2015-11-05, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
En styrka med Fallout-spelen är att man kan spela om dem flera gånger med olika typer av karaktärer - spelupplevelsen blir rätt olika beroende på om man snipar fienden från en mils avstånd, om man tvunget ska in och hugga med kniven, eller om man försöker att köra den diplomatiska stilen och försöka undvika strid så mycket det går.

Visst lär du misslyckas oftare med konversationer och t.ex. inte lyckas snacka dig ur vissa situationer om du inte satsar på några sociala färdigheter, men jag har svårt att tro att det kommer att innebära att du missar möjligheten att få med dig någon av spelets "kompanjoner".

Okej men även om jag vill skjuta mycket så vill jag inte göra det till ett hjärndött fps shooter som cod, jag vill ju även få med storyn och lore osv. Och det jag undrar är om mycket av historien ligger i konversationerna som jag eventuellt missar?
Citera
2015-11-05, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitzmaz
Sitter ännu på jobbet så har inte hunnit spela men blir ikväll kmr med uppdatering,
måste dock säga att jag inte spelat dom andra spelen *skäms lite*
Glöm inte att berätta om grafiken när du spelat! Måste få veta om det är bra eller dåligt.
Citera
2015-11-05, 14:59
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pethom
Om det stämmer så använd Fraps till att spela in från skärmen och lägg upp på DuTuben så vi kan se hur du utforskar det nya spelet. Det är ok om du dör några gånger.
Finns FRAPS till Xbox One?
Citera
2015-11-05, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Hejsan hoppsan. Jag tänkte PC och inte vanligt tv-spel. Men han kan ju spela in med sin digitala kamera då.
Citera
2015-11-05, 15:18
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pethom
Hejsan hoppsan. Jag tänkte PC och inte vanligt tv-spel. Men han kan ju spela in med sin digitala kamera då.
Vilket decennium lever du i? :-)
Citera
2015-11-05, 15:27
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER

Rätta mig om jag har fel (kör pc & ps4) men du har dvr samt anslutning till w10 så tekniskt sett borde man kunna köra fraps på xbone?

Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Måste fråga er som har erfarenhet med detta sedan tidigare. Finns det något som helst som gör att spelet är mer eller enklare moddbart när man piratar hem det än när man har det köpt via steam?

Har likt den fitta jag är laddat hem både FO 3, NW samt skyrim då gratis är gott så har inte testat att ladda hem moddar osv till något spel via steam. Det kan väl till och med vara så att det är enklare att modda via steam nu för tiden?

Om det är så att det inte gör någon som helst skillnad på installation och utbud av moddar så funderar jag på om man inte ska betala för sig denna gången, mest av lathet så slipper man ladda hem och greja med det. Eller kan det vara så att moddar måste gå igenom ett filter innan de kommer upp via steam eller hur det nu kan fungera?

Nja det kommer uppdateras då och då dom första åren och mods kan ta ett tag innan dom blir kompatibla med den nya versionen och du kan inte välja version på steam vilket kan bli surt om du måste vänta på moddaren för att kunna fortsätta eller få korrupta sparfiler.
Citera
2015-11-05, 15:28
Medlem
Måste säga att det är rätt imponerande att Fallou 4 genererat 156 sidor här på flashback de senaste åren ^^ Sjukt!
Citera
2015-11-05, 15:41
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitzmaz
haha, har turen att jobba på rätt ställe ;D
De flesta ställena måste man väl kunna få med sig ett ex från om man jobbar där?
Citera
2015-11-05, 16:23
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Launch trailer: https://m.youtube.com/watch?v=X5aJfebzkrM&oref=https%3A%2F%2F
Citera
2015-11-05, 16:35
Medlem
Fick också mitt idag. Beställde det i tisdags från elkjöp här i Norge, dvs elgiganten
Citera
2015-11-05, 16:46
Medlem
Nån mer än jag som kan tänka sig köra med en female? (Är kille dårå)
Citera
2015-11-05, 16:55
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Launch trailer: https://m.youtube.com/watch?v=X5aJfebzkrM&oref=https%3A%2F%2F
Härligt med större städer! Mitt största klagomål från tidigare Fallout-spel var att hela spelet var antingen ödemark eller underjordiska gångar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in