Har idag löneutmätning på ca 6,5k/månad varav 4k av dessa går till skulden och resterande i ränta.
Har ett skuldsaldo hos fogden på 266.835 kr, då har de mätt ut pengar sen Februari, plockat mina pensionspengar på 20k samt tog runt 15 000kr för mig förra året i diverse utmätningar, plockat dryga 100 000kr från mig totalt. Huvudskulderna uppgick till 200 000kr och då var mina Csnlån på 36 000 inkluderade i dessa.
Satt och räknade lite på det hela och jag kommer bli skuldfri tidigast om 5 år i den takten man betalar nu dock så är inte framtida räntor och avgifter inkluderade och dessa lär ju fördröja det hela med minst 2 år, så om dryga 7 år så kanske jag är skuldfri. Kommer då ha betalt in dryga 646 000kr på skulder som uppgick till knappa 170 000kr.
Min fråga är, hur stor är chansen att jag kan få skuldsanering om jag säger upp mig från jobbet och lever på bidrag under denna tid?
Älskar mitt nuvarande jobb men att pröjsa in runt 400k i ränta och avgifter känns bara helt sjukt och jag väljer då hellre att gå på bidrag och ev jobba svart under tiden och kan ha mig ett liv samtidigt som skulderna försvinner utan att jag behöver pröjsa ett skit för dessa.
Så här ser det ut
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2mfhvrb&s=9#.VkfCnnYvdD8
Vad menar de för övrigt med detta "10 st anmärkningar på totalt 35,4 tkr finns registrerade."
Jag har ju över 250k i skuldsaldo till Kronofogden varför står det då 35,4k inunder?