Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Det jag beskriver är varför plan inte kan flyga över en viss hastighet vid en viss höjd. Man kan inte chansa för om man går över gränsen är det för sent att häva
Ja du skriver det hela tiden, ibland påstår du att det är omöjligt att flyga så fort pga luftmotståndet och ibland påstår du att flygplanen skulle skaka sönder. Men, faktum är ju att de flög fort, de flög lågt, och de flög in i wtc1 och wtc2. Är det något av detta du önskar förneka? Var det inga flygplan i din värld eller vad menar du?
Citat:
Dessutom, borde inte kaparna ha läst någon information om planen de tänkt kapa och flyga för att lära sig hur planen fungerar? Det borde också vara viktigare för kaparna att nå målet än att nå så hög hastighet som möjligt
Hög fart = större smäll? Inte vet jag hur kaparna tänkte, men det är ju också lite underligt att du ibland påstår att kaparna knappt kunde flyga en cessna för att i nästa mening påstå att de borde varit pålästa och skulle ha bekymrat sig om boeings och rolls royces rekommendationer..
Jag frågar igen, tror du inte det var några flygplan eller vad försöker du säga?