2015-10-15, 20:35
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdfg
Letar också efter en shop som säljer svamp. Om det finns nån inrikes hade vart bra!

Här är en nederländsk sida som jag kan gröna: http://www.shayanashop.com/
De skickar snabbt o smidigt. Är bara lite orolig att det ska fastna i tullen när man beställer därifrån...
Det står att dom inte skickar till Sverige
2015-10-15, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Det står att dom inte skickar till Sverige

Men det gör dom ^^
2015-10-15, 22:32
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Men det gör dom ^^
Härligt härligt
2015-10-16, 15:36
Medlem
Ingen som vet hur man kan få tag på svamp (som skickas inrikes)? Känner ingen som skulle kunna fixa åt mig. Har även försökt leta själv utan större framgång...
2015-10-16, 17:57
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ingen som vet hur man kan få tag på svamp (som skickas inrikes)? Känner ingen som skulle kunna fixa åt mig. Har även försökt leta själv utan större framgång...

Varför köper du inte 4-aco-dmt istället? Lagligt, lättillgängligt och identiskt.
2015-10-17, 13:16
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Varför köper du inte 4-aco-dmt istället? Lagligt, lättillgängligt och identiskt.
Vilken shop har denna guds gåva till mänskligheten?
2015-10-18, 01:13
Medlem
G.Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itworks

RCBolaget har den.
2015-10-18, 02:37
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Även Th*tripp har den (* = e).
Billigare än de flesta andra om möjligen en liten aning lägre kvalité (dock inget jag är säker på, utan bara en magkänsla), men har alltid fått levererat inom två dagar.
Däremot skickar de ibland med extra godsaker. Fick med 7 gratis tabletter av någon benzoanalog när jag beställde aco förra veckan vilket kan vara behändigt om man snear.
2015-10-18, 20:34
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.B
RCBolaget har den.

Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Även Th*tripp har den (* = e).
Billigare än de flesta andra om möjligen en liten aning lägre kvalité (dock inget jag är säker på, utan bara en magkänsla), men har alltid fått levererat inom två dagar.
Däremot skickar de ibland med extra godsaker. Fick med 7 gratis tabletter av någon benzoanalog när jag beställde aco förra veckan vilket kan vara behändigt om man snear.

Trevligt
2015-10-19, 14:02
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Trevligt
Tror nästan jag kan bekräfta nu att senaste batchen verkar vara lite utbankad.
Efter lite över 2 månaders uppehåll tycker jag toleransen bör vara väck, men 75mg var inte riktigt tillfredställande. Kan dock ha att göra med att jag blandade med två glas vin på den dosen förra gången och kanske förväntade mig lite för mycket.
Fick då snilleblixten att pilla i mig ytterligare 75mg efter en timme, och det kan ni ju gissa hur det gick
2015-10-19, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Tror nästan jag kan bekräfta nu att senaste batchen verkar vara lite utbankad.
Efter lite över 2 månaders uppehåll tycker jag toleransen bör vara väck, men 75mg var inte riktigt tillfredställande. Kan dock ha att göra med att jag blandade med två glas vin på den dosen förra gången och kanske förväntade mig lite för mycket.
Fick då snilleblixten att pilla i mig ytterligare 75mg efter en timme, och det kan ni ju gissa hur det gick

Är inte 75 i sig en hyggligt hög dos?
2015-10-19, 17:10
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Är inte 75 i sig en hyggligt hög dos?
Jo...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto