Citat:
Det finns inte många men dom finns lite varstans och man kan även tillverka det själv.
Citat:
Det låter som du har missförstått spelet och istället stuckit iväg långt åt helvete, i början ska man hålla sig i övre vänstra hörnet tills man levlat upp gubben och valt perks som gör gubben mer dödlig, möter du death claw, supermutants och you goy gai som level 6 så har du sprungit för långt.
Varför är spelet så svårt? Man har ett sniperrifle och skjuter från 10 meter men dom tar ingen skada för att dom är för långt ifrån. Tydligen måste man stå 2 meter bort för att göra någon skada

Jag spelar på easy men fortfarande skitsvårt som in i helvete.

Jag spelar på easy men fortfarande skitsvårt som in i helvete.
Citat:
Survival och dör lite titt som tätt
har en tendens att springa in i ett rum och hoppla där står 5 super mutants
Citat:
Jag slog ut en legendary deathclaw utan besvär som level 11-12...
sköt fanskapet i ena benet så han knappt kunde gå, sen sköt jag fanskapet i andra benet så han inte ens kunde krypa sen stog jag på 3 meters håll och peppra fanskapet, gick åt en del ammunition men fick slagit ut den, trots att jag kör på survival så kändes det toklätt.
Citat:
Till viss del känns det som copypaste från skyrim men samtidigt...finns inte så mycket unika grejer man kan göra med ett spel idag så därför kommer det finnas element som är snarlikt det som finns i andra spel.
Citat:
Några buggar, till hälften åkt ned i marken ett par gånger för markens nivå och spelets programmerade nivå inte har stämt överens, CTD 1 gång och quicksave har försvunnit 1 gång på kanske 20-25 timmar.Är det bara jag som har spelat utan problem och inte fått någon krasch eller stor bugg än?
Jag spelar på PC.
En av dom få buggarna jag fått var att jag skulle gå ner i ett stenbrott och jag klev på en uthuggen sten stor sten och föll rakt igenom den och dog, annars har det flytit på bra, jag har spelat i 26 timmar.
Jag spelar på PC.
En av dom få buggarna jag fått var att jag skulle gå ner i ett stenbrott och jag klev på en uthuggen sten stor sten och föll rakt igenom den och dog, annars har det flytit på bra, jag har spelat i 26 timmar.

Det värsta problemet är ändå att jag har microstutters precis som med skyrim, 60fps men ändå laggar det...men flyter på mycket bättre med borderless window mode.
Senast redigerad av Arne.Anka 2015-11-14 kl. 17:31.
Senast redigerad av Arne.Anka 2015-11-14 kl. 17:31.