Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-12, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
– Men där jag är kring Göta Lejon är det ganska rörigt. En gång bodde jag på Kocksgatan och det var inte roligt.

Det bor väl folk (inte rumänska romer) på marken i entrén till Göta Lejon-teatern? Det är väl dem hon är rädd för?

Jag tror hon är rädd för dessa? http://www.svt.se/nyheter/regionalt/stockholm/ensamkommande-flyktingbarn-far-boende-pa-soder
Citera
2015-11-17, 19:28
Avstängd
konstapels avatar
Måste nog medge att jag håller med PW i den här frågan. Södermalm har blivit jäkligt skabbigt på senare år.
Östermalm har tvärtom lite kommit ifrån sin tidigare image av knalltorra överklasskärringar och blivit en ganska levande stadsdel med hyfsat nöjesutbud men utan skabbigheten som tycks dra sig till Södermalm.
Citera
2015-11-17, 19:43
Medlem
bernters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Hans Wahlgren.

Mycket teater, filmer, tv-serier etc.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Hans_Wahlgren

http://www.imdb.com/name/nm0906316/?ref_=fn_al_nm_1
Knappast mycket tv-serier och film på den gubben, men åtskilliga sväng i dörr farser däremot.
Citera
2015-11-17, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Måste nog medge att jag håller med PW i den här frågan. Södermalm har blivit jäkligt skabbigt på senare år.
Östermalm har tvärtom lite kommit ifrån sin tidigare image av knalltorra överklasskärringar och blivit en ganska levande stadsdel med hyfsat nöjesutbud men utan skabbigheten som tycks dra sig till Södermalm.
..Nu får du förklara dig..Du som har erfarenhet av Södermalm..
..Södermalm har blivit jäkligt skabbigt på senare år..
..Menar du då dom senaste 5,10,20,30 eller kanske rent av dom senaste 40åren..??
Citera
2015-12-04, 07:47
Medlem
Citat:
Pernilla Wahlgren siktar och slår hårt.

I sin podcast ger musikalartisten nu Carola en verbal käftsmäll.

– Hon låter så sjukt onaturlig!

http://www.msn.com/sv-se/noje/celebrity/pernilla-wahlgrens-taskiga-attack-mot-carola/ar-AAfZ1Rf?li=AAb2nfE&ocid=mailsignoutmd

Men frågan är om Pernilla inte har gått över gränsen när hon nu attackerar den svenska nationalklenoden Carola.
Citera
2015-12-04, 08:17
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pysslaren
http://www.msn.com/sv-se/noje/celebrity/pernilla-wahlgrens-taskiga-attack-mot-carola/ar-AAfZ1Rf?li=AAb2nfE&ocid=mailsignoutmd

Men frågan är om Pernilla inte har gått över gränsen när hon nu attackerar den svenska nationalklenoden Carola.

Hon "attackerar" Carolas skådespelarinsats i senaste Ellosreklamen... Det är ju inte så att hon sågar Carolas röst/sång.
Citera
2016-01-06, 13:35
Medlem
Vad har hänt i familjen,vad är det dom blivit ovänner om
Citera
2016-01-06, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Vad har hänt i familjen,vad är det dom blivit ovänner om
Jag är inte riktigt säker.Men,jag tror det handlar om "södermalmsaffären"..Dom övriga i släkten hävdar att det förtfarande är utom all fara att vistas på Södermalm..
Citera
2016-01-06, 14:07
Medlem
el henkos avatar
Pernilla framstår mer och mer som vår nya Kicki Danielsson. Dyker upp här och var, åsikter i alla möjliga ämnen och icke ämnen. Lite tragiskt faktiskt och inte ett dugg kul.
Citera
2016-01-06, 17:45
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av el henko
Pernilla framstår mer och mer som vår nya Kicki Danielsson. Dyker upp här och var, åsikter i alla möjliga ämnen och icke ämnen. Lite tragiskt faktiskt och inte ett dugg kul.
Skillnaden är att Kikki regelbundet (nåja, men emellanåt) har fortsatt att ge ut ny musik och spela live. Så sent som i höstas släppte Kikki en kritikerrosad skiva, den förra skivan kom några år innan dess.

Pernilla är i så fall mer som Anna Book. De hade någon hit eller två vardera i mitten av 80-talet och sedan dess, i typ 30 år eller liknande, har det mesta handlat om allt annat än musik.
Citera
2016-01-06, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Skillnaden är att Kikki regelbundet (nåja, men emellanåt) har fortsatt att ge ut ny musik och spela live. Så sent som i höstas släppte Kikki en kritikerrosad skiva, den förra skivan kom några år innan dess.

Pernilla är i så fall mer som Anna Book. De hade någon hit eller två vardera i mitten av 80-talet och sedan dess, i typ 30 år eller liknande, har det mesta handlat om allt annat än musik.

Nja, hon håller på med " Förklädet ".
Citera
2016-01-06, 21:37
Medlem
Tidigare har det på hennes blogg alltid varit middag osv med alla barnen Bianca Benjamin o även stora sonen Oliver som inte bor hemma men sen innan jul syns de inte alls . Kan vara helt normalt då Oliver inte bor hemma och jobbar och reser men Bianca och Benjamin brukar det var flitiga luncher och fika och middagar med. De skulle alla åkt till Mauritius innan jul men B och J ändrade sig o åkte till Mallorca och spenderade även hela julen där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in