2015-10-28, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Må deras sejour i allsvenskan endast bli 1-årig, sedan kan den vänsterextremistiska hybrisklubben ruttna i helvetet.
Tja, de är ju fortfarande ett bättre publiklag än Häcken och de spelar på plastmatta bägge två så frågan är om inte Östersund tillför mer i Allsvenskan än Häcken.

Apropå hybris, har ni slutat räkna varje åskådare två gånger för att frisera era usla publiksiffror?
Citera
2015-10-28, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lime32
Tja, de är ju fortfarande ett bättre publiklag än Häcken och de spelar på plastmatta bägge två så frågan är om inte Östersund tillför mer i Allsvenskan än Häcken.

Apropå hybris, har ni slutat räkna varje åskådare två gånger för att frisera era usla publiksiffror?
Nu har ju Häcken och Östersund samma publiksnitt såg jag. Tror du att ett bottenlag kommer locka fler åskådare än ett lag som legat på övre halvan av tabellen senaste åren på bortaplan?
Citera
2015-10-28, 12:23
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Nu har ju Häcken och Östersund samma publiksnitt såg jag. Tror du att ett bottenlag kommer locka fler åskådare än ett lag som legat på övre halvan av tabellen senaste åren på bortaplan?

Lite nyhetens behag kan nog locka lite publik till Östersunds matcher. I varje fall till en början. När skidsäsongen är över finns där väl inte så mycket att göra heller. De kan nog i varje fall matcha sina siffror från Superettan, kanske till och med nå över 4000 om de inte blir avsågade tidigt.
Citera
2015-10-28, 12:31
Medlem
Bornets avatar
ÖFK har varit en hybrisklubb sedan länge. Gillar att kalla andra lag för 'plast' när man knappt har två decenniers historia bakom sig, men däremot en hel kommun.
Citera
2015-10-28, 12:48
Medlem
Sticker ut hakan och säger att om ÖFK får behålla Potter några år så kan de bli de nya Gefle. Dvs alltid lyckas hålla sig kvar.
Citera
2015-10-28, 12:50
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
ÖFK har varit en hybrisklubb sedan länge. Gillar att kalla andra lag för 'plast' när man knappt har två decenniers historia bakom sig, men däremot en hel kommun.
Snarare ett helt landskap, de gillar att framställa sig som hela Jämtlands lag.

Hur många spelare har allsvensk klass? Jamie Hopcutt verkar rätt vass.

Och Potter verkar vara en riktigt intressant tränare.
Senast redigerad av gato12 2015-10-28 kl. 12:53.
Citera
2015-10-28, 12:51
Medlem
Bornets avatar
Nu menar jag ju snarare finansiellt än publikmässigt.
Citera
2015-10-28, 13:17
Medlem
nomadics avatar
Ska ju framförallt bli intressant att se hur Östersund väljer att spela i Allsvenskan. Nu har jag inte sett dem en enda gång i år men tidigare år har de ju spelat extremt mycket possession i någon slags 3-4-3-uppställning. Det känns som att det finns risk att de kan åka på en och annan så kallad "Holland borta" om de trofast tänker hålla fast vid sin spelidé oavsett motstånd.
Citera
2015-10-28, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Fast Häcken drog ju å andra sidan bara 4200 när man kom tvåa och 1500 när man senast gick upp i Allsvenskan, sen är man ju även kända för att frisera sina publiksiffror rätt rejält.

Med det sagt så tycker inte heller jag att Östersund här hemma i Allsvenskan en längre tid men det blev lite absurt när en Häckensupporter kallade dem hybrislag och hoppades att de åker ur när de flesta tycker exakt samma sak om Häcken.
Citera
2015-10-28, 16:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Utveckla!

För övrigt luktar Östersunds hybris lite Öster för några säsonger sedan.

Var väl en viss överdrift i det inlägget, men jag avskyr verkligen klubbar som blandar in politik i fotbollen. Dom skall spela boll och inte ägna sig åt att gå ut och ta avstånd från politiska partier. Sedan spyr jag över medias ständiga gullande med föreningen som om dom var någon måttstock över hur läget är i Sverige.

För min del får dom gärna göra en Öster, eller kanske ännu värre - en ÖIS.

Citat:
Ursprungligen postat av Lime32
Fast Häcken drog ju å andra sidan bara 4200 när man kom tvåa och 1500 när man senast gick upp i Allsvenskan, sen är man ju även kända för att frisera sina publiksiffror rätt rejält.

Med det sagt så tycker inte heller jag att Östersund här hemma i Allsvenskan en längre tid men det blev lite absurt när en Häckensupporter kallade dem hybrislag och hoppades att de åker ur när de flesta tycker exakt samma sak om Häcken.

Du fortsätter rapa ur dig nonsens. Bara för att du är bitter över erat korplags prestationer så är det faktiskt inte ok att hitta på saker. Om du nu vet att Häcken friserar sina siffror så kan du ju visa något bevis på det?
Citera
2015-10-28, 17:50
Medlem
Gambias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gilbert25
Peking kan aldrig mosa MFF, om MFF gör sitt förbannade jobb så ska dom ha minst kryss mot Peking.
Allt annat är korrupt isåfall

Ja hur skulle Peking (63 poäng) kunna rå på MFF (54 poäng)? Helt orimligt, alla resultat som inte går Göteborgs väg är uppenbart läggmatcher!

Så här går det på lördag:
Citera
2015-10-28, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gambia
Ja hur skulle Peking (63 poäng) kunna rå på MFF (54 poäng)? Helt orimligt, alla resultat som inte går Göteborgs väg är uppenbart läggmatcher!

Så här går det på lördag:

tror också malmö får det svårt, wahlqvist har ju berättat för oss att ni är bäst i sverige vare sig ni vinner eller inte, så man får väl ta och lita på honom.

välkommen till fotbollsforumet. ska iväg över helgen så vi hörs om runt 10-20 år när peking är med i toppen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in