2015-11-15, 09:25
Medlem
Hur stor chans är det att dom kollar efter steorider på drogtest , ska pissa för ett jobb på raffeneri
2015-11-15, 17:22
Medlem
Brb-Toas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelx
Ok jag har inte lämnat urinprov på länge, så då har det väl ändrats då.
Hm...
Så är det. Alla urinprov jag har tagit på senaste tiden har buprenorfin listat.
2015-11-15, 17:46
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulken2010
Hur stor chans är det att dom kollar efter steorider på drogtest , ska pissa för ett jobb på raffeneri
Individuellt. Om du är väldigt vältränad kan du bli testad.
2015-11-15, 19:01
Medlem
onekinds avatar
I oktober från den 13:e till den 23:e så inmundigades sammanlagt 1 gram kokain, 5 gram amfetamin, 2mg iktorivil, 10 gram hasch samt 5 gram gräs. Nu, 24 dagar efter sista intag, den 16:e november kan jag ev. få lov att lämna urinprov som jag antar kommer att skickas på analys men kan även vara sticka, vad det nu har för betydelse.

Vad tror ni, kommer det visa positivt eller negativt?

Jag har förvisso varit vardagsrökare tidigare, men det var ca. 5-6 månader sedan jag lade ner det tunga bruket. Det mindre bruket innan det jag rökte i oktober var i september, mellan den 5:e och den 20:e där jag rökte ungefär 15 gram gräs. Jag tänkte som så att ju mer detaljerat jag beskriver mitt f.d. bruk desto bättre blir era gissningar...
Senast redigerad av onekind 2015-11-15 kl. 19:03.
2015-11-15, 19:25
Medlem
Hej igen

Skulle verkligen uppskatta svar.
Skriver detta igen med hopp om svar. Tog två st 250 ug (om det nu stämmer, behövde två st ju), lappar 5 dagar innan jag pissade. Polisen sa att de trodde att jag har brukat lappar, så de lär ju skicka på analys.
Kommer de synas något? Har som sagt läst att de syns i pisset 1-2 dagar efter bruk men vill gärna ha bekräftelse.
Är vältränad, gymmar 5-6 dagar i veckan, inget underhudsfett, väldigt snabbt ämnesomsättning, tar även kreatin.

Tack på förhand

EDIT: Det var för övrigt min första gång jag provat lappar, om det har någon betydelse..
Senast redigerad av OGHush 2015-11-15 kl. 19:27. Anledning: Måste tillägga en sak
2015-11-15, 19:33
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OGHush
Hej igen

Skulle verkligen uppskatta svar.
Skriver detta igen med hopp om svar. Tog två st 250 ug (om det nu stämmer, behövde två st ju), lappar 5 dagar innan jag pissade. Polisen sa att de trodde att jag har brukat lappar, så de lär ju skicka på analys.
Kommer de synas något? Har som sagt läst att de syns i pisset 1-2 dagar efter bruk men vill gärna ha bekräftelse.
Är vältränad, gymmar 5-6 dagar i veckan, inget underhudsfett, väldigt snabbt ämnesomsättning, tar även kreatin.

Tack på förhand

EDIT: Det var för övrigt min första gång jag provat lappar, om det har någon betydelse..

Det syns under samma tid som du är påverkad ungefär - så nej, det kommer inte synas och du kan andas ut.
2015-11-15, 19:35
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onekind
I oktober från den 13:e till den 23:e så inmundigades sammanlagt 1 gram kokain, 5 gram amfetamin, 2mg iktorivil, 10 gram hasch samt 5 gram gräs. Nu, 24 dagar efter sista intag, den 16:e november kan jag ev. få lov att lämna urinprov som jag antar kommer att skickas på analys men kan även vara sticka, vad det nu har för betydelse.

Vad tror ni, kommer det visa positivt eller negativt?

Jag har förvisso varit vardagsrökare tidigare, men det var ca. 5-6 månader sedan jag lade ner det tunga bruket. Det mindre bruket innan det jag rökte i oktober var i september, mellan den 5:e och den 20:e där jag rökte ungefär 15 gram gräs. Jag tänkte som så att ju mer detaljerat jag beskriver mitt f.d. bruk desto bättre blir era gissningar...

Centralstimulantian och Benson kommer vara ute med stor marginal.

Rökat är lite tricky men borde vara lugnt om du inte är en tjockis.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-11-15 kl. 19:38.
2015-11-15, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Individuellt. Om du är väldigt vältränad kan du bli testad.

saken är den att på intervjun var jag inte alls bitig eller biffig utan nu i efterhand börjar jag bli lite
större men forfarande inget monster, nu var det så att hon som intervjuade sa på slutet "juste en sak till det kan vara så att du kan bli drogtestad innan start" vet inte riktigt om jag ska tolka det som att dopingtest kan inkluderas?
2015-11-15, 22:15
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulken2010
saken är den att på intervjun var jag inte alls bitig eller biffig utan nu i efterhand börjar jag bli lite
större men forfarande inget monster, nu var det så att hon som intervjuade sa på slutet "juste en sak till det kan vara så att du kan bli drogtestad innan start" vet inte riktigt om jag ska tolka det som att dopingtest kan inkluderas?

Det ingår inte som standard vid analys, men kan väljas till.
2015-11-15, 22:50
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Om polisen tar in en på drogtest ( blodprov el pissprov ) syns det då om man har tagit svamp ( t.ex Mexikanska cubensis el hur det nu stavas ) ?
2015-11-16, 09:57
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bussmekanikern
Om polisen tar in en på drogtest ( blodprov el pissprov ) syns det då om man har tagit svamp ( t.ex Mexikanska cubensis el hur det nu stavas ) ?
Svar nej
2015-11-16, 17:10
Medlem
Detta har säkert kommit upp i tråden men har ej tid att skumma igenom.. Ska på polis förhör i morgon och ska säkerligen pissa i en mugg! Har tagit stesolid som jag inte har recept på men jag har ett stånde recept på oxascand och jag har för mig att levern omvandlar diazepam till oxazepam så kommer det då att finnas något att anmärka på ett förmodat urin prov?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in