Citat:
Ursprungligen postat av
LeChapo
Du gör det för dramatiskt än vad det egentligen är, 1-3mg är inte en kraftig dos. Hade han inte haft några tabletter kvar alls så hade det varit akut läge ja, jag vet för jag har varit i högre doser och trappat ner på egen hand. Går inte på det dagligen längre
Nej det är inte en så kraftig dos tänk på att de är dubbelt så starka som stess.
men tillräckligt för att få en rejäl AT efter så lång tid som 5 månader. Det var det jag sa.
Jag brukade ta allt från 2-10 om dagen ibland, och drack alkohol till med nästan jämt.
Fick sån jävla tolerans så räckte inte att jag blanda med både 10 bärs , några linor sub, 5-7mg xanor, lyrica, mdma, imovane, tjack, kokain, osv...allt som gick att få tag i.
Till slut fungerade ingenting.
När jag tagit Heroin av hyfsad kvalite (50+) så fick jag återdoesra 7 ggr på en dag och kände KNAPPT av nåt..det var minimalt. Visste inte vad jag skulle ta mig till så jag gav upp....söp stenhårt en vecka för att försöka få ner toleransen och hade diverse kola race då jag var vaken 2-3 dagar på enbart kola och sub. blanda med benso hela tiden med.
Enda som kunde fungera någorlunda var en mix av lyrica 600 mg, 2 mg subutex, 5-8 mg xanor och bärs en hel dag plus tjack eller kola ifall jag blev seg så jag kunde vara påverkad dygnet runt. Så fort en drog började gå ur kroppen tog jag 3 nya osv.
Har ej haft en vit dag sedan 2018 så det är som NA fast omvänt.
Heroinet kunde jag hålla under kontroll. Använde det ca under 2 års tid med 1-3 månader mellan varje gång och snorta i mig 0,5-1g några dagar till det var slut sen gick jag på suben och benson igen.
Kolat däremot spåra totalt, hade en kompis som tjäna rejält med cash så han bjöd jämt på flera gram varje gång vi festa. Tror han hade lagt ca 27.000 på enbart kokain det senaste när jag fråga. Jag fick psykoser till slut och såg faktiskt små små spindlar krypa på min arm som fullt av myror och ju mer jag borsta bort ju fler kom det.
Tog till slut kola 1-2 ggr i veckan själv hemma framför datorn, kändes oerhört onödigt men varken kunde eller ville sluta. Fick 2g för 1400 så ansåg det vara rätt bra deal.
Fan vad langare måste tjänat pengar på mig genom åren, en missbrukare som tar allt som finns och så mycket det bara går med, varje dag. Blev enklare när man vände sig till den mörka internet gränden istället.
Enda jag inte tar längre är psykedeliska droger, RC, cannabis och mdma.
Tids nog kommer jag nog tröttna på benso och fasa ut de med sen är bara opiaterna kvar.
Är inte alkis längre som tur är men har varit, kroppen säger ifrån numera av sig självt.