Citat:
Ursprungligen postat av
PUSClFER
Finns FRAPS till Xbox One?

Rätta mig om jag har fel (kör pc & ps4) men du har dvr samt anslutning till w10 så tekniskt sett borde man kunna köra fraps på xbone?
Citat:
Ursprungligen postat av
Farbror Fazer
Måste fråga er som har erfarenhet med detta sedan tidigare. Finns det något som helst som gör att spelet är mer eller enklare moddbart när man piratar hem det än när man har det köpt via steam?
Har likt den fitta jag är laddat hem både FO 3, NW samt skyrim då gratis är gott så har inte testat att ladda hem moddar osv till något spel via steam. Det kan väl till och med vara så att det är enklare att modda via steam nu för tiden?
Om det är så att det inte gör någon som helst skillnad på installation och utbud av moddar så funderar jag på om man inte ska betala för sig denna gången, mest av lathet så slipper man ladda hem och greja med det. Eller kan det vara så att moddar måste gå igenom ett filter innan de kommer upp via steam eller hur det nu kan fungera?
Nja det kommer uppdateras då och då dom första åren och mods kan ta ett tag innan dom blir kompatibla med den nya versionen och du kan inte välja version på steam vilket kan bli surt om du måste vänta på moddaren för att kunna fortsätta eller få korrupta sparfiler.