2015-11-15, 09:20
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
ska bli spännande att se hur det här slutar

Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Finns det verkligen inga andra vittnen? Enligt Hasse Aro, Brottsplats, var det ju en man som försökte springa ikapp gärningsmannen. Var tog han vägen? Och vid den tiden borde det ju krylla av människor vid ett busstorget.

Det verkar uppenbarligen som om inte alla fakta i kommit på bordet. Skulle inte förvåna mig om det hela slutar i intet. Märklig historia.
Citera
2015-11-15, 09:46
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Måste ju vara folktätt på den platsen vid den tidpunkten . Lär ju finnas flertalet vittnen om det stämmer men de verkar vara frånvarande . Kan ju hända att det var en olyckshändelse och morsan drog en snyftvals framför snuten . Det som talar emot det är att den misstänkte fortfarande verkar sitta anhållen men än är det inte över
Citera
2015-11-15, 10:03
Medlem
känns som det hela är mycket uppförstorat ,mamman kanske hoppades på stort skadestånd
pk pressen hängde på drevet ,tror ni det blivit lika uppmärksammat om det varit en svart gubbe
och en vit 2 åring?
Citera
2015-11-15, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
Gör läxorna istället för att vräka ur dig dumheter, miffo.

tänk på att det från början skulle vara mordförsök nu kallas det misshandel
Citera
2015-11-15, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osd72
Om det inte skulle stämma att barnet inte blivit misshandlad. Varför sitter MW anhållen??
Därför att vi lever i PK-Sverige, ett land med inverterad rasism. Vita är onda jävlar och svartingar är guds änglar. Jag blir allt mer övertygad om att busschauffören gått i andra tankar och inte uppmärksammat ungen, utan snubblat på den lille. Mamman vet att utnyttja rasistkortet.
Denna historia luktar skit lång väg !
Citera
2015-11-15, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollreg
Finns inga vittne till själva händelsen.
Citat:
Ursprungligen postat av osd72
Mamman blev ju vittne !

Förlåt långsamt internet och svårt läa alla sidor.

Mamman vittne? Det betyder att det kan vara mamman som skadat barnet och hittar på för att skydda sig själv eller annan person
Citera
2015-11-15, 14:48
Medlem
Jag har pratat med folk som känner GM väldigt väl, både som kollega och bekant. Ingen tror att GM gjort detta med flit och det hela är ett stort missförstånd.
Citera
2015-11-15, 15:03
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
Jag har pratat med folk som känner GM väldigt väl, både som kollega och bekant. Ingen tror att GM gjort detta med flit och det hela är ett stort missförstånd.

Nej, såklart. Det är inte ofta man hör typ "Förvånade mig inte ett dugg. Har alltid trott han varit kapabel till något sånt" från kollegor, familj eller bekanta
Citera
2015-11-15, 15:52
Medlem
d3xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Eller en rakad måsskit som inte är helt hundra i skallen

Tror mest på att de är en jävla babbejävel som gjort det..
Citera
2015-11-15, 18:11
Medlem
Den anhållne frisläppt.
Citera
2015-11-15, 18:14
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loosec
Den anhållne frisläppt.
Varför? Källa?