Citat:
Ursprungligen postat av jaja1
Beställde 200mg DPT, ska testa det för första gången någon dag framöver. Har relativt höga förväntningar på den här substansen!
Jag vet att du gillar och har intagit DPT en del gånger. Om jag tar en dos på 100mg nasalt så borde jag väl få en hel del OEV:s och CEV:s? Upplever man ett välmående/eufori på DPT?
Oja, höga förväntningar ska du ha. Och denna drog kommer nå upp till dina förväntningar, tro mig.
Jag brukar köra ~100 mg och jag fick mycket OEV:s och CEV:s samt galen eufori och glädje. Allting var bara bra och man var lycklig över minsta lilla. Jag brydde mig inte om nånting utanför, jag är omsluten av trippen och det är min värld. Jag tycker att man färdas i tunnlar när man både har ögonen öppna och stängda. Relativt tydliga tunnlar, men inte som på svamp förmodligen. Aja, det är svårt att beskriva allt, det är så jävla häftigt. Du kan ju läsa min tripprapport om du inte redan gjort det.
Så ja, du kan förvänta dig OEV:s och CEV:s och eufori på DPT! Se till att du iallafall mår okej psykiskt när du intar drogen, annars kan du snea, och det blir nog inte så roligt.
Happy trippin' !