Citat:
Sid 27 i denna länk.
Number of registered (identified and presumed) victims per 100 000 inhabitants
https://ec.europa.eu/anti-trafficking/sites/antitrafficking/files/eurostat_report_on_trafficking_in_human_beings_-_2015_edition.pdf
Vi har tydligen inga trafficing bärplockare i Sverige, eller andra som arbetar under dessa förhållanden som man kan kalla trafficking.
Men som jag skrev tidigare, enligt denna EU undersökning så har Tyskland faktiskt mer sextrafficking än Sverige.
Uppenbarligen är det så att olika länder gör olika tolkningar eftersom jag kan omöjligen tro att kategori (forced begging, criminal activities, removal of organs, other exploitation, unknown) är så mycket sämre i Sverige än i andra länder, vad som faller under detta vet jag inte men misstänkt är väl att man snickrat till siffror som i andra länder hamnar under sextrafficking.
Tyskland/Danmark har inga problem alls i denna kategori.
Men det var inte om trafficking tråden handlar om, vi i Sverige är inte bättre eller sämre än andra länder.
Number of registered (identified and presumed) victims per 100 000 inhabitants
https://ec.europa.eu/anti-trafficking/sites/antitrafficking/files/eurostat_report_on_trafficking_in_human_beings_-_2015_edition.pdf
Vi har tydligen inga trafficing bärplockare i Sverige, eller andra som arbetar under dessa förhållanden som man kan kalla trafficking.
Men som jag skrev tidigare, enligt denna EU undersökning så har Tyskland faktiskt mer sextrafficking än Sverige.
Uppenbarligen är det så att olika länder gör olika tolkningar eftersom jag kan omöjligen tro att kategori (forced begging, criminal activities, removal of organs, other exploitation, unknown) är så mycket sämre i Sverige än i andra länder, vad som faller under detta vet jag inte men misstänkt är väl att man snickrat till siffror som i andra länder hamnar under sextrafficking.
Tyskland/Danmark har inga problem alls i denna kategori.
Men det var inte om trafficking tråden handlar om, vi i Sverige är inte bättre eller sämre än andra länder.
Exakt samma länk som den jag tagit upp. Eurostat 2015. Och vad finner du på s 27?
Förstår överhuvudtaget inte vad du menar du ska bevisa med vad du finner på s 27???
Ska du kolla sextrafficking mellan länder så är de tabellerna på s. 86-88
jo, Number of victims (identified and presumed) of sexual exploitation, by gender and age (1)
Danmark hade 2014 totalt funna 45 sextraffickingoffer på sin befolkning som alltså är ca halva av Sveriges som fann 25 st 2012. Do your math.
Sen är det ju väldigt roligt att när siffror inte stämmer som ni vill att de ska vara, så beror detta direkt på att de "snickrats till" .
jag tycker du ska bevis att de snickrats till, innan du sitter och hävdar sånt.
Är det några som konstant sitter och "snickrar" för fulla muggar på detta forum så är det ju herr oantastlig, WW och co. Man får ju konstant gå efter dessa typer och kolla upp deras påståenden med en soppkvast och vattenpass inte många rätt brukar det bli.
Det borde gå om 3:an träslöjd.