Citat:
Ursprungligen postat av
Miseryman
Visst kan det vara så. Om inte annat kan det vara svårt att motbevisa bortom rimligt tvivel.
Men tatueringsutrustning, verktyg och bildäck kräver ett visst mått av förkunskaper hos köparen. Har Berny det? Det slår mig inte heller som typiska "överraskningspresenter" mellan älskande. Ett smycke, en märkeströja, en herrparfym, visst. Verktyg? Njaeej. Men det kanske är jag som är gammaldags romantisk på den punkten.
Mm, men då har jag en ny teori isf. Han VISSTE och han hjälpte henne, medhjälpare asså. Men Berny får ta smällen nu eftersom att hon är tidigare dömd och det är inte han, han har dessutom 5 barn varav han träffar ingen av dem. Befattar han sig med kriminalitet så kan han ju glömma att se sina ungar någonsin igen.
Han jobbar förmodligen svart som någon nämnde längre bak i tråden, och på så sätt kommer han undan att inte betala underhåll, han har inga utmätbara tillgångar på samma sätt som Berny inte har det.
Eftersom att han jobbar, om än svart, så är han den enda som kan dra in kosing. Tråkigt nog verkar det inte räcka till för Berny, girig vill ha mer.
Hon var hemlös heroinist och hade ingenting, nu har hon boende på LSS och en man som betalar allt åt henne men ännu är hon ej nöjd!
Jag fattar helt ärligt inte vad som krävs för att mätta hennes ha-begär, en miljonär?
Klart dom måste till Ikea efter att polisen tog hälften av möblemanget och inredningen med sig!
Alla dessa möbler, väck!
Bara köpa nytt säger Berny! Nytt, nytt, nytt hela tiden.
Men fördelen med betalda möbler är ju alltid att polisen inte kommer på husrannsakan och tar dom!
Undrar när dom ska flytta in i etagelägenheten då?