Är måhända lite väl full just nu, men men!
Stort grattis till Norrköping som vann guldet välförtjänt i en seger mot förra årets mästare.
Det är nästan så att det är lite poetiskt att det blev just på förra mästarnas mark som guldet bärgades för Peking.
Kul att att det även var så tight enda in i slutändan, det var ett tag sedan och något som man gärna ser igen.
För min egen del som MFF-supporter är man väl lite bitter för att man missade fjärdeplatsen, nu är det svenska cupen som gäller.
Det kändes aldrig riktigt som en guldsäsong för MFF med alla höga toppar och avgrundsdjupa bottnar där man spelar underbar fotboll när motivationen är på topp och riktigt dålig fotboll när matchen saknar stjärnglans.
Man körde länge med ursäkten att laget var nytt osv, dock slutade denna att gälla efter ett par omgångar då proffs ska kunna klara av detta. Man har helt enkelt tagit ut segern i förskott och glömt att det är 90 minuter som ska spelas mot kanske lite mer taggade smålag.
Vi kan räkna med att tappa viktiga kuggar som Adu och Tinnerholm inför nästa säsong dessutom vilket är trist då båda är personliga favoriter.
Värvningarna har inte imponerat heller, där Eiktem får ställa sig i skamstocken.
Eikrem hypades något enormt inför allsvenskan och skulle vara en norsk Xavi, men antalet bra matcher han har gjort kan räknas på en hand i min mening.
Berget har spelat upp sig ordentligt och löper duktigt, är dock en målsumpare av rang och kommer att vara lite av en besvikelse sett till vad som skrevs om honom inför säsongen.
En del av mig vill att vi missar Europa under nästa säsong och får chansen att bygga ett ordentligt lag istället för att slänga ut ett hafsverk.
Det finns säkert 100 andra grejer man kan skriva, har dock inte orken just nu.
Hatten av till Norrköping och så ser vi fram emot till nästa säsong