2012-10-30, 21:50
Medlem
MarxTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
De är redan kända av polisen... Har du läst artiklarna?
Ja. Det står att de hade flygblad på sig, att ett vittne hört att de uppgett att tillhör SMR och därför gör man "analysen" att de tillhör rörelsen (eller att de har kopplingar). Det betyder inte, i alla fall i min värld, att de är edsvurna. Hade jag knivat en blatte med flygblad i fickan hade jag blivit kopplad till SMR utan att jag för den sakens skull är medlem eller ens ha träffat någon annan från organisationen....
Citera
2012-10-30, 21:54
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarxTrollet
Ja. Det står att de hade flygblad på sig, att ett vittne hört att de uppgett att tillhör SMR och därför gör man "analysen" att de tillhör rörelsen (eller att de har kopplingar). Det betyder inte, i alla fall i min värld, att de är edsvurna. Hade jag knivat en blatte med flygblad i fickan hade jag blivit kopplad till SMR utan att jag för den sakens skull är medlem eller ens ha träffat någon annan från organisationen....

Bara spekulationer just nu, men nassar är det onekeligen. SMR och dess anhängare kommer ju förneka att dessa är medlemmar, stödmedlemmar, aktivister eller vad för benämining de nu har, oavsett om det stämmer eller inte. Jag personligen gissar på att minst en av dom var med.
Citera
2012-10-30, 22:04
Medlem
Godsmackeds avatar
Ni nazister går runt och gnäller på att rödingar misshandlar
i grupp. Vad sjutton är det här? Dessutom resulterade händelsen med ett dödsfall. Idioter. Sådant här ger bara mer motivation i kampen mot er.
Citera
2012-10-30, 22:10
Medlem
MarxTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godsmacked
i grupp. Vad sjutton är det här? Dessutom resulterade händelsen med ett dödsfall. Idioter. Sådant här ger bara mer motivation i kampen mot er.
Håller med om att det är fegt. Minns du Vavra Suk -09?
Citera
2012-10-30, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Bara spekulationer just nu, men nassar är det onekeligen. SMR och dess anhängare kommer ju förneka att dessa är medlemmar, stödmedlemmar, aktivister eller vad för benämining de nu har, oavsett om det stämmer eller inte. Jag personligen gissar på att minst en av dom var med.

Ungefär som era "förbipasserande amnestymedlemmar"
Citera
2012-10-30, 23:49
Medlem
servuss avatar
Sorgligt det där med mordet på Joakim. Jag förstår inte hur de resonerar. Ungefär som de där tyska nazisterna som sköt kebabsvarvare. Om de nu kan tänka sig att begå mord varför inte sätta en yxa i Jan Helin eller Jonas Bonnier?

Obs. ingen uppmaning jag försöker bara tänka mig in i hur de resonerar.

Citat:
Ursprungligen postat av Godsmacked
Vad sägs om att sätta en känga i käften på några av de förtryckare som inte råkar vara fascister? Denna inavel inom extrema rörelser och det osunda intresset för varandra är patetiskt.

Obs. ingen uppmaning jag blablabla.
Citera
2012-10-31, 00:47
Medlem
Quiltys avatar
http://www.tv3play.se/play/283980/?autostart=true

Film på gärningen. Är det någon som sitter på information om gm:s identiteter?
Citera
2012-10-31, 05:12
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quilty
http://www.tv3play.se/play/283980/?autostart=true

Film på gärningen. Är det någon som sitter på information om gm:s identiteter?

Philip och Tony heter 17, 18 åringen som greps i Stockholm. Simon heter 21 åringen. Samtliga med i SMR, kanske något tidigt att gå ut med hela namnen. Om någon har annan info att bidra med får ni gärna PM.
Citera
2012-10-31, 06:59
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarxTrollet
Håller med om att det är fegt. Minns du Vavra Suk -09?
Ja eller överfallet på SD's Martin Kinnunen och hans flickvän
i Stockholms tunnelbana. Det är så roligt när extremvänstern
ska in i "nazi-forumet" för att plocka poäng när man är lika
goda kolsupare själva och dom senaste tio åren har man
nog varit mer aktiva när det gäller våldsamma incidenter
än vad extremhögern har varit. Visst man har inte lyckats
ha ihjäl någon än, om det sedan beror på tillfälligheter
eller inkompetens får någon annan svara på.
Citera
2012-10-31, 07:27
Medlem
503s avatar
Kan ju knappast ha varit okänt vid det här laget att ihop med medlemskap och/eller samröre med sektliknande organisationer så kommer även fara för ens eget liv.
Tragiskt händelse lik förbannat, men detta är ju inte första gången som hattarna ger sig på varandra.
Citera
2012-10-31, 08:29
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Kan ju knappast ha varit okänt vid det här laget att ihop med medlemskap och/eller samröre med sektliknande organisationer så kommer även fara för ens eget liv.
Tragiskt händelse lik förbannat, men detta är ju inte första gången som hattarna ger sig på varandra.

Hänger inte med nu. Påstår du att J.K, som blev mördad av SMR:are, själv var nazist?
Citera
2012-10-31, 09:52
Medlem
Vänstern kastar ägg, högern mördar, nog är det skillnad alltid. Det blir jobbigt för nassar att försvara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in