2015-11-11, 23:09
Medlem
ben300s avatar
Hur länge tar det att sälja alla onecoins... priset höjdes.. men inte limitsen på 12,36,60,120€

3,24€

http://36.media.tumblr.com/051acac6a93a0afacf0fd634bab20f0a/tumblr_nxo4wq7Gp41uwevrmo1_r1_1280.jpg

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1K38mRVG2ZVtYUsHJqVyfq2lLkcucURXpi4KZdpdfgxU/edit#gid=0

https://youtu.be/6kD88BOIl_Q

http://benzmith.tumblr.com/
Citera
2015-11-12, 04:31
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ben300
Hur länge tar det att sälja alla onecoins...

Finns det en enda medlem av Onecoin-nätverket idag, som är villig att köpa "coins" från andra medlemmar?
Citera
2015-11-12, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Och där har du precis också sagt att det är ett pyramidspel.
"Om folk inte går in med mer pengar så kommer det att raseras"

Och? Citera mig när jag förnekar detta? Jag fattar inte hur många gånger jag ska behöva upprepa att mitt kall i den här tråden inte är att gröna onecoin och dess upplägg innan ni trögskallar ska fatta detta! För övrigt är vad som händer när onecoin når öppna marknaden det som är det intressanta, hur den nuvarande fasen med rekrytering osv ser ut är totalt ointressant.

Angående resten av ditt inlägg har jag inget att tillägga. Jag har redan kommenterat min syn på faktorer som kan föranleda god kursutvecklingen. Dina argument till varför det är en scam ger jag inte mycket för faktiskt. Att många saker är illa skötta köper jag men det är ingalunda några argument till att allt skulle vara en scam.
Citera
2015-11-12, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ben300
Hur länge tar det att sälja alla onecoins... priset höjdes.. men inte limitsen på 12,36,60,120€

3,24€

http://36.media.tumblr.com/051acac6a93a0afacf0fd634bab20f0a/tumblr_nxo4wq7Gp41uwevrmo1_r1_1280.jpg

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1K38mRVG2ZVtYUsHJqVyfq2lLkcucURXpi4KZdpdfgxU/edit#gid=0

https://youtu.be/6kD88BOIl_Q

http://benzmith.tumblr.com/

Din uträkning gör ju att ALLA som pitchar för denna scam kan gå och lägga sig, eller vill ni vänta MINST 1 år för att ut era pengar som har "växt så otroligt"?
Citera
2015-11-14, 10:09
Medlem
Optimister & Pessimister!

Ni får tro vad ni vill, tycka vad ni vill, tänka vad ni vill - om OneCoin.

Faktum är att detta fungerar. Jag gjorde en överföring 23/10 och igår satt pengarna på mitt konto.

(Jag kommer inte lägga upp några skärmdumpar)

Ni behöver inte tro mig, det är helt och hållet upp till er.
Citera
2015-11-14, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibbelito

Faktum är att detta fungerar. Jag gjorde en överföring 23/10 och igår satt pengarna på mitt konto.

Tror inte det är någon som hävdat att pyramidspel inte fungerar - ett tag.
Citera
2015-11-14, 13:51
Medlem
Jag är också en som har investerat i onecoin, köpte för 10 tusen och har nu tagit ut alla mina coins under en period.. det sammanlagda värdet jag fick ut var på 35 tusen kronor.

så fungerar gör det utan tvivel, frågan är bara somsagt hur det kommer se ut i framtiden, om ruja och greenwood kommer att stänga ner allt och gå i "konkurs" eller vad som nu kan tänkas ske
Citera
2015-11-14, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxern
Jag är också en som har investerat i onecoin, köpte för 10 tusen och har nu tagit ut alla mina coins under en period.. det sammanlagda värdet jag fick ut var på 35 tusen kronor.

så fungerar gör det utan tvivel, frågan är bara somsagt hur det kommer se ut i framtiden, om ruja och greenwood kommer att stänga ner allt och gå i "konkurs" eller vad som nu kan tänkas ske

Med anledning av Bens inlägg där hen fullt redovisat hur många onecoins som går att sälja per gång så lär du ha tagit ut dina coins under... xår (? Ben , hoppa in här och visa hur lång tid det skulle ta att ta ut Onecoins som motsvarar 3500Euro...) för att få ut alla dina Onecoins....

Och med tanke på dina tidigare inlägg så känns detts som ett ytterligare försök att göra detta legitimt...

Sorry , trolla på någon annan stans tack

Citat:

Visar du inte skärmdumpar så är du ett troll...

Och även om du visar skärmdumpar...

Menar du allvarligt , att du accepterar att Onecoin har en transfereringstid på 22 dagar?

Citat:
Ursprungligen postat av Lyssna Kompis
Och? Citera mig när jag förnekar detta? Jag fattar inte hur många gånger jag ska behöva upprepa att mitt kall i den här tråden inte är att gröna onecoin och dess upplägg innan ni trögskallar ska fatta detta! För övrigt är vad som händer när onecoin når öppna marknaden det som är det intressanta, hur den nuvarande fasen med rekrytering osv ser ut är totalt ointressant.

Angående resten av ditt inlägg har jag inget att tillägga. Jag har redan kommenterat min syn på faktorer som kan föranleda god kursutvecklingen. Dina argument till varför det är en scam ger jag inte mycket för faktiskt. Att många saker är illa skötta köper jag men det är ingalunda några argument till att allt skulle vara en scam.

Om du inte "grönar" Onecoin så ser jag inte meningen med dina meningsläsa inlägg.

Onecoin kommer inte att nå den öppna marknaden , eftersom det kommer Ruja aldrig att ha råd med...

Och om du inte accepterar att de punkter som räknats upp (Flertalet lögner från representanter för företaget) så kan du gärna få köpa mitt navelludd som är värt 1 Miljon , det kommer att bli värt 2 miljoner inom ett år!
Senast redigerad av Gromgutten 2015-11-14 kl. 23:07. Anledning: Trippelpost
Citera
2015-11-15, 01:52
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxern

Jag får väl ändå säga grattis. Hopas bara du har magkänsla bog att veta när du ska sluta
Citera
2015-11-15, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Med anledning av Bens inlägg där hen fullt redovisat hur många onecoins som går att sälja per gång så lär du ha tagit ut dina coins under... xår (? Ben , hoppa in här och visa hur lång tid det skulle ta att ta ut Onecoins som motsvarar 3500Euro...) för att få ut alla dina Onecoins....

Och med tanke på dina tidigare inlägg så känns detts som ett ytterligare försök att göra detta legitimt...

Sorry , trolla på någon annan stans tack

Visar du inte skärmdumpar så är du ett troll...

Och även om du visar skärmdumpar...

Menar du allvarligt , att du accepterar att Onecoin har en transfereringstid på 22 dagar?

Om du inte "grönar" Onecoin så ser jag inte meningen med dina meningsläsa inlägg.

Onecoin kommer inte att nå den öppna marknaden , eftersom det kommer Ruja aldrig att ha råd med...

Och om du inte accepterar att de punkter som räknats upp (Flertalet lögner från representanter för företaget) så kan du gärna få köpa mitt navelludd som är värt 1 Miljon , det kommer att bli värt 2 miljoner inom ett år!

Du får gärna tycka, tänka och tro att jag trollar - Varsågod

Transfereringstiden är något lång, men det gör mig inget. Jag har möjlighet att vänta 20 dagar.

Nu har jag säkrat min investering, ligger + - 0

Kommande uttag, oavsett summa - är ren och skär vinst. Skulle systemet falla samman, har jag i alla fall säkrat investeringen. Ingen skada skedd.

Mvh, Fibbelito
Citera
2015-11-15, 13:19
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Du får gärna tycka, tänka och tro att jag trollar - Varsågod

Transfereringstiden är något lång, men det gör mig inget. Jag har möjlighet att vänta 20 dagar.

Nu har jag säkrat min investering, ligger + - 0

Kommande uttag, oavsett summa - är ren och skär vinst. Skulle systemet falla samman, har jag i alla fall säkrat investeringen. Ingen skada skedd.

Mvh, Fibbelito

Behövde du värva några nya medlemmar själv för att nå denna ekonomiska konklusion?
Citera
2015-11-15, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Behövde du värva några nya medlemmar själv för att nå denna ekonomiska konklusion?

Nej.

Jag har inte värvat en enda person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in