2015-11-10, 18:36
Medlem
Edward-Tellers avatar
Jag är trött på att springa runt med en ärtpistol.

Hur får man lättast tag på Magnum .44 och prickskyttegevär?
Citera
2015-11-10, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edward-Teller
Jag är trött på att springa runt med en ärtpistol.

Hur får man lättast tag på Magnum .44 och prickskyttegevär?

Citera
2015-11-10, 18:42
Medlem
Vanskligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampanl
https://www.youtube.com/watch?v=_0GguuNlySs

Sweet för mig, jag har gtx 850m , varit lite orolig. Det stod på "can i run it" att jag inte ens ska kunna köra minimum på GTX 850m! bullshit verkar det som.

Jag har laptop. Så ni med laptop, finns hopp!

Nu kommer jag mest köra på min stationära men har en laptop med en gtx750m, undra om fallout kommer gå att spela på den med lite lägre settings, vore ju bra skönt.
Citera
2015-11-10, 18:43
Medlem
XtraXs avatar
Precis hämtat ut min Pip boy edition, men tänker inte spela förran jag klarat ut Assassins creed syndicate, har en del kvar där.
Citera
2015-11-10, 18:44
Medlem
Någon som vet om det finns nån mod som sänker grafiken osv i spelet? min dator klarar inte riktigt av spelet och har inte råd för tillfället att uppgradera hårdvaran
Citera
2015-11-10, 18:47
Medlem
Håller på att börja KOKA.

Sitter på en Lenovo y50-70 med GTX 860M 4gb. Men har problem med att få IGÅNG spelet.

Jag kan komma in själva spelet, får upp Power Armorn och musiken spelas. Menyn går att bläddra i och jag kan välja inställningar och så men problemet uppstår när man ska starta nytt spel. Cirkeln nere till höger börjar snurra som den ska, sen slutar den och försvinner och allt blir bara svart. Inget händer, nada. Har laddat ned beta-uppdateringen från steam, men det hjälper inte.

Kör också windowed mode med borderless.

Kan exempelvis köra Tomb Raider på nästan maxade inställningar, så lite kräm ska det finnas.

What to do?
Citera
2015-11-10, 18:47
Medlem
snurreboxs avatar
Jag fattar inte hur man kastar granater och minor? Väljer de i menyn men gubbe fortsätter ju att skjuta med vapnet... Help pls..
Citera
2015-11-10, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurrebox
Jag fattar inte hur man kastar granater och minor? Väljer de i menyn men gubbe fortsätter ju att skjuta med vapnet... Help pls..

Equippa i Weapon-menyn och håll in melee knappen.
Citera
2015-11-10, 18:52
Bannlyst
Så galet bra spel. Har spelat ca 7-8 timmar och jag kan inte slita mig, var tvungen nu för att äta något! Gaaaalet bra, jag har inte kommit någonstans, har typ gjort 3-4 quest, haha.
Citera
2015-11-10, 18:55
Medlem
dANiis avatar
Varför har dom inte lagt in co-op? fattar inte.
Citera
2015-11-10, 18:58
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Varför har dom inte lagt in co-op? fattar inte.
Därför att det fuckar med storyn. Inför varje spel Bethesta har gjort så har dom bollat runt med idéer för multiplayer, men i slutändan blir det inget eftersom att dom fokuserar på storyn.
Citera
2015-11-10, 18:59
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gzola
Håller på att börja KOKA.

Sitter på en Lenovo y50-70 med GTX 860M 4gb. Men har problem med att få IGÅNG spelet.

Jag kan komma in själva spelet, får upp Power Armorn och musiken spelas. Menyn går att bläddra i och jag kan välja inställningar och så men problemet uppstår när man ska starta nytt spel. Cirkeln nere till höger börjar snurra som den ska, sen slutar den och försvinner och allt blir bara svart. Inget händer, nada. Har laddat ned beta-uppdateringen från steam, men det hjälper inte.

Kör också windowed mode med borderless.

Kan exempelvis köra Tomb Raider på nästan maxade inställningar, så lite kräm ska det finnas.

What to do?
Det har inget med din setup att göra, googla på problemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in