2015-11-20, 16:06
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Om det nu är så varför har inte familjen intervjuats av Nordfront eller andra alternativa medier? Skärp dig.

Du måste ju ha noll insikter i den mänskliga psykologin. Kanske är du för ung. Sorg innebär för de flesta att de inte vill delta i spektakel som intervjuer. Det är normalt eftersom det handlar om ett trauma.
Citera
2015-11-20, 20:23
Moderator
^Eazs avatar
OT tjafsande raderat.
/Mod
Citera
2015-11-20, 20:56
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Ja, det där var ju iofs en originell anklagelse. Men som avledande manöver biter den inte så bra. Faktum kvarstår, det är en judetidnings påstående mot kommentarerna på twitter som säger annorledes.

Att du gillar Twitter så mycket förvånar mig. Kan du ha sagt nåt illa menat om Twitter förr? Får kika på det.
Vilka saker pekar på att Nordfront pratat med familjen?
Citera
2015-11-20, 21:10
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Att du gillar Twitter så mycket förvånar mig. Kan du ha sagt nåt illa menat om Twitter förr? Får kika på det.
Vilka saker pekar på att Nordfront pratat med familjen?

Vad jag gillar är ointressant. Det finns två källor som står emot varandra och eftersom du hävdat att tidningen talat med familjen så ligger inte bevisbördan på mig. De enda som kan bringa klarhet är i så fall familjen själv.
Citera
2015-11-20, 21:21
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Vad jag gillar är ointressant. Det finns två källor som står emot varandra och eftersom du hävdat att tidningen talat med familjen så ligger inte bevisbördan på mig. De enda som kan bringa klarhet är i så fall familjen själv.

En familj som inte vill vara i media. Varför publicerar inte Nordfront eller annan en intervju?
Citera
2015-11-20, 21:58
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
En familj som inte vill vara i media. Varför publicerar inte Nordfront eller annan en intervju?

Tja, du får väl fråga Saxlind men att familjen inte vill ställa upp på en intervju än finner jag som jag skrivit tidigare inte ett dugg konstigt. Normal sorg och trauma.
Citera
2015-11-20, 22:22
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Tja, du får väl fråga Saxlind men att familjen inte vill ställa upp på en intervju än finner jag som jag skrivit tidigare inte ett dugg konstigt. Normal sorg och trauma.

Har frågat Saxlind. Jag finner det inte heller konstigt, det är du som ser judiska konspirationer här. En judisk konspiration som ger er rätten att bortse från en ung svensk flickas familjs vilja.
Citera
2015-11-20, 22:38
Medlem
Glada nyheter, Nordiska motståndsrörelsen i Norge har fått en jäkligt snygg ny hemsida som heter Frihetskamp:

https://www.nordfront.se/nordiska-motstandsrorelsen-norge-lanserar-en-ny-officiell-hemsida.smr

https://www.frihetskamp.net/
Citera
2015-11-20, 22:57
Medlem
RelicDeluxes avatar
Kul att det är lite liv i tråden igen.

NMR har ju på senare tid tagit muslimerna i försvar, bla i RF.

Vore det inte bättre att bränna synagogor isället för flyktingförläggningar eller är ni för "populistiska" för det?
Citera
2015-11-21, 00:38
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
De har förmodligen inte hört talas om Nordfront. Förresten, vad sa familjen när ni ringde? Blev ni godkända som megafon för familjens krig mot judemedia?

Ja, förklara gärna varför du benämnde Lisa Holm på det viset, Dofterna? Du som så indignerat och självrättfärdigt kritiserat Nordfront för att missakta Parisoffrets familj. Tämligen motsägelsefullt. Var det ditt sanna psyksjuka judejag som tittade fram där?
Citera
2015-11-21, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Vore det inte bättre att bränna synagogor isället för flyktingförläggningar eller är ni för "populistiska" för det?

Troende judar utgör i dagsläget inget hot emot Sverige, och även om dessa är och förblir oönskade på svensk mark så finns det mer dagsaktuella element att oskadliggöra innan rensningen av judar ens kommer på tal. Att pedofildyrkare i tusental dagligen strömmar in över gränsen är i alla friska individers ögon något som många gånger om trumfar den vagel i ögat som judarna utgör - dessutom är judarna som ställer till med mest skada både sekulära och i sammanhanget väl anpassade till västerländsk kultur, och kommer med stor sannolikhet att finnas kvar när Sverige antingen faller - för att då emigrera till Israel - eller reser sig, för att då i bästa fall fly ifrån oss som önskar se dem släckta.
Citera
2015-11-21, 14:24
Medlem
Den samordnade nordiska aktionen "Refugees NOT Welcome" var fruktansvärt imponerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in