2015-11-15, 00:36
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Lirat en hel del, men de något som är märkligt. Hela min skärm har blivit mörkgrön ingame gameplay ?

Märkligt? kanske är något event i spelet eller? saknar lite mer ljus måste jag erkänna

In i konsolen som du normalt hittar på "Ö" och skriv detta: rimod 00094636
Citera
2015-11-15, 00:55
Bannlyst
Längesedan ett spel riktigt gav mig sprattel inför att sova pågrund av lusten att spela.

Jag kan dock undra, gör utplacerandet av dekorationer något mer än XP?

Man utforskar så mycket att en hel dag kan sluta med endast ett quest utfört, galet mycket att se, sortera, uppgradera osv.
Citera
2015-11-15, 01:51
Medlem
Vanskligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Längesedan ett spel riktigt gav mig sprattel inför att sova pågrund av lusten att spela.

Man utforskar så mycket att en hel dag kan sluta med endast ett quest utfört, galet mycket att se, sortera, uppgradera osv.

Känner detsamma, har seriöst drömt om fallout två nätter i rad nu
Citera
2015-11-15, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic

Det enda negativa hitilst är att det fortfarande finns buggar, dålig port till PC samt UIn:

-Svår att jämföra vapen, går inte att sortera efter ammotyp
-Det går heller inte att sortera din inventory när du för över items till en storage

Förhoppningvis kan man i framtiden fixa det mesta med mods.

Det tog mig ca 12 timmar innan jag kom på att man visst kan sortera på kategori när man ska föra över saker till kompanjoner, lådor och arbetsbänkar. Testa piltangenterna till höger och vänster.
Citera
2015-11-15, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto

Som jag förstått det så öker det happiness i ditt settlement. När jag testat det verkar det fungera iaf.
Citera
2015-11-15, 03:15
Medlem
När man har en massa skit i workbenchen, tillexempel abraxo cleaner eller en desk-fan, kan man då scrappa det på en gång så man slipper ha 1000 olika items och istället bara ha de "byggstenar" man behöver så som steel,copper,plastic osv?
Citera
2015-11-15, 03:50
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Det har la varit halloweendecartioner hela tiden i spelet?

Yes, efter som att "great war" inträffade den 23 oktober så är det nog pre war dekorationer som blivit kvar
Citera
2015-11-15, 04:35
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma12360
När man har en massa skit i workbenchen, tillexempel abraxo cleaner eller en desk-fan, kan man då scrappa det på en gång så man slipper ha 1000 olika items och istället bara ha de "byggstenar" man behöver så som steel,copper,plastic osv?
Detta!
Citera
2015-11-15, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Ett uppdrag jag inte kommer ihåg vad det heter

Citera
2015-11-15, 05:06
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Detta!

Behöver inte scrappa, ligger det i workbench så används delarna automatiskt.
Citera
2015-11-15, 09:57
Medlem
bringeroflights avatar
Vad har man byarna till egentligen? Visst ger lite exp när man bygger och viss tillfredställelse att bygga upp landet men förutom det och att ha någonstans att förvara saker så har jag inte märkt några speltekniska effekter.
Citera
2015-11-15, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Vad har man byarna till egentligen? Visst ger lite exp när man bygger och viss tillfredställelse att bygga upp landet men förutom det och att ha någonstans att förvara saker så har jag inte märkt några speltekniska effekter.

Man kan tjäna en hel del caps och framkalla mer sällsynta mats. Men det kräver perks och timmar av arbete oftast. Så med andra ord, inte direkt värt det om man finner craftingen etc tråkig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in