Citat:
Ursprungligen postat av
Foxern
Jag är också en som har investerat i onecoin, köpte för 10 tusen och har nu tagit ut alla mina coins under en period.. det sammanlagda värdet jag fick ut var på 35 tusen kronor.
så fungerar gör det utan tvivel, frågan är bara somsagt hur det kommer se ut i framtiden, om ruja och greenwood kommer att stänga ner allt och gå i "konkurs" eller vad som nu kan tänkas ske
Med anledning av Bens inlägg där hen fullt redovisat hur många onecoins som går att sälja per gång så lär du ha tagit ut dina coins under... xår (? Ben , hoppa in här och visa hur lång tid det skulle ta att ta ut Onecoins som motsvarar 3500Euro...) för att få ut alla dina Onecoins....
Och med tanke på dina tidigare inlägg så känns detts som ett ytterligare försök att göra detta legitimt...
Sorry , trolla på någon annan stans tack
Citat:
Ursprungligen postat av
Fibbelito
Optimister & Pessimister!
Ni får tro vad ni vill, tycka vad ni vill, tänka vad ni vill - om OneCoin.
Faktum är att detta fungerar. Jag gjorde en överföring 23/10 och igår satt pengarna på mitt konto.
(Jag kommer inte lägga upp några skärmdumpar)
Ni behöver inte tro mig, det är helt och hållet upp till er.
Visar du inte skärmdumpar så är du ett troll...
Och även om du visar skärmdumpar...
Menar du allvarligt , att du accepterar att Onecoin har en transfereringstid på 22 dagar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
Och? Citera mig när jag förnekar detta? Jag fattar inte hur många gånger jag ska behöva upprepa att mitt kall i den här tråden inte är att gröna onecoin och dess upplägg innan ni trögskallar ska fatta detta! För övrigt är vad som händer när onecoin når öppna marknaden det som är det intressanta, hur den nuvarande fasen med rekrytering osv ser ut är totalt ointressant.
Angående resten av ditt inlägg har jag inget att tillägga. Jag har redan kommenterat min syn på faktorer som kan föranleda god kursutvecklingen. Dina argument till varför det är en scam ger jag inte mycket för faktiskt. Att många saker är illa skötta köper jag men det är ingalunda några argument till att allt skulle vara en scam.
Om du inte "grönar" Onecoin så ser jag inte meningen med dina meningsläsa inlägg.
Onecoin kommer inte att nå den öppna marknaden , eftersom det kommer Ruja aldrig att ha råd med...
Och om du inte accepterar att de punkter som räknats upp (Flertalet lögner från representanter för företaget) så kan du gärna få köpa mitt navelludd som är värt 1 Miljon , det kommer att bli värt 2 miljoner inom ett år!