Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Du vet väl att handelsbalansen är nominell? Det är inte detsamma som att exportvolymen till Kina har minskat med så mycket. Narr. Men jag är tämligen säker på att det inte finns några volymsiffror för i är när det gäller handeln nedbrutet per land för Rysslands del.
Blindstyre, siffrorna gäller för Oktober 2015, du vill ha siffror för 2015 innan året är slut? IQ fiskmås!
Citat:
Du hävdade att mina prognossiffror från Världsbanken var 1 år gamla, inte sant? Jag har inte sett att Världsbanken gjort någon uppdatering av sin helårsprognos i juni om -2.7%. Hamnar utfallet i kvartal 4 runt -2% i årstakt så blir helåret inte särskilt mycket sämre än prognosen.
1 år gamla? Det var prognoser från i somras, som du nyss själv sa fåntratt. Du har noll koll, allt finns där ute, jag läste precis världsbankens siffror angående Ryssland som kom ut i Oktober. Du får fan skärpa dig om du ska försöka hänga med. Har du inte blivit skickad på datorkurs av arbetsförmedlingen än så du kan söka på internet?
Visa nu att du kan. Det tar mig 5 sekunder, men jag tänker inte göra ditt jobb återigen.