2015-11-12, 21:09
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyIsla
Kom dock nyss på att höstlovet va för lite mer än 2v sedan, inte 3. Vad är möjligheten att klara det? Gör det någon större skillnad?
Det lila du rökte försvann från urinen typ två dagar senare. No worries.
2015-11-13, 12:02
Medlem
Hur länge syns fentanyl på up?
2015-11-13, 12:48
Medlem
stuffexs avatar
Yoyo, tog 2st citodon cirkus kl. 15 innan jobbet, alltså 60mg kodein. Torkade senare på kvällen och fick ta blodprov runt klockan 11 dagen efter. Tror ni det kommer synas? Har relativt snabb metabolism om det har betydelse. Räknar iaf att jag tog provet 16-18 timmar efter intag.

Tror ni i värsta fall att man kan skylla på att jag fått i mig treo comp ist för vanlig treo av en bekant?
2015-11-13, 13:15
Medlem
stuffexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyIsla
Hejsan allihopa!
Första gången jag skriver på flashback, uppskattar verkligen svar!

Idag kom torsken, polisen väntade hemma hos mig när jag kom hem efter skolan.

Kortfattat fick jag pissa, de tog telefonen och såg sms på min tele om sms angående cb, men även angående lappar, samt en bild på lappar.

Jag är 17, gymmar nästan dagligen, dricker mycket vatten pga att jag tar kreatin (till gymmandet). Dock drack jag inget kreatin alls förra veckan. Men har börjat igen de senaste dagarna.

Senast jag rökte va på höstlovet, dvs 3-4v sedan. Då var jag med på en väldigt liten gås, fick kanske 3-4 rediga bloss så jag blev ej stekt. Innan dess va det ett par veckor tidigare som jag var med på en redig gås. Innan denna gång hade jag tagit ett uppehåll på 3v. Har rökt ganska mycket i ett år innan mitt break, det har varit till och från, som mest har jag rökt varje helg.

Är riktigt orolig för det här med lappen. Tog dom för 5 dagar sedan, (tog två st). Har läst att det går ur kroppen efter 24h, så det lär väl inte synas på pisset? Nu såg ju dom bilden och meddelandena så de lär ju kolla efter...

Vad tror ni? Vad kommer hända? Kommer de se att jag har brukat någonting, eller kommer de kräva nya test som kollar om man har brukat lappar?

UPPSKATTAR GÄRNA SVAR, SKAKAR JUST NU AV ÅNGEST

Tror inte ens lappar syns på test?
2015-11-13, 16:25
Medlem
behandling?

Hej. Jag har inget tidigare missbruk dokumenterat fram tills för 4 veckor sedan då jag tog en överdos. Kontentan blev terapi och drogtest via up. Jag har pissat rent på allt sedan dess och alltid kommit i tid till beroendemottagningen. Vad händer om jag skulle pissa positivt en gång? Är det behandlingshem och hela köret direkt då? Soc är inte inkopplade och jag har jobb, ordnad ekonomi osv
2015-11-13, 20:13
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dallie
Hej. Jag har inget tidigare missbruk dokumenterat fram tills för 4 veckor sedan då jag tog en överdos. Kontentan blev terapi och drogtest via up. Jag har pissat rent på allt sedan dess och alltid kommit i tid till beroendemottagningen. Vad händer om jag skulle pissa positivt en gång? Är det behandlingshem och hela köret direkt då? Soc är inte inkopplade och jag har jobb, ordnad ekonomi osv

Har själv inte haft någon kontakt med soc och liknande, men ett påtvingat behandlingshem låter som LVM och då måste du vara illa däran.

Skulle gissa att dina UP är ämnade till att hålla koll och skapa underlag för ett eventuellt LVM.

En överdos som gör att du inte kan ta vara på dig själv är allvarligt!
2015-11-13, 20:32
Medlem
Halloj

Aina har misstankar om att jag har brukat lappar, och cb. Det va 5 dagar innan pisset som jag brukade lapparna. Antar att de skickar det på analys där de kollar efter specifikt lappar. Har läst någonstans att det tar 24-48h för att de ska gå ur kroppen, men hur är det om dom specifikt letar efter lappar? Kommer det att synas?
Tränar mycket för övrigt och dricker kreatin dagligen (dricker då mycket vatten), har lite underhudsfett osv.
2015-11-13, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Har själv inte haft någon kontakt med soc och liknande, men ett påtvingat behandlingshem låter som LVM och då måste du vara illa däran.

Skulle gissa att dina UP är ämnade till att hålla koll och skapa underlag för ett eventuellt LVM.

En överdos som gör att du inte kan ta vara på dig själv är allvarligt!

Dom har inte sagt något om LVM. Det var mer om vad är det som händer om man pissar positivt på en beroendemottagning?
2015-11-14, 01:52
Medlem
SvempaInDaCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Det lila du rökte försvann från urinen typ två dagar senare. No worries.

"Lila"? Var det inte grönt han hade rökt??? (hö, hö - sorry!)

Allvarligt talat, sant, man måste vara rejält nerrökt under lång period för att det ska sätta sig i fettvävnad och pissas ut i tillräckligt hög koncentration. DÅ sitter det iofs i länge!

Ett ex; hade rökt två på kanske 2-3 gram (hög (sic!) kvalitet) inalles, förvisso EN gång, var negativ tre dagar senare.
2015-11-14, 10:51
Medlem
Rebelxs avatar
Jag undrar ifall de kollar efter buprenorphine (sub) när man ska lämna urinprov för att ta körkort?
Och vet att de har olika stickor vid olika test, vissa visar sub de flesta inte, någon som vet en bra mottagning i Stockholm som inte kollar efter det?
2015-11-14, 13:28
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelx
Jag undrar ifall de kollar efter buprenorphine (sub) när man ska lämna urinprov för att ta körkort?
Och vet att de har olika stickor vid olika test, vissa visar sub de flesta inte, någon som vet en bra mottagning i Stockholm som inte kollar efter det?

Jag skulle hellre vilja påstå att bup snarare är standard på stickor idag, än att de flesta prover inte ens skulle visa det..
2015-11-15, 07:49
Medlem
Rebelxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Jag skulle hellre vilja påstå att bup snarare är standard på stickor idag, än att de flesta prover inte ens skulle visa det..

Ok jag har inte lämnat urinprov på länge, så då har det väl ändrats då.
Hm...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in