2015-11-11, 22:10
Medlem
Alla som inte gillar Sverige - svartmålar SD.
Citera
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi57
..kan du länka till NÅGONTING som kan bekräfta allt du harklar ur dej??

Jag kan t.ex. länka till den här. Hur Åkesson springer ifrån TV-kamerorna när han blir utfrågad om SD:s storslagna kampanjsatsning:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21730675.ab

Det är alltså här SD står just nu, man springer och gömmer sig. Och detta samtidigt som Moderaterna just har gått ut med en presskonferens som tagit initiativet från SD och t.o.m. hotar deras pivotala position i svensk politik.

Och detta är alltså vad SD-ledningen förmår när man har ansträngt sig till det yttersta, efter att på sin domedagspresskonferens ha deklarerat att man gör sin största kampanj någonsin och går in i ett valrörelseliknande tillstånd.

Vi tackar för att SD-ledningen i förväg visat vad man förmår att prestera när man sätts på prov, så att inte en massa desperata sverigevänner ska behöva sitta ute i stugorna och ingjutas hopp om att de skulle ha förmåga att ställa saker till rätta om de kom till makten.
Citera
Avstängd
Hemi57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
SD har gjort bort sig några gånger för mycket det senaste året. Senast flygbladen och innan det Ekeroths Trelleborg-tal och kampen med SDU. Visst att media gärna blåser upp det över proportionerna men någon måtta får det väl vara på klavertrampen. Skärpning, SD.
?? Utveckla! Vad menar du? Känns snarare som att DU vill hålla liv i något som media blåst upp..
Citera
2015-11-11, 22:12
Medlem
hahaha Åkesson blir SLAKTAD på tv4 just nu
Citera
2015-11-11, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
hahaha Åkesson blir SLAKTAD på tv4 just nu
Dream on. Reportern blev så slaktad han kan bli. Det här är andra gången på en vecka. Det är en ny Jimmie vi ser. Lysande och listig. Men han har ett ganska enkelt arbete framför sig nu, eftersom han rätt och SD har haft rätt hela tiden. Så vad ska de andra säga? Att de är idioter utan hjärna?
Citera
2015-11-11, 22:20
Avstängd
Hemi57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Jag kan t.ex. länka till den här. Hur Åkesson springer ifrån TV-kamerorna när han blir utfrågad om SD:s storslagna kampanjsatsning:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21730675.ab

Det är alltså här SD står just nu, man springer och gömmer sig. Och detta samtidigt som Moderaterna just har gått ut med en presskonferens som tagit initiativet från SD och t.o.m. hotar deras pivotala position i svensk politik.

Och detta är alltså vad SD-ledningen förmår när man har ansträngt sig till det yttersta, efter att på sin domedagspresskonferens ha deklarerat att man gör sin största kampanj någonsin och går in i ett valrörelseliknande tillstånd.

Vi tackar för att SD-ledningen i förväg visat vad man förmår att prestera när man sätts på prov, så att inte en massa desperata sverigevänner ska behöva sitta ute i stugorna och ingjutas hopp om att de skulle ha förmåga att ställa saker till rätta om de kom till makten.

För det första så går jag inte in på aftobladets sidor. Jag stödjer inte en sådan verksamhet som är skadlig för landet.
Sen förstår jag inte vad "Åkesson springer ifrån"?
Jag tror du fått detta om bakfoten.. det var Sjöstedt som vid valnatten vägrade sitta i samma rum som Åkesson.. Kommer du ihåg det ?
Citera
2015-11-11, 22:21
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Hehe, helt otroligt! Låt oss för skoj skull säga att SD kommer sjunka som en sten i opinionsmätningarna framgent och till och med fram till valet - de blir helt akterseglade och erhåller endast 4.0000000% utav rösterna i valet 2018. Vad faan har ni vänsteråsnor att jubla över? Ni har toltalt förstört Sverige och ni kommer då stå och klappa i händerna för att ni raderade ut det enda partiet som kunde rädda Svedala från att återgå till medeltiden, eller?

Ni är så patetiska och urblåsta så att hälften vore nog! Nästan så att jag hoppas ni får rätt och får se när ni får vandra i spillorna av landet ni förstörde i grunden - ett land som en gång var det bästa i världen, att bo i. Ni har reducerat det till ett land där kaosblattarna styr era röda arslen, alltmedan ni tror att det är tvärtom... Hahahaha, så erbarmligt sjukt!

Jag hatar er alla som varit medverkande till att ödelägga Sverige - ser ni inte detta nu, så kommer ni bli varse detta inom en snar framtid - lycka till då! Tro INTE att jag kommer lyfta ett finger för att ni multikultivurmare skall tryggas, tvärtom - jag kommer då att stå och applådera när ni avrättas, en efter en!

DÖ, för faan, bara dö!!!
Citera
2015-11-11, 22:22
Bannlyst
Väljarna slipper rösta på ett stolleparti nu när de andra (riktiga) högerpartierna också går emot invandringen.
Citera
2015-11-11, 22:23
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoicism
Precis som för några år sedan, när SD går ned i mätningarna en månad börjar vänsternissar skrika att partiet är begravt. Det är emellertid bara ett sätt för de att tillfredsställa sina egna känslor, och de enda de lyckas lura är sig själva. Jaha, ett parti går ned i mätningarna en månad? Det gör väl alla partier förr eller senare, och sedan går de upp igen, eller inte, det är helt omöjligt att säga på förhand. För övrigt är opinionsmätningarna inte någon exakt vetenskap, dessutom är mätningarna flera år före valen inte särskilt relevanta då opinionen kan svänga mycket under valår. Endast en mätning har gjorts den här månaden, så du med den där kurvan som avatar kanske antingen kan vänta lite tills de andra mätningarna kommer in för november, eller visa de föregående 2-3 åren på kurvan.

Vad vänsternissar gör eller inte gör är mig fullständigt likgiltigt.
Att du sedan skriver några självklarheter kring opinionsundersökningar kan jag självfallet stå ut med. Men som du kanske noterat så har det skett några förändringar sista tiden.
DÖ är avskaffad, de flesta partier har olika förslag för att minska flyktingmottagandet. SD har åstadkommit en tramskampanj och framstår som genuint marginaliserat.

Citat:
Ursprungligen postat av Nicee
Det är som om ni jubelåsnor tror att mångkulturen är över och allt är frid och fröjd nu pga ett par tama M-förslag?

I sanning, SD:s storhetstid har inte ens börjat. Det mångkulturella helvete som härifrån bara kommer att accelerera lockar endast fler till den enda oppositionen mot DÖ-partiet.

Din inledning kanske inte riktigt stärker din "argumentation".
Min tro är att väljarna uppskattar resultat. KD och moderaterna har fått regeringen att införa gränskontroller. DÖ är avskaffad pga KD flyktingmottagandet diskuteras på allvar. SD åker på höstsemester till grekiska öar och delar ut lögnaktiga lappar.

Du tror att detta leder till att SD flyttar fram sina positioner jag tror att dom kommer att sjunka i opinionen.Vem som får rätt kommer att visa sig
Citera
2015-11-11, 22:25
Bannlyst
Själv har jag gått över från SD till M nu
Citera
2015-11-11, 22:25
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Hehe, helt otroligt! Låt oss för skoj skull säga att SD kommer sjunka som en sten i opinionsmätningarna framgent och till och med fram till valet - de blir helt akterseglade och erhåller endast 4.0000000% utav rösterna i valet 2018. Vad faan har ni vänsteråsnor att jubla över? Ni har toltalt förstört Sverige och ni kommer då stå och klappa i händerna för att ni raderade ut det enda partiet som kunde rädda Svedala från att återgå till medeltiden, eller?

Ni är så patetiska och urblåsta så att hälften vore nog! Nästan så att jag hoppas ni får rätt och får se när ni får vandra i spillorna av landet ni förstörde i grunden - ett land som en gång var det bästa i världen, att bo i. Ni har reducerat det till ett land där kaosblattarna styr era röda arslen, alltmedan ni tror att det är tvärtom... Hahahaha, så erbarmligt sjukt!

Jag hatar er alla som varit medverkande till att ödelägga Sverige - ser ni inte detta nu, så kommer ni bli varse detta inom en snar framtid - lycka till då! Tro INTE att jag kommer lyfta ett finger för att ni multikultivurmare skall tryggas, tvärtom - jag kommer då att stå och applådera när ni avrättas, en efter en!

DÖ, för faan, bara dö!!!

Har du missat att DÖ är avskaffad. Det är ett av SDs problem
Citera
2015-11-11, 22:27
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Sen förstår jag inte vad "Åkesson springer ifrån"?

Ja, det är ju förstås inte lätt att förstå, när man vägrar att titta.

Citat:
Jag tror du fått detta om bakfoten..

Du som vägrar att titta på klippet, säger att jag har fått det om bakfoten.

Det är ju bara att titta och se.

Här får du en youtube-version: https://www.youtube.com/watch?v=QZHrf_I5L6g
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in