2015-11-03, 04:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zuzzii
Amerikansk tema från torsdag, såg att dom har rökt bacon med honung. Någon som testat? Vad tyckte du isf?

La också märke till den! Vore kul att höra om någon testat
Citera
2015-11-03, 15:15
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Apropå amerikanska temat, är det någon som provat dessa milkshakes dom säljer? Jag är så sugen varje gång dom har dom men kan inte föreställa mig att det kan vara i närheten av "riktig" milkshake så det slutar med att jag safear och låter bli att köpa.

Chokladpuddingen dom har är god, men å andra sidan minns jag inte att jag någonsin ätit en illasmakande chokladpudding någon gång.

Men herrejisses, en riktigt fin milkshake är så otroligt lätt att göra själv hemma så varför köpa Lidls? Köp isåfall hellre Lidls billiga glass, Lidls billiga mjölk, Lidls billiga blockchoklad, Lidls billiga frusna bär, Lidls billiga bananer eller vad fan du nu vill ha för smak på skiten och gör LITERVIS med milkshake som förmodligen blir billigare och garanterat godare än deras färdiga.
Citera
2015-11-03, 15:19
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Men herrejisses, en riktigt fin milkshake är så otroligt lätt att göra själv hemma så varför köpa Lidls? Köp isåfall hellre Lidls billiga glass, Lidls billiga mjölk, Lidls billiga blockchoklad, Lidls billiga frusna bär, Lidls billiga bananer eller vad fan du nu vill ha för smak på skiten och gör LITERVIS med milkshake som förmodligen blir billigare och garanterat godare än deras färdiga.
Men herrejisses, det är ju för fan typ det jag skriver, att jag föredrar "riktig" milkshake och därför inte ens har provat "skiten" trots att dom är billiga.

Har du provat dom eller ville du bara ranta ur dig lite PMS?
Citera
2015-11-03, 15:24
Avslutad
Citat:
Men herrejisses, det är ju för fan typ det jag skriver, att jag föredrar "riktig" milkshake och därför inte ens har provat "skiten" trots att dom är billiga.

Just den där typen av varor är Lidl utomordentligt opålitliga på. På tal om amerikansk vecka, förra gången så var deras Cheesecake med citronsmak spektakulärt äcklig.

Herrejisses!
Senast redigerad av farfar 2015-11-03 kl. 15:28.
Citera
2015-11-03, 15:46
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:

Var det verkligen fientligt? Jag tyckte jag gav ett konstruktivt förslag om än kanske inte ett direkt svar på din fråga, jag bara fann din fråga huruvida plastshaken är värd att köpa så gott som besvara sig själv när vi diskuterar en affär som har alla livsmedel som krävs för en riktig milkshake och du uttalat säger att du är svag för riktig milkshake. Men det var inte min avsikt att gå till anfall så om du tog det så, sorry.

Eftersom jag är exakt där i månaden ber jag om ursäkt för att du kom i vägen för mitt överdrivna behov av att ranta. Jag tar alla tillfällen jag får och kommer så göra några dagar till då det är den versionen och koncentrationen av hormoner jag förbannats med. Mina äggstockar hälsar och ber också om ursäkt.
Citera
2015-11-03, 15:54
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Var det verkligen fientligt? Jag tyckte jag gav ett konstruktivt förslag om än kanske inte ett direkt svar på din fråga, jag bara fann din fråga huruvida plastshaken är värd att köpa så gott som besvara sig själv när vi diskuterar en affär som har alla livsmedel som krävs för en riktig milkshake och du uttalat säger att du är svag för riktig milkshake. Men det var inte min avsikt att gå till anfall så om du tog det så, sorry.

Eftersom jag är exakt där i månaden ber jag om ursäkt för att du kom i vägen för mitt överdrivna behov av att ranta. Jag tar alla tillfällen jag får och kommer så göra några dagar till då det är den versionen och koncentrationen av hormoner jag förbannats med. Mina äggstockar hälsar och ber också om ursäkt.
Jag svarade bara i samma ton.

Anledningen till min skepsis mot Lidls shakes är för att dom knappast innehåller glass eftersom man inte verkar behöva frysa eller nåt, och milkshake utan glass är inget annat än sörja. Men det kan ju vara gott ändå, som chicken mcnuggets som inte har någon som helst liknelse med mina lergrytestekta kycklingfiléer, men dom köper jag ibland ändå.

edit; nu när jag gjort en grej av det lär jag köpa en och prova, det handlar ju inte om summor som gör hål i månadsbudgeten direkt. Det är bara det att jag känner mig så lurad ibland när jag provar något som ser intressant ut som sen visar sig gå direkt ner i mucken. Den här tråden är mye bra på så sätt, man blir både varnad och tipsad.
Senast redigerad av emapti 2015-11-03 kl. 16:02.
Citera
2015-11-03, 16:23
Medlem
Ferdinand-Piechs avatar
Lidls tacogrejjor är bra, helt i klass med "Santamaria", men naturligtvis billigare. Både bröd och såser får tummen upp. Såg att de börjat med någon eco tacokryddblandning i silvrig påse också, är det någon som har testat?

Och har Milbona 250gr kvarg utgått ur sortimentet? Den var perfekt efter träning, 500 gr blir lite maffigt...
Citera
2015-11-03, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdinand-Piech
Lidls tacogrejjor är bra, helt i klass med "Santamaria", men naturligtvis billigare. Både bröd och såser får tummen upp. Såg att de börjat med någon eco tacokryddblandning i silvrig påse också, är det någon som har testat?

Och har Milbona 250gr kvarg utgått ur sortimentet? Den var perfekt efter träning, 500 gr blir lite maffigt...

Jaa den kryddpåsen har jag testat. Den är inte god, smakar helt annorlunda än den vanliga tacosmaken enligt mig. Men där är tydligen lite andra saker i den också då man kan äta den om man går på lchf dieten..
Citera
2015-11-05, 14:08
Medlem
provade deras halloween glasspinnar riktigt goda 7st 19,95
Citera
2015-11-05, 14:09
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdinand-Piech

Synd bara att dom slutade med sina jalapeno.
Citera
2015-11-05, 14:21
Medlem
nivamans avatar
Lidls gröna oliver i glasburk köps ofta.
Samma med deras riktiga Fetaost och "fejk Salladsost" (fetakopia).
Vad som serveras beror på hur "fint besök" det sitter vid bordet

Vid asiatiska veckor brukar jag köpa frystorkad vårlök (Vitasia, Asian Kitchen Spring Onion).
Gott att ha på ostmackan med tomat.
Citera
2015-11-05, 14:38
Medlem
Sereenas avatar
Har testat milkshaken nu, jordgubben var ganska okej, chokladen var vidrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in