2010-08-06, 20:07
Medlem
jaja1s avatar
Har fått det jag beställde ifrån ND nu. Så dom är grönade av mig just nu i alla fall! Tog 4-5 dagar innan paketet anlände.
Senast redigerad av jaja1 2010-08-06 kl. 20:23.
2010-08-06, 23:28
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaja1
Har fått det jag beställde ifrån ND nu. Så dom är grönade av mig just nu i alla fall! Tog 4-5 dagar innan paketet anlände.
Vad bra, då är det som förr alltså! Beställde du DPT, eller nåt annat gott om man får fråga?
Ska lägga en fet beställning på just DPT snart.
2010-08-07, 00:15
Medlem
jaja1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Vad bra, då är det som förr alltså! Beställde du DPT, eller nåt annat gott om man får fråga?
Ska lägga en fet beställning på just DPT snart.
Beställde 200mg DPT, ska testa det för första gången någon dag framöver. Har relativt höga förväntningar på den här substansen!

Jag vet att du gillar och har intagit DPT en del gånger. Om jag tar en dos på 100mg nasalt så borde jag väl få en hel del OEV:s och CEV:s? Upplever man ett välmående/eufori på DPT?
2010-08-07, 01:12
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaja1
Beställde 200mg DPT, ska testa det för första gången någon dag framöver. Har relativt höga förväntningar på den här substansen!

Jag vet att du gillar och har intagit DPT en del gånger. Om jag tar en dos på 100mg nasalt så borde jag väl få en hel del OEV:s och CEV:s? Upplever man ett välmående/eufori på DPT?
Oja, höga förväntningar ska du ha. Och denna drog kommer nå upp till dina förväntningar, tro mig.

Jag brukar köra ~100 mg och jag fick mycket OEV:s och CEV:s samt galen eufori och glädje. Allting var bara bra och man var lycklig över minsta lilla. Jag brydde mig inte om nånting utanför, jag är omsluten av trippen och det är min värld. Jag tycker att man färdas i tunnlar när man både har ögonen öppna och stängda. Relativt tydliga tunnlar, men inte som på svamp förmodligen. Aja, det är svårt att beskriva allt, det är så jävla häftigt. Du kan ju läsa min tripprapport om du inte redan gjort det.

Så ja, du kan förvänta dig OEV:s och CEV:s och eufori på DPT! Se till att du iallafall mår okej psykiskt när du intar drogen, annars kan du snea, och det blir nog inte så roligt.

Happy trippin' !
2010-08-31, 11:13
Medlem
cercinas avatar
2c-d finns nu tillgängligt från Shayanashop i Holland. 2 piller ā 50mg kostar 24 euro. Dock är 2c-d klassat som hälsofarligt ämne i Sverige
2010-09-01, 00:35
Medlem
techno_the_kings avatar
Har letat som fan väldigt länge efter favoritdrogen nr 1 dvs 4-aco-det även kallad för blue mystic 3
denna var populär & laglig runt 2004-2005
har denna dött ut helt & hållet eller finns det fortfarande någon webbsida som säljer denna?

Glömde säga att finns det någon liknande drog som ger ett likvärdigt rus?
dvs eufori samt en svampad upplevelse.
Senast redigerad av techno_the_king 2010-09-01 kl. 00:38.
2010-09-01, 00:39
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Har letat som fan väldigt länge efter favoritdrogen nr 1 dvs 4-aco-det även kallad för blue mystic 3
denna var populär & laglig runt 2004-2005
har denna dött ut helt & hållet eller finns det fortfarande någon webbsida som säljer denna?
Håller med dig- en fantastiskt trevlig substans. Vet att det fanns hos en mailkran för något år sedan, men därifrån har det varit tyst länge..
2010-09-05, 19:17
Avstängd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Håller med dig- en fantastiskt trevlig substans. Vet att det fanns hos en mailkran för något år sedan, men därifrån har det varit tyst länge..

Mm om det är den jag tror du menar så är det väldigt tråkigt att det har varit tyst från den..
2010-09-05, 21:00
Avstängd
Illuzionzs avatar
Någon mer som har beställt från ND och kan gröna? Gärna nyligt..
2010-09-08, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Någon mer som har beställt från ND och kan gröna? Gärna nyligt..

Betalade min beställning igår (måndags), grönar om jag får sakerna.
2010-09-08, 20:25
Avstängd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baba-Jaga
Betalade min beställning igår (måndags), grönar om jag får sakerna.

Sweet! Skriv vad du beställde också.
2010-09-09, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Sweet! Skriv vad du beställde också.

Beställde 200mg dpt. Har inte fått någon form av respons än.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in