Citat:
Jag har undrat det många gånger tidigare och undrar fortfarande vad som ska krävas för att folket i större utsträckning ska börja sympatisera med SD? Även om paritet ökar i opinionen så sker förändringarna väldigt långsamt. 2015 har ju i princip bara handlat om invandring, krig och terror. Vi har sett två stora muslimska terrordåd i Paris, en dött barn på en strand som utlöste masspyskos och massinvasion till Europa, en svensk ung man som utförde mord i en invandrartät skola, en asylsökare som knivmördade två svenskar på Ikea, ett antal brutala våldtäkter utförda av invandrare, invandrare som vägrat kliva av bussar, invandrare som hungerstrejkat, zigenare som blivit avhysta från ockuperad mark (tack vare Janne Josefsson). Och samtidigt som zigenare byggt andra kåkstäder så har asylboenden bränts ner och övriga boenden tagit slut, trots att man slagit upp tältläger och öppnat fängelser. Vi har sett gränskontroller införas, vi har sett Sverige låna pengar för att invandringen ska fortgå. Moderaterna har till råga på allt kommit ut som rasister (enligt deras egna tolkning av begreppet). Tätt följt av ett "främlingsfientligt" KD. Allt tyder på och har också basuneras ut i media att resurserna är slut.
Listan kan göras längre men jag nöjer mig med detta...
Hur som helst. Invandring vara något som finns alla svenskars huvuden. Även om man bara tittar på sin Iphone dagarna i ända så kan man omöjligt vara så avskärmad att man inte får ta del av det mångkulturella och invandringsextrema Sverige. Man matas med det dagligen överallt. På nyheterna, i sociala medier, av människor man möter osv.
När når SD 30% när saker och ting aldrig varit sjukare och mer extremt än det är Sverige anno 2015? Vad ska krävas? Svält, upplopp, krig inom rikets gränser? Vem/vad väcker de svenskar som fortfarande sover sin törnrosasömn?
Om jag var en vänsterliberalmupp så skulle jag ha panik idag.