2015-10-19, 17:00
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Halveringstid 6-12h.
Är det bara en vid ett tillfälle så borde det vara lugnt efter 3-4 dagar.

Okej, tack för svar.
2015-10-19, 17:23
Medlem
Bling bling,nej dom kommer inte att höra av sig till era arbetsgivare det lovar jag.
Tror inte att imovanen är i fara heller. Jag har själv vägrat drogtest hos vlc och läkaren blev riktigt grinig men dom fortsatte att skriva ut mediciner.
2015-10-19, 18:10
Medlem
Bling Blings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expiredlife
Bling bling,nej dom kommer inte att höra av sig till era arbetsgivare det lovar jag.
Tror inte att imovanen är i fara heller. Jag har själv vägrat drogtest hos vlc och läkaren blev riktigt grinig men dom fortsatte att skriva ut mediciner.

Tack för svaret. Lugnar mig lite Om fler personer har synpunkter så skriv gärna. Mvh.
2015-10-19, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bauws
Hur länge syns 1,5mg meclonazepam på analys? Aldrig tagit något förut

Ingen som vet? Borde 14dagar vara lugnt? Första gången jag testar benso
2015-10-19, 19:21
Medlem
StrainHunter021s avatar
Vet inte om det skrivits nåt om detta tidigare, men pallar fan inte bläddra igen ALLA sidorna från 2006

Jag har rökt mer lr mindre dagligen senaste 18 åren och har alltid efterlyst något som kan maskera THC vid pissprov. Jag har tydligen missat detta, Niacin!
Fick höra om detta idag från ett par vänner i staterna som sa att ett 500mg Niacin-piller tar bort alla spår av THC i kroppen o du kan utan oro och problem lämna negativa pissresultat!
Stämmer detta? Någon som har erfarenhet och kan intyga o garantera att det faktiskt funkar? Samt nån som kan informera om vart fan ja hittar 500mg Niacinpiller? Lär ju inte gå o få tag på i Sverige?
2015-10-19, 19:33
Medlem
StrainHunter021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bling Bling

Nu till frågan: Har läkaren på en lokal vårdcentral rätt och/eller skyldighet att rapportera till ens arbetsplats att man har lämnat positivt drogtest (alternativt vägrat lämna drogtest när de frågade)?.

Nej!

Sålänge du inte arbetar inom speciella yrken. Nu pratar jag utifrån egna erfarenheter!
Jobbar du som yrkesförare t ex och kör tung lastbil med släp o kommer in o söker hjälp/lämnar positivt test så anmäler dom direkt till Transportstyrelsen (Aphororna), som i sin tur rycker ALLA dina behörigheter omedelbart (HORJÄVLARNA). Och på så vis får ju jobbet reda på det o med all säkerhet får du kängan...

Så för att svara på din fråga, Nej, dom har inga skyldigheter jämtemot arbetsgivare och rapporterar ej detta till denne. Men dom kan (beroende på ditt yrke) rapportera till en del andra instanser som i sin tur kan göra livet jäääävligt surt för dig
Senast redigerad av StrainHunter021 2015-10-19 kl. 19:36.
2015-10-19, 19:52
Medlem
Hur länge syns Spice i blodet?sökt och läst det mesta här på fb och vet inte vad jag ska tro.. Två veckor bör väl va lungt?
2015-10-19, 21:23
Medlem
kalleballfettjohans avatar
Någon som vet om Furanylfentanyl syns på pissprov?
2015-10-19, 21:24
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballfettjohan
Någon som vet om Furanylfentanyl syns på pissprov?
Om det kollas efter fentanyl på stickan så ja, annars inte. Så vet du vad som det är för stickor så kan du avgöra själv.

Mvh
2015-10-19, 21:26
Medlem
kalleballfettjohans avatar
en snabb fråga till den pce som tt säljer tror du den ger utslag på ketamin och iså fall hur länge måste jag va ren innan pissprov
2015-10-20, 12:15
Medlem
blazns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expiredlife
Hur länge syns Spice i blodet?sökt och läst det mesta här på fb och vet inte vad jag ska tro.. Två veckor bör väl va lungt?

Jag undrar också detta och har frågat flera gånger men inte fått något svar
Skulle vara tacksam för ett svar jag med!
2015-10-20, 12:30
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballfettjohan
en snabb fråga till den pce som tt säljer tror du den ger utslag på ketamin och iså fall hur länge måste jag va ren innan pissprov
Jag skulle tro det, eller som pcp, jaja dåligt svar här men jag hade inte riskerat det iaf är väl det jag försöker få fram. Halveringstiden är inte känd så går inte att beräkna när du är ren igen, har du 2v på dig så är du ju säkerligen safe men annara, tjaa vette fan tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in