Citat:
Ursprungligen postat av
habilgerbil
Var det verkligen så fientligt? Jag tyckte jag gav ett konstruktivt förslag om än kanske inte ett direkt svar på din fråga, jag bara fann din fråga huruvida plastshaken är värd att köpa så gott som besvara sig själv när vi diskuterar en affär som har alla livsmedel som krävs för en riktig milkshake och du uttalat säger att du är svag för riktig milkshake. Men det var inte min avsikt att gå till anfall så om du tog det så, sorry.
Eftersom jag är exakt där i månaden ber jag om ursäkt för att du kom i vägen för mitt överdrivna behov av att ranta. Jag tar alla tillfällen jag får och kommer så göra några dagar till då det är den versionen och koncentrationen av hormoner jag förbannats med. Mina äggstockar hälsar och ber också om ursäkt.
Jag svarade bara i samma ton.
Anledningen till min skepsis mot Lidls shakes är för att dom knappast innehåller glass eftersom man inte verkar behöva frysa eller nåt, och milkshake utan glass är inget annat än sörja. Men det kan ju vara gott ändå, som chicken mcnuggets som inte har någon som helst liknelse med mina lergrytestekta kycklingfiléer, men dom köper jag ibland ändå.
edit; nu när jag gjort en grej av det lär jag köpa en och prova, det handlar ju inte om summor som gör hål i månadsbudgeten direkt. Det är bara det att jag känner mig så lurad ibland när jag provar något som ser intressant ut som sen visar sig gå direkt ner i mucken. Den här tråden är mye bra på så sätt, man blir både varnad och tipsad.