2011-08-01, 11:50
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filmias
Hur mycke kostar fearpharmacy xanor 2mg stavar på gatan? Här omkring så betalar folk 35-40kr st utanför västerås

Kan inte skriva i fearpharmacy samlingstråd så frågar här ist.

Vet inte vad dom har för några stavar, men svenska 2 mg stavar brukar ligga på 30 kr (mellan 20-40kr).
Citera
2011-08-01, 17:33
Medlem
bk-MDMAs avatar
Medans skräcken tar 900 för 25st ink frakt
Citera
2011-08-01, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bk-MDMA
Medans skräcken tar 900 för 25st ink frakt

Shit vilka jävla priser
Citera
2011-08-01, 18:58
Medlem
Juicy Js avatar
Tog nyss 2.5 mg alpra tillsammans med 50 mg dexofen i ett svep. Kommer dexofenen ändå påverka metabolismen eller skulle jag tagit den innan kanske?
Citera
2011-08-02, 15:18
Medlem
furis avatar
Personligen så tycker jag att xanor suger kuk, funkar ju fan inte på mig. Har slängt i mig 10 stavar nu under dagen och jag känner fan ingenting!! Gick precis och köpte grapefruit juice för att boosta med och slängde även i mig en omaprazol... men inget händer, engen eufori, vinglar inte ens när jag går... Någon mer än jag som upplever detta på xanor?

mvh furi
Citera
2011-08-02, 17:29
Medlem
.Angst.s avatar
Är E313orna lättillgängliga ännu? Vad ger ni för dom vanligtvis? Saknar dom som fan
Citera
2011-08-02, 19:39
Bannlyst
Har börjat få ångest på jobbet, är otroligt jobbigt. Går runt 6-7 timmar och tänker att livet inte är värt att leva, men när dagen börjar närma sig sitt slut så är det bättre och på vägen hem får jag en otroligt befriande känsla.

Hur fungerar det att jobba på xanax? Har ett fysiskt krävande jobb så kan inte gå runt och vara seg. Om jag tar 1mg xanax ikväll, kommer jag då ha mindre ångest imorgon tror ni?

Tacksam för svar.
Citera
2011-08-02, 21:29
Bannlyst
Det blev 2mg, hoppas att ångesten är mindre under morgondagen.

Mvh.
Citera
2011-08-03, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .Angst.
Är E313orna lättillgängliga ännu? Vad ger ni för dom vanligtvis? Saknar dom som fan

Har en liten fundering till "Angst", fick vi våra E313 ifrån samma källa? Hans "namn" börjar på M, hör gärna av dig om så är fallet!

Jag tog xanor för första gången sedan jag avslutade min 4 månaders avgiftning ifrån just xanor.

Svalde två stycken äkta 1mg pfizer, tänkte att jag känner väl inget. Jag är ju van vid betydligt högre doser. Det är nu tre månader sen jag avslutade min avgiftning och tog min sista xanor i avgiftningen. Jäklar vad de slog till, kännde helt klart av dessa två tabletter, så mycket att jag tog de två andra jag med köpt utan att jag kommer ihåg det idag!

Så ett missbruk där man tar drogerna enbart för att känna sig frisk är ingen höjdare, nu kommer jag ta xanor max en gång i veckan. Återstår bara att se hur länge det håller
Citera
2011-08-03, 11:54
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Angst.

Verkar finnas i överflöd, träffat flera som stött på dom i stora mängder, och så finns det ju en hel del inlägg här om dom.
Citera
2011-08-03, 13:08
Medlem
.Angst.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstross
Har en liten fundering till "Angst", fick vi våra E313 ifrån samma källa? Hans "namn" börjar på M, hör gärna av dig om så är fallet!

Jag tog xanor för första gången sedan jag avslutade min 4 månaders avgiftning ifrån just xanor.

Svalde två stycken äkta 1mg pfizer, tänkte att jag känner väl inget. Jag är ju van vid betydligt högre doser. Det är nu tre månader sen jag avslutade min avgiftning och tog min sista xanor i avgiftningen. Jäklar vad de slog till, kännde helt klart av dessa två tabletter, så mycket att jag tog de två andra jag med köpt utan att jag kommer ihåg det idag!

Så ett missbruk där man tar drogerna enbart för att känna sig frisk är ingen höjdare, nu kommer jag ta xanor max en gång i veckan. Återstår bara att se hur länge det håller
Inte det! Jag fick dom från en kille vars namn börjar på B.
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Verkar finnas i överflöd, träffat flera som stött på dom i stora mängder, och så finns det ju en hel del inlägg här om dom.
Det finns inga webshoppar som saluför dessa?
Citera
2011-08-03, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Har börjat få ångest på jobbet, är otroligt jobbigt. Går runt 6-7 timmar och tänker att livet inte är värt att leva, men när dagen börjar närma sig sitt slut så är det bättre och på vägen hem får jag en otroligt befriande känsla.

Hur fungerar det att jobba på xanax? Har ett fysiskt krävande jobb så kan inte gå runt och vara seg. Om jag tar 1mg xanax ikväll, kommer jag då ha mindre ångest imorgon tror ni?

Tacksam för svar.

Självklart kan du det. Din fysiska förmåga påverkas inte nämnvärt. Håll nere doserna och försök att inte fastna bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in