2015-10-29, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argeneau
Det kan jag berätta för dig. Hunden är inställd på att söka efter en människa. Då spelar en handske ingen roll. Även om handsken luktar Lisa så vet inte hunden det. Inget konstigt alltså. Kroppen fanns inte där handsken fanns.

Stämmer inte. Den söker allt som luktar. Handskar är vanligt att söka efter särskilt i träningssyfte.(Hunden hittade avföringen.)
2015-10-29, 16:31
Bannlyst
Det verkar ju inte finnas några hållbara teorier från försvarets sida hur stor är chansen att han blir fälld?
2015-10-29, 16:31
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Hade han inte sprutat på väggen innan gjorde han det nog när han hängde upp lilla Lisa.
Personligen tror jag han ejakulerade rätt i brallan. Det andra handlar nog om runkande i fönstret.
Vad menade du i förra inlägget som jag inte uppfattade i sammanhanget? Se fråga.
2015-10-29, 16:32
Medlem
TheFortresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nöjet ligger i lidande och troligen makt. Han behöver inte penetrering.

Beakta tiden också - han kanske inte hann med det? Vem vet...
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krutkungen
Det kan mycket väl vara rätt gm som nu förhörs. Men...man
bör väl också se så att det inte finns andra som har haft möjlighet
att utföra dådet. Kan någon berätta vad HJ gjorde mellan kl
18.50 och 20.10? Förutom besöket på några minuter för att
hämta rullskidorna eller vad det nu var?
Nu är det så att den åtalades blod och DNA finns nedsölad på BO:s kläder, på repet, på röret som snaran suttit på, ingen annans.
Han har bevisligen varit i närkontakt med BO och han har varit på platsen.
Den åtalade kan aldrig prata sig ur detta, i synnerhet då han ända från början påstår sig varken ha sett eller träffat BO tidigare. Men det har han. Epic fail.
Medlem
kardashanarsels avatar
Brodern visste säkert hur MGM stod och flåsade i fönstret mot cafét och har berättat för frun. .
2015-10-29, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av softmoon
Han fick säkert ut mer av att titta på henne och gå och runka i ett hörn, som han tidigare gjort.
Kanske så, men jag tycker teorierna om att han höll på med lampskärm eller gick ut i angränsande rum för att runka. Kan vara så att han stått och spanat på caféet för att se om någon av tjejerna blev ensam kvar och fördrivit tiden med sin favorit sysselsättning och sen inte haft mer att ge när han fick leva ut sina sjuka fantasier.
Medlem
Kan någon jävel reagera på att deras sharan och bilen vittnet beskriver, joggaren, inte har en jävla liknelse. Hur kan polisen missat det?inte så konstigt deras sharan inte har spår efter offret.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Personligen tror jag han ejakulerade rätt i brallan. Det andra handlar nog om runkande i fönstret.
Vad menade du i förra inlägget som jag inte uppfattade i sammanhanget? Se fråga.
Kan vara därför han ville ha sina byxor tvättade.
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Hade han inte sprutat på väggen innan gjorde han det nog när han hängde upp lilla Lisa.

Min teori är att hans kuk inte fungerade dock, att penetration inte skedde är märkligt.

Har dock kommit fram att han skinkade på sin fru rätt ofta. Troligtvis något han tröttnat på, för längesen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Men om hon inte kan skilja på dem - hur vet hon då att det var just NB och inte AB hon såg?
Nja det är inte riktigt det som sägs. Hon säger ju att hon inte vet om hon ens har sett båda bröderna. Då är det ju klart att hon inte kan säga att hon kan skilja på dem. De skulle ju i teorin kunna vara enäggstvillingar och identiska.
2015-10-29, 16:34
Medlem
profundersams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Men om hon inte kan skilja på dem - hur vet hon då att det var just NB och inte AB hon såg?

Nu tror jag det finns nån missuppfattning i vad hon sagt eller slarvig återgivning på nåt sätt.
Hon kan ha uttryckt sig slarvigt. Just det uttrycket har jag i alla fall missat, men faktum kvarstår.
I förhör med 12 visade bilder fanns både NB och AB, med viss tvekan pekade hon ut NB. Minns inte att hon ens var i närheten av AB då.
I Rätten idag så pekade hon återigen ut NB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in