Citat:
Ursprungligen postat av
tcfmog
Vad hade du väntat dig när AIK redan var klara?
Davos nästa, är de bättre än Berlin?
Verkar inte helt lätt att veta. Ligger 4a i ligan som jag förstår det hela. Härenstam kommenterade Davos under kvällens Frölunda match i stil med 'Davos är ett riktigt bra hockeylag'

Wallson säger att dom är tempostarkare än Berlin
Känns som vi har ett bra läge. Borde innebära Frölunda i en ev semi om vi tar oss vidare. Vore kanske en 'semi' höjdpunkt i en turnering som hittills inte bjudit på ens en liten ljusglimt. Kanske inte en jobspost likt förra upplagan men på nåt sätt ännu mer tragisk att genomlida.
såklart lite som den där klassiska bilolyckan (man bara kan inte låta bli att titta)
Men händer inget radikalt lär väl detta projektet få gå i graven rätt snart.
Publiken har i alla fall tydligt sagt sitt.