Hejsan allihopa!
Första gången jag skriver på flashback, uppskattar verkligen svar!
Idag kom torsken, polisen väntade hemma hos mig när jag kom hem efter skolan.
Kortfattat fick jag pissa, de tog telefonen och såg sms på min tele om sms angående cb, men även angående lappar, samt en bild på lappar.
Jag är 17, gymmar nästan dagligen, dricker mycket vatten pga att jag tar kreatin (till gymmandet). Dock drack jag inget kreatin alls förra veckan. Men har börjat igen de senaste dagarna.
Senast jag rökte va på höstlovet, dvs 3-4v sedan. Då var jag med på en väldigt liten gås, fick kanske 3-4 rediga bloss så jag blev ej stekt. Innan dess va det ett par veckor tidigare som jag var med på en redig gås. Innan denna gång hade jag tagit ett uppehåll på 3v. Har rökt ganska mycket i ett år innan mitt break, det har varit till och från, som mest har jag rökt varje helg.
Är riktigt orolig för det här med lappen. Tog dom för 5 dagar sedan, (tog två st). Har läst att det går ur kroppen efter 24h, så det lär väl inte synas på pisset? Nu såg ju dom bilden och meddelandena så de lär ju kolla efter...
Vad tror ni? Vad kommer hända? Kommer de se att jag har brukat någonting, eller kommer de kräva nya test som kollar om man har brukat lappar?
UPPSKATTAR GÄRNA SVAR, SKAKAR JUST NU AV ÅNGEST