2015-10-29, 16:26
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Ja jag har en förklaring.. Han var kåt och såg en fin tjej som han ville utsätta. Min stora fråga är dock varför han i helvetet inte hade sex med henne. Ett episkt slöseri av tid att kidnappa någon för att sedan stå och runka.. Var han blyg eller.

Men då har bilderna alltså inte läckt inte ens lite?

Edit: Som sadist fick han dock ut en jävla massa av att hänga Lisa, det måste varit en syn för honom,
Se henne sprattla och ha sig men jag tycker fortfarande det är ett enormt slöseri att handla som han gjorde.

Jag tyckte också det var underligt att han inte våldtog henne, men kom ihåg att GM troligen är en jävligt sjuk människa med skeva preferenser. Han fick säkert ut det han ville av att få observera upphängningen. Precis, som sexualsadist gav det honom säkert full tillfredsställelse. Dock inte säkert att hon behövde uppleva dödsångesten de sista minuterna i sitt liv. Hon kan ju ha varit medvetslös när hon hängdes upp.
2015-10-29, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Dum fråga men jag måste veta, bedömer rätten bara utefter det som tas upp i rättegången eller gäller allt i FUPen? Läser alla som fattar det rättsliga beslutet hela FUPen?

Dom läser bara stämningsansökan.
2015-10-29, 16:27
Medlem
Det här med onlinespel, Leage of Angels, är frun som spelar.
Så, menade NB verkligen att han spelat online?
Medlem
Om han har gjort det så borde han avrättas. Hela Litauens befolkning håller samstämmigt med om detta.
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Semir Hasanbegovic: Åklagaren har ytterligare frågor.
15:37, 29 October 2015
Semir Hasanbegovic: I fotokonfrontationen fanns även brodern med.
Semir Hasanbegovic: – Det var två jag tyckte var lika och jag tyckte en var mest lik den åtalade.
Semir Hasanbegovic: Jag kan säga att det var 35-åringen du tyckte var mest lik, säger åklagaren.

Mitt fetande.

Kan någon berätta för mig VEM av de 12 foton som är MGMs bror AB ???

Jag kan inte se att lillebrodern AB är på någon av fotona.
Medlem
kardashanarsels avatar
Jag förstår inte hur det an räcka att brodern och hustrun ger varandra alibi.? Hur vet de att det stämmer
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfannav
Inte särskilt, det enda konstiga är varför han inte våldtog henne. Allt annat vet man bara inte men jag är säker på att det är saker vi har hört/sett tusen gånger tidigare i fall över hela världen.

Jo, men i Sverige? Så tidigt på kvällen mitt ute på vischan? GM och BO saknar relation till varandra och hela brottsmönstret helt jävla sjukt (med hängningen).
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Ja jag har en förklaring.. Han var kåt och såg en fin tjej som han ville utsätta. Min stora fråga är dock varför han i helvetet inte hade sex med henne. Ett episkt slöseri av tid att kidnappa någon för att sedan stå och runka.. Var han blyg eller.

Men då har bilderna alltså inte läckt inte ens lite?

Edit: Som sadist fick han dock ut en jävla massa av att hänga Lisa, det måste varit en syn för honom,
Se henne sprattla och ha sig men jag tycker fortfarande det är ett enormt slöseri att handla som han gjorde.

Han fick säkert ut mer av att titta på henne och gå och runka i ett hörn, som han tidigare gjort.
2015-10-29, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnbartFakta
NB påstår att han kom hem kl 18 och att frun startade tvättmaskinen då.

Har polisen kontaktat nätägaren för att få fram de s.k. timvärdena från elmätaren. Att starta en tvättmaskin en sommarkväll lär indkeras.
Intressant aspekt, den nya tiden ger oanade möjligheter att kartlägga folk.
Troligen har de inte ens tänkt på denna möjlighet, hur länge kan el-leverantörerna tänkas spara dessa data?
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Båda bröderna fanns med i fotokonfrontationen. Då pekade hon på Nerijus som den som var mest lik. Nu fick hon se honom på nära håll och då trillade polletten ner. Inget konstigt.

Hon letade inte ens någon som liknade mannen utan efter den som såg mest baltisk ut.
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag tyckte också det var underligt att han inte våldtog henne, men kom ihåg att GM troligen är en jävligt sjuk människa med skeva preferenser. Han fick säkert ut det han ville av att få observera upphängningen. Precis, som sexualsadist gav det honom säkert full tillfredsställelse. Dock inte säkert att hon behövde uppleva dödsångesten de sista minuterna i sitt liv. Hon kan ju ha varit medvetslös när hon hängdes upp.
Nöjet ligger i lidande och troligen makt. Han behöver inte penetrering.
2015-10-29, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nöjet ligger i lidande och troligen makt. Han behöver inte penetrering.

Hade han inte sprutat på väggen innan gjorde han det nog när han hängde upp lilla Lisa.

Min teori är att hans kuk inte fungerade dock, att penetration inte skedde är märkligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in