2015-10-19, 19:23
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Tror nästan jag kan bekräfta nu att senaste batchen verkar vara lite utbankad.
Efter lite över 2 månaders uppehåll tycker jag toleransen bör vara väck, men 75mg var inte riktigt tillfredställande. Kan dock ha att göra med att jag blandade med två glas vin på den dosen förra gången och kanske förväntade mig lite för mycket.
Fick då snilleblixten att pilla i mig ytterligare 75mg efter en timme, och det kan ni ju gissa hur det gick

Hmm, tråkigt. Knappast dyrt att tillverka, idioter som bankar ut det.
2015-10-21, 21:45
Medlem
Tjena kära flummare, jag fick äran o sprida vidare denna grymma shop med ÄKTA syra! har köpt av dem tidigare. vet även om att det finns flera som kan gröna dem!

www.blackbone.ml
2015-10-21, 22:06
Medlem
Ovcharkas avatar
Någon som har koll på alphabrain.eu?
2015-10-22, 23:23
Medlem
shape.the.futures avatar
En del säger att rc's inte får säljas på flugsvamp

En del säger att mxe finns på flugsvamp (ibland)

Vad ska shape.the.future tro på?
2015-10-23, 01:27
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Verkligen ingen som testat "2-fl-Ketaminet" från Alph b än och kan uttala sig om det?

Dom är iaf gröna än sålänge för mig och har levererat notroopika på 1 dag till mig tidigare så jag hoppas att dom håller måttet vad gäller denna också!

/Mvh
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2015-10-23 kl. 01:51.
2015-10-25, 21:51
Medlem
pmsls avatar
rcbolaget.com deras 4-aco-DMT håller hög kvalite. dagen efter leverans med, kommer lägga en större order nu i veckan
2015-10-26, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shape.the.future
En del säger att rc's inte får säljas på flugsvamp

En del säger att mxe finns på flugsvamp (ibland)

Vad ska shape.the.future tro på?

Välkända RC's som MXE (även 2C-B, 4-AcO-DMT osv) verkar vara lugnt, nog inte lugnt och slänga upp en brand new RC dock.
2015-10-26, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pmsl
rcbolaget.com deras 4-aco-DMT håller hög kvalite. dagen efter leverans med, kommer lägga en större order nu i veckan
Vilka andra batcher/från andra shoppar har du testat?
2015-10-26, 19:46
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Vilka andra batcher/från andra shoppar har du testat?

Har kört thetripps tabbar som skall ligga på 25mg st vita mitsubishi, körde 25mg pulver slog på mycket hårdare än tabbarna, tänkte beställa pulver från thetripp men ser att det är slut i lager men kommer testa pulvret där ifrån med. Som sagt innan 4-aco-dmt pulvret från rcbolaget håller bra kvalitet!
2015-10-27, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pmsl
Har kört thetripps tabbar som skall ligga på 25mg st vita mitsubishi, körde 25mg pulver slog på mycket hårdare än tabbarna, tänkte beställa pulver från thetripp men ser att det är slut i lager men kommer testa pulvret där ifrån med. Som sagt innan 4-aco-dmt pulvret från rcbolaget håller bra kvalitet!
Okej, tack!
2015-10-27, 16:19
Medlem
KJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Någon som har koll på alphabrain.eu?
Leverar, men jag vet inte om det är sockerpiller eller inte. (Melatonin snackar jag om.)
2015-10-27, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KJuice
Leverar, men jag vet inte om det är sockerpiller eller inte. (Melatonin snackar jag om.)
Det är ketaminvarianten han menar eftersom tråden handlar om hallucinogener.

Melatonin är sockerpiller oavsett, de kan fungera om man har störd dygnsrytm eller störd melatonin produktion av olika orsaker, men det är inget sömnmedel

I övrigt verkar shoppen väldigt seriös, nästan lite för seriös. Titta på kundrecensioner på produkterna. Samtliga har gett högsta betyg, använder helt vanliga namn och perfekt stavning m.m. Och få här/ingen verkar ha sett shoppen tidigare?

Känns extremt tveksamt.
Senast redigerad av DEPRESSIV 2015-10-27 kl. 16:40.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in