2015-11-13, 11:49
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag har nog inte spelat WD sedan innan expansionen. Är pet-build hållbar på högre tormentnivåer?
Pet WD's är nog inte så bra solo. Men dem är hyfsat eftertraktade i grupper eftersom de kan hålla uppe big bad vodoo som ger en rejäl ökning i damage. Sen finns det också poison wd's som använder sig av helltooth set och acid cloud/wall of death som sina bästa spells. Alternativt till acid cloud är zombie björnar men dem är inte riktigt lika bra i mitt tycke.

Jag lyckades komma upp till grift 60 ungefär utan någon speciell ansträngning eller perfekt gear eller så.
Citera
2015-11-13, 12:04
Medlem
Opilus5500s avatar
Patch 2,4 är uppe på PTR, synd att man inte slutar förs 17.00 idag bläääää...

Hade velat spela nya zonerna och testa set dungeons, alla nya coola items...
Citera
2015-11-13, 13:23
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 270215
Hellfire prylarna får du bygga själv, finns en vendor: squirt the peddler i Hidden camp eller vad basen i Act 2heter som säljer designs åt dig som du lär din JC.

Sen är det bara o farma infernal Machines och döda uberbossar för mats och hoppas att den där ringen eller amuletten blir bra.

Har köpt designen och lärt upp min JC just nu i alla fall. Hoppas ring/amuletten blir bra också
Får väl ge mig ut och farma lite.

Citat:
Ursprungligen postat av Iam-Varfor
www.diablofans.com

Tackar!
Senast redigerad av Redlinez 2015-11-13 kl. 13:26.
Citera
2015-11-13, 18:51
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Patch 2,4 är uppe på PTR, synd att man inte slutar förs 17.00 idag bläääää...

Hade velat spela nya zonerna och testa set dungeons, alla nya coola items...

Hunnit testat spela ännu?
Jag tänkte testa PTR nu ikväll så hoppas det blir nice
Citera
2015-11-13, 21:50
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Hunnit testat spela ännu?
Jag tänkte testa PTR nu ikväll så hoppas det blir nice

Har spelat en hel del, och Eternal Woods, påminner en del om Areat summit ifrån d2, fast med mer storm och snö! Jag gillar de skarpt!! Kikat lite på nya föremålen, och lirat igenom nya ön... De verkligen rätt riktning som spelet utvecklar sig i
Citera
2015-11-14, 11:41
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Har spelat en hel del, och Eternal Woods, påminner en del om Areat summit ifrån d2, fast med mer storm och snö! Jag gillar de skarpt!! Kikat lite på nya föremålen, och lirat igenom nya ön... De verkligen rätt riktning som spelet utvecklar sig i

Låter väldigt lovande ju
Tänkte testa PTR idag eftersom jag inte hade tid igår.
Citera
2015-11-14, 22:44
Avslutad
Vad menas med att vissa items tillkommer när säsong 4 är slut? Varför kan vissa få items men andra inte?
Citera
2015-11-15, 01:21
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Vad menas med att vissa items tillkommer när säsong 4 är slut? Varför kan vissa få items men andra inte?

season only items ja det är rätt korkat men så har dom kört nu ett tag samma med nya gems brukar oftast också vara season only.. är trött på att bli särbehandlad bara för man inte vill vara med och köra seasons betyder inte att man ska bli straffad för det det är like korkat som om dom gjorde samma sak om man inte kör hardcore.. så med tanke på att season 4 ska köra 3 månader eller nåt så lär du få vänta tills nästa år
Citera
2015-11-15, 12:42
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
season only items ja det är rätt korkat men så har dom kört nu ett tag samma med nya gems brukar oftast också vara season only.. är trött på att bli särbehandlad bara för man inte vill vara med och köra seasons betyder inte att man ska bli straffad för det det är like korkat som om dom gjorde samma sak om man inte kör hardcore.. så med tanke på att season 4 ska köra 3 månader eller nåt så lär du få vänta tills nästa år

Men vadå, sa de inte att de skulle ta bort season only items helt och hållet?
Citera
2015-11-15, 14:20
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Men vadå, sa de inte att de skulle ta bort season only items helt och hållet?
Från och med nästa säsong ja.
Citera
2015-11-15, 21:17
Medlem
Redlinezs avatar
Ja då har man skaffa hellfire ring och amulett. Men det som jag hade på mig redan var mycket bättre. Skall jag använda kanais cube för ringen och amuletten för något eller ska jag bara ge dom till mina andra karaktärer ?

Mvh
Citera
2015-11-15, 21:51
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Ja då har man skaffa hellfire ring och amulett. Men det som jag hade på mig redan var mycket bättre. Skall jag använda kanais cube för ringen och amuletten för något eller ska jag bara ge dom till mina andra karaktärer ?

Mvh

mer uberbossar lär du köra då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in