2015-11-01, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Dom knarkar dem.
Borde jag ju kunnat räkna ut iofs.
Citera
2015-11-01, 11:16
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discoHITLER
Vilka jävla doser alla verkar ta. Hur/varför tar ni så mycket? Har aldrig tagit mer än 0.5mg xanor i terapeutiskt syfte vid ett o samma tillfälle och det dödar svår ångest om man nu har det. Kanske är jag som är känslig iofs. Äter regelbundet.

Jag tog enorma doser förut pga toleranshöjning. Men nu ska jag ta det jävligt lugnt med benso.
Citera
2015-11-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Jag tog enorma doser förut pga toleranshöjning. Men nu ska jag ta det jävligt lugnt med benso.

Just så, efter ett tag måste man knapra stora mängder för att få någon effekt men även för att hålla sig över ytan då kroppen blivit så van. Man vill inte få AT.
Citera
2015-11-01, 18:12
Medlem
Finns stavar, xanax, i omlopp nu för 25kr styck vilket e billigt styckpris. Vill minnas att dom jag ätit förut för längesen inte var lika höga som dom här plus att just alprazolam verkligen inte smakar gott. Ngn som vet vilka jag pratar om? Dom smakar inte direkt illa och blir väldigt mjöliga eller hur man ska förklara. Har Max ätit en hel, dvs 2mg med samtidigt lite sub i inloppet så svårt att avgöra huruvida ångesten gick bort eller ej. Kände mig inte direkt bensår som jag kan göra på sån liten mängd ö vanliga fall då min tolerans är lika med noll men har stulit en jävla massa så funkar gör som ja iaf men e osäker på om det verkligen e alpra i dom för ruset känns inte riktigt igen plus andra sagt att annan bens säljs i form av stavar.. Mvh
Citera
2015-11-01, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Finns stavar, xanax, i omlopp nu för 25kr styck vilket e billigt styckpris. Vill minnas att dom jag ätit förut för längesen inte var lika höga som dom här plus att just alprazolam verkligen inte smakar gott. Ngn som vet vilka jag pratar om? Dom smakar inte direkt illa och blir väldigt mjöliga eller hur man ska förklara. Har Max ätit en hel, dvs 2mg med samtidigt lite sub i inloppet så svårt att avgöra huruvida ångesten gick bort eller ej. Kände mig inte direkt bensår som jag kan göra på sån liten mängd ö vanliga fall då min tolerans är lika med noll men har stulit en jävla massa så funkar gör som ja iaf men e osäker på om det verkligen e alpra i dom för ruset känns inte riktigt igen plus andra sagt att annan bens säljs i form av stavar.. Mvh
Antar att du menar Canox 2 mg? Skulle tro att de innehåller mer än 1 mg, men mindre än 2 mg. Runt 1.5 mg skulle jag säga. Det blir cirka 8 kr/mg, vilket är ett bra pris. Det är väldigt blandade betyg men jag tycker de funkade - men inte 2 mg, det tror jag inte de innehåller.
Citera
2015-11-02, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Hur farligt är det att blanda xanor med alkohol? Samt cannabis.

Om du måste fråga så..... Nä, det är inga problem om man använder lite förnuft. Sorgligt nog brukar förnuftet vara det första som sticker så är du en lättpåverkad person så ska du nog hålla igen på benso och alkohol.
Citera
2015-11-02, 03:50
Medlem
Är det kända bieffekter att få kalla händer och fötter VID bruk av Xanor? 2-3mg fördelat 3ggr på en dag.
Citera
2015-11-02, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Antar att du menar Canox 2 mg? Skulle tro att de innehåller mer än 1 mg, men mindre än 2 mg. Runt 1.5 mg skulle jag säga. Det blir cirka 8 kr/mg, vilket är ett bra pris. Det är väldigt blandade betyg men jag tycker de funkade - men inte 2 mg, det tror jag inte de innehåller.

Då jag fått allt i halvor och lite mindre en del slitna bitar kan jag inte tyda om det stått xanax eller canox på tyvärr. Kanske är ett säljknep från hans sida men visst ska väl alpra ha en väldigt spec smak som dessutom håller i sig ett tag och inte försvinner direkt du tagit en klunk vatten? Ska försöka pussla ihop dom och tyda vad det kan stå på dom.

Annars har jag sett lite fort på TV reklam att det i sthlm säljs ngt xanor liknande tabs, tänkte om det var dom. På en grön clonazolam märkte tjejen på mig men inte efter 2mg av denna och tycker hon borde mörka nu också. Gott tecken är iaf att jag stulit en jävla massa senaste dagarna vilket är ett gott tecken i mina knarkarögon så dåliga är dom absolut inte iaf.
Citera
2015-11-02, 10:35
Medlem
Citat:
Då jag fått allt i halvor och lite mindre en del slitna bitar kan jag inte tyda om det stått xanax eller canox på tyvärr. Kanske är ett säljknep från hans sida men visst ska väl alpra ha en väldigt spec smak som dessutom håller i sig ett tag och inte försvinner direkt du tagit en klunk vatten? Ska försöka pussla ihop dom och tyda vad det kan stå på dom.

Annars har jag sett lite fort på TV reklam att det i sthlm säljs ngt xanor liknande tabs, tänkte om det var dom. På en grön clonazolam märkte tjejen på mig men inte efter 2mg av denna och tycker hon borde mörka nu också. Gott tecken är iaf att jag stulit en jävla massa senaste dagarna vilket är ett gott tecken i mina knarkarögon så dåliga är dom absolut inte iaf.
Du skrev om stavar, Canox är inte stavar, så dom är det nog inte. För övrigt har jag aldrig provat någon stav alls, så jag kan inte hjälpa dig där.
Citera
2015-11-02, 12:13
Bannlyst
Citat:

Fast det står inte Xanax eller Canox på dessa utan "alp" på ena sidan och "2" på den andra, om jag minns rätt. Xanax eller Canox står det inte i af.
Citera
2015-11-02, 17:50
Medlem
adagios avatar
Under AT på Xanor känner ni att det är tungt i bröstet? När man andas så känns det ansträngt, som att det tar emot? Är det något ni känner igen?
Citera
2015-11-02, 17:51
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Under AT på Xanor känner ni att det är tungt i bröstet? När man andas så känns det ansträngt, som att det tar emot? Är det något ni känner igen?
Det kallas ångest, och är väl inte ovanligt under en AT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in