2015-11-08, 21:01
Medlem
Hur stor sannolikhet är det att jag får positivt svar på drogtest för jobbet
om jag kurar testo tren nolva och armidex ?
2015-11-09, 12:34
Medlem
Finns det inga preparat som gör att man visar positivt på THC? Man får ju ha produkter som har mindre än 0.2% thc.
2015-11-09, 18:52
Medlem
Jag rökte 1g för 4 veckor sedan enda gången jag någonsin rökt på
väger 60kg
är 182cm lång
Har förövrigt extremt snabb metabolism.
Kommer jag vara ren ?
Senast redigerad av aspen123 2015-11-09 kl. 18:56.
2015-11-09, 19:34
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Har än en gång "dummat mig" 400mg tramadol igår 500mg idag (torsdag respektive fredag)

Går på "öppenvård" för missbruk av benso så har stess utskrivet av läkaren och tar för tillfället 20mg/dag. Enligt ordination.

MEN! Nu är de så att de kan hända att de vill att jag ska pissa på onsdag förmiddag. Diazepam får jag ju självklart vara positiv på men INTE på Tramadol. (tror de kör den nya stickan som även visar tram, eller analys)

Kan jag va lugn eller? Bör jag be om att få lämna blodprov istället? Eller sitter tramadol lika länge i blodet som i urinet?

Tacksam för svar!

Mvh.

Citerar mig själv i hopp om svar från någon kunnig på Tramadol fronten?

Mvh.
2015-11-09, 19:42
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Citerar mig själv i hopp om svar från någon kunnig på Tramadol fronten?

Mvh.
Spårningstid för urin är 2-4 dagar beroende på metabolism och frekvens på användadet. Skulle tro att du kommer klara dig baserat på mängden du intagit.

Ur blodet försvinner det snabbare.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-11-09 kl. 19:44.
2015-11-09, 19:53
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspen123
Jag rökte 1g för 4 veckor sedan enda gången jag någonsin rökt på
väger 60kg
är 182cm lång
Har förövrigt extremt snabb metabolism.
Kommer jag vara ren ?
Om man röker en gång så försvinner det efter ca: 3 dagar, så helt lugnt med andra ord.
2015-11-10, 12:29
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Spårningstid för urin är 2-4 dagar beroende på metabolism och frekvens på användadet. Skulle tro att du kommer klara dig baserat på mängden du intagit.

Ur blodet försvinner det snabbare.

Tack för svaret! Då om andra ord ska jag nog be om blodprov istället för urin ifall de måste ha ett prov. Har en metabolism som ligger lite över den "normala" gränsen tror jag så bör ju va lugnt i urinen också iofs.

Men tack för svar!

Mvh.
2015-11-10, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truck2002
Har en polare som sa att man skulle käka Vix Blå precis innan salivet med. Tycker detta låter lustigt men varför inte (:
Det va helt lugnt, tydligen mäter dom där stickorna mellan 4-12 timmar efter man brukat så jag klarade mig!
2015-11-11, 14:19
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
God dag!

Jag lämnar veckovis urinprover till analys då jag vill starta en ADHD/ADD-utredning, och det jag undrar över är om någon vet om de kollar efter AAS vid sådana analyser?

Har cirka 1,5-2 månad(er)s urinprover kvar men skulle gärna vilja kliva på en ny testo P+E kur, nu när alla julborden är på gång.

Tack på förhand.
2015-11-11, 22:52
Medlem
Hejsan allihopa!
Första gången jag skriver på flashback, uppskattar verkligen svar!

Idag kom torsken, polisen väntade hemma hos mig när jag kom hem efter skolan.

Kortfattat fick jag pissa, de tog telefonen och såg sms på min tele om sms angående cb, men även angående lappar, samt en bild på lappar.

Jag är 17, gymmar nästan dagligen, dricker mycket vatten pga att jag tar kreatin (till gymmandet). Dock drack jag inget kreatin alls förra veckan. Men har börjat igen de senaste dagarna.

Senast jag rökte va på höstlovet, dvs 3-4v sedan. Då var jag med på en väldigt liten gås, fick kanske 3-4 rediga bloss så jag blev ej stekt. Innan dess va det ett par veckor tidigare som jag var med på en redig gås. Innan denna gång hade jag tagit ett uppehåll på 3v. Har rökt ganska mycket i ett år innan mitt break, det har varit till och från, som mest har jag rökt varje helg.

Är riktigt orolig för det här med lappen. Tog dom för 5 dagar sedan, (tog två st). Har läst att det går ur kroppen efter 24h, så det lär väl inte synas på pisset? Nu såg ju dom bilden och meddelandena så de lär ju kolla efter...

Vad tror ni? Vad kommer hända? Kommer de se att jag har brukat någonting, eller kommer de kräva nya test som kollar om man har brukat lappar?

UPPSKATTAR GÄRNA SVAR, SKAKAR JUST NU AV ÅNGEST
2015-11-12, 19:08
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyIsla
Hejsan allihopa!
Första gången jag skriver på flashback, uppskattar verkligen svar!

Idag kom torsken, polisen väntade hemma hos mig när jag kom hem efter skolan.

Kortfattat fick jag pissa, de tog telefonen och såg sms på min tele om sms angående cb, men även angående lappar, samt en bild på lappar.

Jag är 17, gymmar nästan dagligen, dricker mycket vatten pga att jag tar kreatin (till gymmandet). Dock drack jag inget kreatin alls förra veckan. Men har börjat igen de senaste dagarna.

Senast jag rökte va på höstlovet, dvs 3-4v sedan. Då var jag med på en väldigt liten gås, fick kanske 3-4 rediga bloss så jag blev ej stekt. Innan dess va det ett par veckor tidigare som jag var med på en redig gås. Innan denna gång hade jag tagit ett uppehåll på 3v. Har rökt ganska mycket i ett år innan mitt break, det har varit till och från, som mest har jag rökt varje helg.

Är riktigt orolig för det här med lappen. Tog dom för 5 dagar sedan, (tog två st). Har läst att det går ur kroppen efter 24h, så det lär väl inte synas på pisset? Nu såg ju dom bilden och meddelandena så de lär ju kolla efter...

Vad tror ni? Vad kommer hända? Kommer de se att jag har brukat någonting, eller kommer de kräva nya test som kollar om man har brukat lappar?

UPPSKATTAR GÄRNA SVAR, SKAKAR JUST NU AV ÅNGEST

Du kommer inte visa positivt på något drogtest, så över det kan du vara lugn iaf.
2015-11-12, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Du kommer inte visa positivt på något drogtest, så över det kan du vara lugn iaf.

Kom dock nyss på att höstlovet va för lite mer än 2v sedan, inte 3. Vad är möjligheten att klara det? Gör det någon större skillnad?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in