2011-07-22, 01:15
Medlem
tjo! har nåra x:ar som jag har köpt på gatan. dom är rosa små ovala typ med en skåra på ena sidan på andra sidan står det 313 och så är det typ ett spegelvänt E oxå. har fått likanande förr men är inte säker på om det står samma sak på dom aja tänkte kolla om någon fått samma någon gång eller känner igen dom
Citera
2011-07-22, 02:16
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-B.Alle
Varför smakar alprazolam så jävla äckligt
Vad hade du förväntat dig? Kemiska grejer brukar inte smaka särskilt bra.
Citera
2011-07-22, 03:21
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontaha94
tjo! har nåra x:ar som jag har köpt på gatan. dom är rosa små ovala typ med en skåra på ena sidan på andra sidan står det 313 och så är det typ ett spegelvänt E oxå. har fått likanande förr men är inte säker på om det står samma sak på dom aja tänkte kolla om någon fått samma någon gång eller känner igen dom

Fick en hundraburk av dessa för... erm.... ett tag sen

Brukar funka prima när jag snubblat över denna sort.
Citera
2011-07-22, 08:25
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontaha94

Ungerska Frontin, helt OK.... :-)
Citera
2011-07-23, 16:02
Medlem
users avatar
Har ingen koll på x, alls. Igår började det med att jag åt en halv och inte kände ett skit. Den andra smälte jag under tungan och sen vaknar jag hemma och min polare påstår att jag ätit 2,5 stycken bars dvs 5mg. Är inte 5mg jävligt mycket att utan tolerans? Hatar obehagskänslan som kommer när man vaknar upp på ett ställe och inte vet hur man kom dit...
Citera
2011-07-23, 16:06
Medlem
syndabocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user
Har ingen koll på x, alls. Igår började det med att jag åt en halv och inte kände ett skit. Den andra smälte jag under tungan och sen vaknar jag hemma och min polare påstår att jag ätit 2,5 stycken bars dvs 5mg. Är inte 5mg jävligt mycket att utan tolerans? Hatar obehagskänslan som kommer när man vaknar upp på ett ställe och inte vet hur man kom dit...
5mg är en stadig dosering för en nybörjare, 2mg max brukar räcka. Och även då får man ofta minnesluckor om man är helt ny på bensona.

Sedan det att du inte kände något, det är vanligt att man tycker det när man tagit benso. Men folk i din närhet som du umgicks med vid tillfället säkert hade tyckt en annan sak om du lät det slå på ordentligt (vilket jag inte vet om du gjorde.)
Citera
2011-07-23, 19:27
Medlem
Juicy Js avatar
Hej

Jag har knappt någon tolerans på alprazolam. Idag vid 16 tiden tog jag 1,5 mg och det sitter fortfarande i. Men min fråga är om det hade varit lönt att fylla på med 0,5 mg senare om jag känner att det börjar avta lite, vid 22-23 tiden typ?

Mvh
Citera
2011-07-23, 19:41
Medlem
syndabocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juicy J
Hej

Jag har knappt någon tolerans på alprazolam. Idag vid 16 tiden tog jag 1,5 mg och det sitter fortfarande i. Men min fråga är om det hade varit lönt att fylla på med 0,5 mg senare om jag känner att det börjar avta lite, vid 22-23 tiden typ?

Mvh
Ja, ser inga anledningar alls att inte fylla på. Försök att hålla dig till en låg dos bara det kan vara lite svårigheter att lyckas med det.
Citera
2011-07-23, 19:47
Medlem
Juicy Js avatar
Precis det jag tänkte också. Förhoppningsvis slipper jag fylla på. Men blir det så, så blir det max en 0,5 till för kvällen.

Tack för svaret
Citera
2011-07-23, 22:15
Medlem
Juicy Js avatar
Är det sant att kaffe på något sätt boostar alprazolam?
Citera
2011-07-23, 23:21
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juicy J
Är det sant att kaffe på något sätt boostar alprazolam?

Nej. Jag skulle vilja påstå att det har motsatt effekt eftersom det verkar centralstimulerande.
Citera
2011-07-23, 23:36
Medlem
Juicy Js avatar
Ok tack. Har en sista fråga bara. Jag har 7 st 0,5 kvar och tänker på om jag ska ta en 0,5 till idag och sedan fördela dem 6 sista på 2 olika dagar med massa grape och möjligtvis alkohol. För min tanke var att få ut minst 2 doser till fast kan inte så mycket om tolerans osv. Hade en tanke om att skita i o ta mer idag fast jag är skitsugen och istället ta 4 st imorgon och 3 st en annan dag. Vad tycket ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in