2015-11-11, 10:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Så babyn blir kritvit som en äkta nationalist? Såg bilderna igår och det skrämde mig från att köpa spelet.
Babyn randomiseras beroende på hur föräldrarna ser ut. Se bara till att ingen av föräldrarna är neger när du customizar dem så går det bra
Citera
2015-11-11, 11:15
Medlem
Har fastnat på ett mission där jag behöver Dogmeat för att lukta på en cigarr.

Hittar honom inte dit jag sände honomo och googlat södner för att hur man gör o hitta honom.
Dels verkar det kunna vara en bugg att han försvinner.

Men även att han gömmer sig i ett hundskjul, tänkte göra ett sånt o sen fast travla dit igen men nu hittar jag inte ens hur man gör ett hundskjul..?!

Man kan tydligen använda en fuskkod som tar en companion till en, men vad fan är "TILDE KEY"?
http://www.gameskinny.com/3dokq/finding-a-lost-dogmeat-or-other-npc-in-fallout-4
Citera
2015-11-11, 11:59
Medlem
Kleops avatar
Hur odlar man mat? Jag hittar bara två melonodlingar men de utgör tydligen bara 30% av vad jag måste ha för att klara uppdraget.
Citera
2015-11-11, 12:01
Medlem
Glauciuss avatar
Hur sparar man i Fallout med en custom save fil?
Jag vill inte ha namn som Sanctuary som saves utan någonting jag väljer själv.
Citera
2015-11-11, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Hur odlar man mat? Jag hittar bara två melonodlingar men de utgör tydligen bara 30% av vad jag måste ha för att klara uppdraget.

Vad jag förstått måste du sätta personal på odlingen, så du lägger en planta och klickar på en individ, sedan på plantan så går han och sköter den. Så jag gjorde iaf.
Citera
2015-11-11, 12:14
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop

Om du harvestar en färdig melon kan du plantera om den som planta, så täcker den upp en till matplats för lägret.
Citera
2015-11-11, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Har fastnat på ett mission där jag behöver Dogmeat för att lukta på en cigarr.

Hittar honom inte dit jag sände honomo och googlat södner för att hur man gör o hitta honom.
Dels verkar det kunna vara en bugg att han försvinner.

Men även att han gömmer sig i ett hundskjul, tänkte göra ett sånt o sen fast travla dit igen men nu hittar jag inte ens hur man gör ett hundskjul..?!

Man kan tydligen använda en fuskkod som tar en companion till en, men vad fan är "TILDE KEY"?
http://www.gameskinny.com/3dokq/finding-a-lost-dogmeat-or-other-npc-in-fallout-4

Var samma för mig

Citera
2015-11-11, 13:09
Medlem
Kickexs avatar
Någon annan som har märkt alla prickar i himlen?
Citera
2015-11-11, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Någon annan som har märkt alla prickar i himlen?
Ja, man kallar dem för stjärnor
Senast redigerad av SolidusSnake 2015-11-11 kl. 13:25.
Citera
2015-11-11, 13:21
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolidusSnake
Ja, man kallar den för stjärnor

Hahaha

Fick precis hem mitt spel i posten, installerar det nu och ska dra utomlands om två timmar...Tror ni att det kommer ha kommit några grafikmoddar eller patchar till spelet när jag kommer hem om en vecka?
Citera
2015-11-11, 13:31
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Hahaha

Fick precis hem mitt spel i posten, installerar det nu och ska dra utomlands om två timmar...Tror ni att det kommer ha kommit några grafikmoddar eller patchar till spelet när jag kommer hem om en vecka?
Ja. Det släpptes ju en mindre grafikmod bara några timmar efter att Fallout 4 släpptes, så det känns inte alltför långsökt att det skulle komma fler mods inom loppet av en hel vecka.

Dessutom finns det en beta-patch tillgänglig via Steam, så en patch är redan på ingång.
Citera
2015-11-11, 13:31
Medlem
Har lirat Fallout 3 på ps3 och köpte nu ps4 för att kunna spela fallout 4. Hitills är jag nöjd. Har inte märkt av en enda bugg än på ps4an. Jag tror att det blir en annan känsla när man sitter på konsol med en stor skärm som har grym upplösning.

Att vandra runt i ödemarken och plocka prylar och stöta på oförutsägbara händelser är den stora charmen med det här spelet. Jag tycker inte man ska lägga så stor fokus på själva shooter delen, där använder man ju ändå VATS oftast. Nä, jag är grymt nöjd och herregud vilken feber jag fick, installerade och spelade några timmar igår och känner att en kraftig förkylning kommer att träda i kraft 18:00 idag och fortsätta till söndag 24:00 vilket gör att en sjukskrivning är ett faktum.

Hoppas ni njuter lika mycket som jag gör! Fridens liljor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in