Citat:
Ursprungligen postat av
CassiopejaZ
Nej jag behöver inte gå till nån optiker då jag har utmärkt syn, frågan är har du?
En relevant fråga, var/är du en mobbare? Mobbare brukar ju anse att alla som inte ser ut som dom är antingen supertunna eller smällfet, trots att dom inte är nått av det.
En sak kan jag göra klart för dig, jag har sett dom bilder som finns på Carolin på nätet, och hon är banne mig inte smällfet på långa vägar, min syrra är smällfet och Carolin är inte ens I NÄRHETEN.
Men varför bryr man sig? Jag vet liksom att jag har rätt, och dina kommentarer visar att antingen har du en extremt dålig människosyn eller så lever du bland ett gäng vandrande pinnar och anse att alla som har kött på kroppen som smällfet.
Skulle du fråga en expert så lär dom också säga att Carolin inte vägde mer än 70kg med tanke på att hon var normalbyggd ( i den normala världen, inte i din twisten world) och var 161 cm lång
Du måste förstå att kommer du med info som är så tokigt fel som att Carolin skulle varit 174cm, När det står tydligt i FUP att Carolin var 161 cm och det är väldigt stor skillnad från att vara 174cm lång, så tvivlar man extremt på att du läst FUP.
Men aja du ska få fortsätta leka polis, ska inte störa dig MR cop hehe

"Jag liksom vet att jag har rätt" haha och jag "liksom" vet att du har fel då 161 cm och 70 kilo inte skulle göra att man ser så pass överviktig ut som Caroline. Jag tycker dock att det är bra att du drar upp pinnsmal vilket Toni nästan var när han greps. Då Toni skulle klassificeras som en tunnis då och Caroline vad du än säger var fet så går detta inte ihop hur han så enkelt hade kunnat bära henne ensam.
Men snälla du: Först ska hon ha vägt 79 och sedan 70. Vad är nästa vikt? 55 kg? Jag är ingen mobbare och mina vänner är inte anorektiker heller men nu råkar det vara så att Carolines vikt är intressant för utredningen.
Alldén var och är ingen Magnus Samuelsson. Nu hade man kanske inte behövt vara det för att bära Caroline, jag hade nog klarat det, men jag väger mer och är nog betydligt starkare än Toni.
Att lyfta en kropp när den är stel och aldrig under den tiden lämna ett enda upptäckt spår tyder på att mördaren med lätthet lyfte kroppen och när väl en människa är död är det bra så mycket otympligare att hantera.
Hade fibrer lämnats, släpspår, hårstrån på marken, vad som helst av detta och jag hade inte börjat skriva på Flashback och bedyrat hans oskuld.
Den tekniska bevisningen är extremt dålig med tanke på att någon annan hade kunnat köra bilen, han var inte ensam om att kunna köra bil i familjen antar jag...
Blodspåren i bilen och geväret är båda saker som inte Toni behövt ge upphov till.
Att Toni tiger har inte att göra med att han vill undvika ett långt straff. Alldén hade Silbersky som försvarare vilket antagligen är Sveriges skickligaste försvarsadvokat, kanske tom jurist.
Silbersky lär ha informerat Toni mycket väl om rättsfrågorna och hur han kunde se fram emot livstid även om han inte yppade mer än vad han gjorde. Mord är det som brott som bestraffas högst inom den svenska straffskalan.
Att han skämdes tvivlar jag på. Erkänner man väl att man knuffat någon på en krok och sedan skjutit ihjäl personen för att försöka fria sig själv så har man nog inga moraliska betänkligheter till att avslöja "resten med".
Det handlar sedan inte bara om att fria Alldén från min sida. Det handlar också om att hindra en kallblodig mördare från att utföra fler dåd. Personen som dödade Caroline kommer nog göra det igen. För det är nog inte gruvdrängen som gjort det som Niklas P kallar honom...