av sex skulle fler män få ligga, men eftersom kvinnor utgör en enda flaslhals så är förklaringen att de helt enkelt inte vill ha sex. De är så pass egoistiska att de inte kan tänka sig att ha sex gratis för njutningens skull, ha likvärdiga eller bättre jobb än killen, tjäna mer än honom och fortfarande tända på honom. Det finns inte.

Män kräver bara en snygg kvinna, men kvinnor kräver att mannen ska ha ett bra jobb. Varför då? Ska man bara knulla så är väl jobb helt ointressant. Så är det för 95 % av kvinnorna.

Sen ska du fråga dig varför kvinnor inte vill legalisera horhus. Förklaringen är att deras maktmedel, det vill säga fittan inflateras då killar lätt kan tillfredsställa sig på annat håll och det kommer resultera i att kvinnor blir tvungna att jobba och göra sig attraktiva, ta kontakt med killar för sex och göra sig konkurrenskraftiga mot andra kvinnor. För kvinnor är den tanken omöjlig eftersom de under många år fått allt serverat. Nu finns ingen konkurrens och därför kan kvinnor ha vilka krav de vill. Marknaden är riggad och ni kommer med alla lögner ni kan för att erhålla er höga maktposition som ni faktiskt inte förtjänar men ni upprätthåller det med fusk och statligt tvång.

Och så alla "fantastiska äktenskap" som går i kras tack vare kvinnan. Kolla alla par som gifter sig, där gifter sig kvinnan alltid uppåt. Kvinnan är aldrig jurist och mannen receptionist, det finns inte ett enda sånt fall. Så pass egoistiska är er natur och detta skriver du om som att du vill åt hans njutning. Det är ren lögn.
Trodde du skrev om kvinnor? Jag tillhör den gruppen, därav mitt svar.

Ditt sätt att argumentera/brista i argumentation och argumentationsteknik, säger en hel del om dig. Jag berättar att min verklighet inte stämmer alls med det du påstår gäller alla, då påstår du att jag är sjuk i huvudet och ljuger. Och när jag beskriver min verklighet så kallar du det för "bortförklaringar som saknar verklighetsförankring" och att jag "rationaliserar det med irrationella argument"...

För tydlighetens skull så kan du ju skriva överst i dina inlägg att alla som inte upplever saker som du upplever dem eller lever som du säger att alla gör, ska låta bli att skriva.

Varför känns det ofattbart för dig att män kan få sex genom att tända en kvinna och skapa gemensam njutning med henne? Innebär det att du tror att alla män är värdelösa i sängen?

Jag tycker att legaliserade horhus är en bra ide. För många män är bristen på sex ett jobbigt problem, och för de som inte kan få eller vill anstränga sig för att få sex så tror jag det är en hyfsad lösning. Men jag tror extremt få kvinnor som är emot legalisering av sexköp är det för att de känner sig hotade av det. Män som vill ha sex utan att gå till prostituerade kommer det nog alltid finnas gott om.

Äktenskap som är "fantastiska" går inte i kras. Och när äktenskap går i kras så beror det på både mannen och kvinnan, det är extremt ovanligt att det bara beror på den ena parten att ett äktenskap upphör.
Citera
2015-11-22, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Dumheter. Om det gick lika snabbt för tjejerna du träffat som det gör för dig, och de skulle se till att få sitt medan du ligger där otillfredsställd varje gång och funderar på om det inte vore roligare hos tandläkaren, skulle du också se till att försöka lära dig att sålla så fort som möjligt. Det är så otroligt mycket vanligare att killar är värdelösa i sängen att tjejer sållar av ren självbevarelsedrift - förutom att man dessutom löper risken att träffa på babianer och dig som egentligen inte gillar tjejer överhuvudtaget. Du kan ju tänka dig själv hur kul sex är med någon som man inte vill ska öppna käften eftersom allt som kommer ur den är spyor.

Ja, klart du skulle välja en kille som dig. Tur att det finns någon!

Läppstiftsgrisen är ett talesätt som går att använda i många sammanhang, förstår du. Här passade den perfekt. Du lyckas inte dölja ditt inre hur du än försöker.
Haha du klarade inte av att bemöta argumenten eller de andra resonemangen utan påhopp. Jag gillar mig själv när jag verbalt rövknullar er. Det är så uppenbart att du tar i så du spricker.

Vissa tjejer har faktiskt kommit före mig, så där har du fel!

Om man sminkade killar.
Citera
2015-11-22, 19:14
Avslutad
Bara för att jag gillar sex betyder det inte att jag knullar med vem som helst. Jag håller mig till killar jag finner attraktiva både till utseende och personlighet och sådana är inte lätta att hitta. Då är jag hellre utan.
Knullat arbetslösa, jag har åkt till killar bara för att knulla och sen åka hem. Men eftersom du resonerar som Babianen så antar jag att du kommer påstå att jag ljuger.
Känner ingen konkurrens av horor. De män som går till horor är ändå inga jag skulle vilja ha.
Citera
2015-11-22, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Trodde du skrev om kvinnor? Jag tillhör den gruppen, därav mitt svar.

Ditt sätt att argumentera/brista i argumentation och argumentationsteknik, säger en hel del om dig. Jag berättar att min verklighet inte stämmer alls med det du påstår gäller alla, då påstår du att jag är sjuk i huvudet och ljuger. Och när jag beskriver min verklighet så kallar du det för "bortförklaringar som saknar verklighetsförankring" och att jag "rationaliserar det med irrationella argument"...

För tydlighetens skull så kan du ju skriva överst i dina inlägg att alla som inte upplever saker som du upplever dem eller lever som du säger att alla gör, ska låta bli att skriva.

Varför känns det ofattbart för dig att män kan få sex genom att tända en kvinna och skapa gemensam njutning med henne? Innebär det att du tror att alla män är värdelösa i sängen?

Jag tycker att legaliserade horhus är en bra ide. För många män är bristen på sex ett jobbigt problem, och för de som inte kan få eller vill anstränga sig för att få sex så tror jag det är en hyfsad lösning. Men jag tror extremt få kvinnor som är emot legalisering av sexköp är det för att de känner sig hotade av det. Män som vill ha sex utan att gå till prostituerade kommer det nog alltid finnas gott om.

Äktenskap som är "fantastiska" går inte i kras. Och när äktenskap går i kras så beror det på både mannen och kvinnan, det är extremt ovanligt att det bara beror på den ena parten att ett äktenskap upphör.
Jag tror inte att du är kvinna.

Din verklighet är irrelevant. Jag skrev klart och tydligt att undantag finns men undantagen är så pass få att de inte är intressanta.

De flesta män är enligt kvinnor helt värdelösa i sängen så varför ska jag undergivet ragga på någon som ändå inte uppskattar mig? Så är det inte bara för mig utan en hel del män i det här landet. Genom åren har det startats enormt många trådar och det har skrivits om sexuellt frustrerade män i tidningar och böcker men ni vill projicera det som att detta problem bara gäller mig. Kasta HUUUUR mycket skit du vill men problemet är universellt och gäller majoriteten av män. Det är få män som får ligga så mycket som de vill, särskilt med de kvinnor som de vill.

Äktenskap går i kras väldigt ofta och initieras ofta av kvinnan. I drygt 70 % av fallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in