2015-10-12, 20:34
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trail
Det måste ändå vara ca 100 000 pers som sett detta klipp nu summerat youtube+facebook när den var uppe, men fortfarande inget namn på människan. Någon måste ju vetta vem denna galning är och vad som hänt? Var ju prat om att ärendet låg på åklagarens bord, vad händer?

Jamen exakt, ut med väktarens namn nu.

Kårandan verkar dock vara stark bland uniformsvurmarna, som dock aldrig nådde ända fram.
Citera
2015-10-13, 09:18
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-Villesson

Kårandan verkar dock vara stark bland uniformsvurmarna, som dock aldrig nådde ända fram.

Vad exakt är det du försöker säga? Nådde ända fram till vad?

Väktarens namn är oväsentligt och jag hoppas att kvinnan jobbar kvar
inom soc och att du får henne som kontaktperson. Var dock beredd på
att du kommer att få väldigt lite hjälp eftersom hon antagligen förutsätter
att du suttit på kumla och är en brukarfitta.
Citera
2015-10-13, 10:12
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Vad exakt är det du försöker säga? Nådde ända fram till vad?

Väktarens namn är oväsentligt och jag hoppas att kvinnan jobbar kvar
inom soc och att du får henne som kontaktperson. Var dock beredd på
att du kommer att få väldigt lite hjälp eftersom hon antagligen förutsätter
att du suttit på kumla och är en brukarfitta.

Det lutar väl mer åt att hon talar med bönder på bönders vis och med de lärde på latin?

Så jag är inte nämnvärt orolig över hur jag ska bli bemött av henne. Däremot kan jag inte rekommendera något etablissemang med en så grälsjuk och korkad entrévärd.
Citera
2015-10-13, 10:54
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Det lutar väl mer åt att hon talar med bönder på bönders vis och med de lärde på latin?

Så jag är inte nämnvärt orolig över hur jag ska bli bemött av henne. Däremot kan jag inte rekommendera något etablissemang med en så grälsjuk och korkad entrévärd.

Intressant iaktagelse. Jag tycker snarare att hon låter spriten tala utan att tänka.

Och såvida hon inte skåpsuper på jobbet (inte helt otroligt) så kanske du slipper att
bli bemött så som hon bemöter folk ute i samhället.

Du verkar slå dövörat till när det gäller vad hon vräker ur sig men helt koncentrera
dig på vad OV'n säger. Ändå fattar du inte vad du hör. I o m att du lägger in ordet
"grälsjuk" så verkar det snarare som att din fantasi och dina tidigare dåliga erfarenheter
när det gäller att veva och kaxa mot ordningsvakter på fyllan spelar mer roll än vad
OV'n faktiskt säger och gör på inspelningen.

Sedan tror jag inte att Engelen bryr sig speciellt mycket om vad du rekommenderar.
Dom har nog så dom klarar sig av fyllon som inte kan sköta sig som folk ändå.
Citera
2015-10-13, 20:32
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:

Citat:

Väktare och entrévärd, 2 olika yrken samt det är en Ordningsvakt i filmen vilket är ett annat yrke det också.
Citera
2015-10-17, 17:33
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iam-Varfor
Väktare och entrévärd, 2 olika yrken samt det är en Ordningsvakt i filmen vilket är ett annat yrke det också.

OV, väktare, entrévärd, dörrslusk... Same same but different names.

Hur går det för killen? Har han fått sparken ännu?
Citera
2015-10-17, 18:38
Medlem
Rosa-Panterns avatar
Brukare = missbrukare?
Citera
2015-10-17, 20:51
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:

Det tror jag inte att han har. Finns inga skäl till att kicka honom.
Att du inte kan skilja på olika yrken säger mer om dig än om
representanterna för dessa yrken.
Citera
2015-10-18, 13:41
Bannlyst
Citat:

Det är lika dumt som att säga att polisen, ambulansen och brandkåren är "same same but different names".
Ett tips, lär dig skillnaderna och dess befogenheter så kan du komma tillbaks i diskussionen sen!
Citera
2015-10-25, 19:56
Medlem
Är namnen officiella?
Vet man vad som hände sen?
Citera
2015-10-26, 10:36
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:

Där bevisar du din totala okunnighet inom området vilket diskvalificerar dig från att komma med fler korkade inlägg i den här tråden.

Jag sökte på kvinnans namn som uppgetts tidigare. men hittar inga bilder så man kan jämföra om det är hon på filmen. Någon som har bilder?
Citera
2015-10-26, 12:25
Medlem
Alla känner väl någon som flippat ut på fyllan mer eller mindre någon gång, och sagt saker man inte menar. Hon beter sig som ett riktigt jävla svin, men man kan ju inte utesluta att detta är en engångshändelse och att något jävligt har hänt tidigare på kvällen som triggat igång dessa känslor.

Nu är det ju förmodligen inte så, men eftersom man inte har en aning tycker jag det är lika jävligt av vakten att publicera videon på nätet. Oavsett om han har rätt till det eller inte. Om kvinnan har barn/familj så ja kan ni ju tänka er hur det kan bli om barnens kompisar får tag i videon.

Oavsett om han la upp den på nätet eller inte, så hade nog kvinnan fått sig en jävla funderare när den dyker upp på rättegången.

Jag är lite kluven till hur "offentlighetsprincipen" ska få tillämpas på nätet, det kan nog många gånger skada mer än göra nytta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in