2015-10-27, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Real Madrid, atletico madrid, Häcken och Juventus är dom enda lagen som vunnit på Swedbank dom sista 2 åren. Norrköping är grymma i år och jag hoppas verkligen att ni vinner men jag är tveksam till om ni håller samma klass som ovan nämnda europeiska giganter. 😃

Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Man kan nästan lägga till Örebro på den listan. De BORDE verkligen ha vunnit tidigare den här säsongen när de hade ledningen i 95:e minuten. Hade bara Haginge (?) drivit bollen mot hörnflaggan istället för att slå en djupledspassning hade de vunnit och sluppit det extremt tursamma målet i baken. AIK borde väl ha vunnit häromåret också men Malmö kvitterade på ett solklart offsidemål.

Elfsborg vann förra året. Helsingborg slog ut dom i cupen förra våren. Örebro slog ju faktiskt Malmö cupkvarten nu i våras, dock spelades matchen på Malmö IP så den räknas väl inte riktigt. Men Malmö är inte så monstruösa på hemmaplan som gemene man verkar tro.
Citera
2015-10-27, 21:43
Medlem
knullklassons avatar
Då välkomnar vi Östersunds FK in i finrummet
Citera
2015-10-27, 21:51
Medlem
gilbert25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Rolig bortamatch, blir nattåget från Göteborg upp
Citera
2015-10-27, 22:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gilbert25
Tänk premiäromgång i allsvenskan, IFK GBG får möta Östersund på en lördag/söndag uppe i Jämtland. Som upplagt för succé enligt mig, förutom att det kanske kan vara en aningen kallt.
Citera
2015-10-27, 22:20
Medlem
Jag_Mejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gilbert25
Bortapremiär i Östersund och jag hyr stuga i fjällen

Sista helgen i juli hade varit schysst att få också.
Citera
2015-10-27, 23:14
Medlem
Citat:
Blev det några Libyen miljoner för ÖFK? Eller det rann ut i sanden.
Citera
2015-10-27, 23:40
Medlem
15Februaris avatar
Äsch, jag tror fortfarande att vi vinner guldet.

AIK.
Citera
2015-10-28, 00:14
Medlem
IggyKoopas avatar
Citat:
Real Madrid, atletico madrid, Häcken och Juventus är dom enda lagen som vunnit på Swedbank dom sista 2 åren. Norrköping är grymma i år och jag hoppas verkligen att ni vinner men jag är tveksam till om ni håller samma klass som ovan nämnda europeiska giganter. 😃

Jag fick en inre bild av Brasse i "Fem myror..." med sin vem ska bort lek. Han tar upp de fyra ovan nämnda klubbmärkena i hyllan och sedan får man gissa.

Svaret är naturligtvis att Real ska bort. Övriga har randiga tröjor.
Citera
2015-10-28, 00:48
Bannlyst
Förbannade jävla skitmatch. Båda lagen spelade så jävla uselt. Långbollar fram och tillbaka och ett jävla ställningskrig hela tiden. Liknande mer rugby än fotboll.

Nä, AIK behöver en ny tränare som vill spela fotboll så vi kan börja spela fotboll igen.
Citera
2015-10-28, 08:53
Avslutad
Citat:

Må deras sejour i allsvenskan endast bli 1-årig, sedan kan den vänsterextremistiska hybrisklubben ruttna i helvetet.

Citat:
Ursprungligen postat av IggyKoopa
Jag fick en inre bild av Brasse i "Fem myror..." med sin vem ska bort lek. Han tar upp de fyra ovan nämnda klubbmärkena i hyllan och sedan får man gissa.

Fullständigt briljant!
Citera
2015-10-28, 10:17
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IggyKoopa

Norrköping ska alltså spela i randiga tröjor ifall de vill ha guldet? Tänka vad fotboll kan vara lätt att förstå ibland.
Citera
2015-10-28, 10:47
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Må deras sejour i allsvenskan endast bli 1-årig, sedan kan den vänsterextremistiska hybrisklubben ruttna i helvetet.
Utveckla!

För övrigt luktar Östersunds hybris lite Öster för några säsonger sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in