2015-10-27, 11:49
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Har man ätit mkt Diazepam/stesolid under en längre tid byggs resistensen
upp på alprazolam oxå då? verkar ämnena dom på samma receptorer de vill säga ?

säg att man käkar 50mg stess om dagen, blir jag påverkad som en nybörjare skulle blivit på alprazolam 1-2 mg då? //MS
Citera
2015-10-28, 18:58
Medlem
Canox 2mg har börjat komma överallt och undrar vad ni har för erfarenheter kring dessa?
Varifrån kommer dessa rackare, står USA på burken men är tveksamt till detta?
Citera
2015-10-28, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Zazzio
Canox 2mg har börjat komma överallt och undrar vad ni har för erfarenheter kring dessa?
Varifrån kommer dessa rackare, står USA på burken men är tveksamt till detta?
Bra erfarenhet. Vissa verkar fått skit och andra är nöjda. Att de bara innehåller alprazolam och ingen annan benso eller annat kan jag dock inte svara på. De jag testat har smakat starkt av den bekanta smaken och gett förväntad effekt utifrån dosering.

Absolut att de kommer bli som med dagens Ksalol förr eller senare, det kommer komma svaga piller eller rena sockerpillrena.
Citera
2015-10-29, 20:57
Medlem
Redlinezs avatar
fick i mig en lite sexig rackar stav precis. Där bröt jag min långa nykterfriheten men vad spelar det för?? Jag mår ju så satans gött på dessa! Varför kan inte alla bara enas och må såhär. Livet hade vart så mycket skönare tillvaro!!!
Citera
2015-10-29, 23:00
Medlem
Har varit sängliggandes i en vecka med smärtor och orkeslöshet, skönt att det börjar släppa nu. Nu rör jag inte benzo eller alkohol på minst ett år. Funderar på att skita helt i Alprazolam också, tycker det finns bättre piller. Fick ingen effekt alls av 2mg i slutet. Får se då.

Någon som vet om magsmärtor är en vanligt symptom när man tänder av? Trott att jag pajat levern men idag släppte det lite som mycket av de andra utsättningssymptomen. Synen är helt puckad också måste typ kisa för att se texten och blir yr när jag fokuserar, men detta känner jag igen sedan tidagare.
Senast redigerad av No6 2015-10-29 kl. 23:05.
Citera
2015-10-29, 23:34
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Har varit sängliggandes i en vecka med smärtor och orkeslöshet, skönt att det börjar släppa nu. Nu rör jag inte benzo eller alkohol på minst ett år. Funderar på att skita helt i Alprazolam också, tycker det finns bättre piller. Fick ingen effekt alls av 2mg i slutet. Får se då.
Hur länge käkade du innan beslöt dig för att sluta, om jag får fråga?
Citera
2015-10-29, 23:35
Medlem
adagios avatar
Har själv intagit en hel del Xanor f.r.m. igår till i dag. Mår som en kung. Efter några mg alprazolam kan man från att vara ett nervvrak känna sig som en helt ny människa.
Senast redigerad av adagio 2015-10-29 kl. 23:37.
Citera
2015-10-30, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicodemus8
Dessa små piller är från staterna och ligger på 2mg och är av märket canox vilket bara existerar där borta.

Vågar påstå att Canox håller riktigt hög klass, bland dom bästa jag provat.
Citera
2015-10-30, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Hur länge käkade du innan beslöt dig för att sluta, om jag får fråga?
2-3 månader med 2mg xanor och 15-20 mgstilnoct dagligen. Hade jag inga piller så drack jag eller tog opioder. Hade ingen dag då jag var ren förrän nu. Dag 3 var värst sen har det bara blivit bättre. Men det är en myt att man är ren från benzo när den fysiska abstinensen släpper. Det kan ta flera månader att bli "helad". Inte ens 4 månader räckte för mig, får se om ett år räcker.
Senast redigerad av No6 2015-10-30 kl. 09:54.
Citera
2015-10-30, 11:57
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
2-3 månader med 2mg xanor och 15-20 mgstilnoct dagligen. Hade jag inga piller så drack jag eller tog opioder. Hade ingen dag då jag var ren förrän nu. Dag 3 var värst sen har det bara blivit bättre. Men det är en myt att man är ren från benzo när den fysiska abstinensen släpper. Det kan ta flera månader att bli "helad". Inte ens 4 månader räckte för mig, får se om ett år räcker.
Hur tror du ATn blir på xanor om man käkar 2 mg dagligen och dricker lite ovanpå det i ca 2 veckor? Går igenom en hemsk svacka just nu, men kommer vara uppe på fötterna när saker omkring mig ordnat sig och sluta då. Jag kan behöva ta det längre, det löser sig väl inte på en gång men är livrädd för att det du beskriver ovan; en riktig hemsk AT.
Citera
2015-10-30, 12:05
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Har själv intagit en hel del Xanor f.r.m. igår till i dag. Mår som en kung. Efter några mg alprazolam kan man från att vara ett nervvrak känna sig som en helt ny människa.

Ja det är helt underbart hur bra xanor fungerar
En av dom skönaste benson för min del iallafall.
Citera
2015-10-30, 16:01
Medlem
Calogeros avatar
Testade Xanor igår för första gången. Fick i mig en tablett samtidigt som jag tog en fyra öl på krogen. Blev riktigt packad och skön på så få öl, sedan slutade det med att jag gick hem till ett par kompisar och rökte en holk. Minns knappt någonting, men tydligen hade jag blivit helt väck, inte kunnat gå rakt och gormat omkring massa grejer. Kul var det hursomhelst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in