2015-11-18, 15:57
Medlem
Var FAN finns läkaren i Goodneighbor? Letat överallt.

Läkaren i Diamondcity kan dra åt helvete.
Citera
2015-11-18, 16:19
Medlem
bringeroflights avatar
Byggde en vapenmarknad i Sanctury och assignade en gubbe dit men jag märker inte att något ändrats. Jag trodde det skulle blev en affär så man kunde handla i sina egna byar. Missar jag något eller vad gör de marknaderna man bygger? Jag har ju offrat perk poäng för detta och vill ha ut något.
Citera
2015-11-18, 16:33
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Byggde en vapenmarknad i Sanctury och assignade en gubbe dit men jag märker inte att något ändrats. Jag trodde det skulle blev en affär så man kunde handla i sina egna byar. Missar jag något eller vad gör de marknaderna man bygger? Jag har ju offrat perk poäng för detta och vill ha ut något.

Vad tänker du ska ändras? Gubben ska gå och ställa sig bakom ståndet och sälja vapen. Du får alltså möjlighet att köpa saker av gubben och du får även lite caps i workshoppen.
Citera
2015-11-18, 16:57
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Vad tänker du ska ändras? Gubben ska gå och ställa sig bakom ståndet och sälja vapen. Du får alltså möjlighet att köpa saker av gubben och du får även lite caps i workshoppen.
Det är precis detta jag ville men gubben gick inte till ståndet så jag kunde inte göra några affärer. Får väl vänta lite och se om han hittar dit nästa gång jag är där
Citera
2015-11-18, 17:26
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Det är precis detta jag ville men gubben gick inte till ståndet så jag kunde inte göra några affärer. Får väl vänta lite och se om han hittar dit nästa gång jag är där
Assign-knappen är jävligt buggig. Jag brukar få vänta flera sekunder innan det står att gubben faktiskt går till stället.
Citera
2015-11-18, 17:47
Bannlyst
Lagt ner 35 timmar och känner att jag vill bara börja om för att jag har gjort så många fel från start. Känns lite jobbigt att börja om dock...

Älskar spelet och för mig med en amd dator och som kör på ultra quality så känner jag inte igen mig av andra som klagar. Rullar på bra med andra ord.
Citera
2015-11-18, 18:16
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av classof82
Lagt ner 35 timmar och känner att jag vill bara börja om för att jag har gjort så många fel från start. Känns lite jobbigt att börja om dock...

Älskar spelet och för mig med en amd dator och som kör på ultra quality så känner jag inte igen mig av andra som klagar. Rullar på bra med andra ord.
Känner ganska lika, vill snabbt se slitet och sedan omedelbart börja om. F4 känns väldigt bra och endast några få buggar. Visserligen tycker jag bättre om skills än prekar och det är något som fattas i bybyggander. Känner inte riktig tillfredsställelse att lägga timmar på de utan någon belöning.
Kör också med amd och flyter fint på ultra enda problemet är att jag fick ett infall igår att uppgradera processorn till en 8350 och nu är datorn nästan obrukbar pga fläktljudet. Beställt en annan fläkt så förhoppningsvis kan jag spela till helgen.
Citera
2015-11-18, 19:58
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majorapa
På survival har vissa fiender sinnessjukt mycket HP så jag har satsat nästan allt på att få vapnen att göra mer skada, att man lootar mer ammo och att man kan crafta bättre vapen.
Enda direkta vapensatsningen jag gjort är gun nut och indirekt för lite mods och det räcker väldigt långt.

Bla

Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Assign-knappen är jävligt buggig. Jag brukar få vänta flera sekunder innan det står att gubben faktiskt går till stället.
Inte buggig men det är några sekunders fördröjning innan meddelandet visas.
Citera
2015-11-18, 20:47
Bannlyst
Citat:
Känner ganska lika, vill snabbt se slitet och sedan omedelbart börja om. F4 känns väldigt bra och endast några få buggar. Visserligen tycker jag bättre om skills än prekar och det är något som fattas i bybyggander. Känner inte riktig tillfredsställelse att lägga timmar på de utan någon belöning.
Kör också med amd och flyter fint på ultra enda problemet är att jag fick ett infall igår att uppgradera processorn till en 8350 och nu är datorn nästan obrukbar pga fläktljudet. Beställt en annan fläkt så förhoppningsvis kan jag spela till helgen.

Fick bli en omstart! Ska bli kul att ta det lite mer chill. Passade på att ta mitt irl namn så codsworth kan säga det till mig.

Hela listan av namn här: http://hastebin.com/raw/eziriberin
Citera
2015-11-18, 21:10
Medlem
rolemodels avatar
Citat:
Fick bli en omstart! Ska bli kul att ta det lite mer chill. Passade på att ta mitt irl namn så codsworth kan säga det till mig.

Mohammad blir ju min nästa helt klart.
Citera
2015-11-18, 21:22
Medlem
HappyHours avatar
Citat:

Coolt! Blir helt klart omstart såfort MQ är genomförd och man fått häng på all crafting och dylikt.

Om man har typ [förnamn från listan] + [eget efternamn], kan Codsworth & c fortfarande säga förnamnet eller hur funkar det?
Citera
2015-11-18, 21:27
Medlem
confused...s avatar
Fuckface finns i listan. Alla som väljer något annat än det är inte värda att spela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in