Flashback bygger pepparkakshus!
2009-06-08, 15:04
Medlem
Dreamwings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Vilken dag beställde du? La du in den i torsdags eller fredags finns det stor risk att betalningen inte han komma fram.

La beställningen på onsdag, betalade onsdags kväll.
2009-06-08, 18:15
Medlem
Dreamwings avatar
Beställningen från SR har kommit, och prisma har ändrat status. Typiskt att det alltid händer samma dag som man skriver ett inlägg. Någon som har vägt innehåll från SR och vet om det brukar stämma överens med beställd vikt?
2009-06-08, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamwing
Beställningen från SR har kommit, och prisma har ändrat status. Typiskt att det alltid händer samma dag som man skriver ett inlägg. Någon som har vägt innehåll från SR och vet om det brukar stämma överens med beställd vikt?
Förstod det. Det brukar ta ett tag med banköverföringen.
Sj har jag aldrig vägt det men troligtvis så vågar de inte riskera att köparen väger det så det borde inte vara allt för många mg fel
2009-06-08, 23:26
Medlem
beställde för 300kr på prisman förra veckan, fick paketet idag. Såvida jag inte bara hade tur så är Prisman Gröna.
2009-06-09, 12:13
Medlem
Shine_s avatar
Har varit bortrest ett tag och har ingen vidare bra koll på shopparna längre,
vad erbjuder "prisman" för något? Bara 4-ho-met?
2009-06-09, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Har varit bortrest ett tag och har ingen vidare bra koll på shopparna längre,
vad erbjuder "prisman" för något? Bara 4-ho-met?

5-meo-mipt, mdpv, 4-ho-met, och dpt.
verkar som att de uppdaterar sitt sortiment OFTA. När jag beställde (en vecka sen) hade de bk-mdbd (lr nåt i den stilen) istället för mdpv och för en halv vecka sen var det bara hallucinogenerna.
2009-06-09, 12:58
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grooovy_Gunnar
5-meo-mipt, mdpv, 4-ho-met, och dpt.
verkar som att de uppdaterar sitt sortiment OFTA. När jag beställde (en vecka sen) hade de bk-mdbd (lr nåt i den stilen) istället för mdpv och för en halv vecka sen var det bara hallucinogenerna.
Okej intressant och dpt är fortfarande oklassat va?
2009-06-09, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Okej intressant och dpt är fortfarande oklassat va?

DPT är helt lagligt än så länge, vilket är jävligt konstigt med tanke på alla rapporter om att DPT är skadligt för hjärtat. Men mindre farliga droger är dom jävligt snabba med att klassa. Ibland undrar man vad dom har för kriterier när dom klassar en drog eller ej. Skulle tro att förlusten av skattepengar ligger högst upp
2009-06-10, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
DPT är helt lagligt än så länge, vilket är jävligt konstigt med tanke på alla rapporter om att DPT är skadligt för hjärtat. Men mindre farliga droger är dom jävligt snabba med att klassa. Ibland undrar man vad dom har för kriterier när dom klassar en drog eller ej. Skulle tro att förlusten av skattepengar ligger högst upp

Menar du att olagliga droger drar in massa skattepengar?

Edit: Någon som vet om http://www.m***ctru*****.com är grön?
Senast redigerad av DementedGo 2009-06-10 kl. 14:16.
2009-06-10, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Menar du att olagliga droger drar in massa skattepengar?

Edit: Någon som vet om http://www.m***ctru*****.com är grön?

Ja, det var precis vad jag menade. Att det är svårare att få tag i olagliga droger har inget med saken att göra
2009-06-10, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Ja, det var precis vad jag menade. Att det är svårare att få tag i olagliga droger har inget med saken att göra

Hur då? Menar du att dom drar in pengar på att ge folk böter för innehav och sånt eller? Jag tror ju inte att dom tar fler personer bara för att det inte finns så mycket lagliga droger...
2009-06-10, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Hur då? Menar du att dom drar in pengar på att ge folk böter för innehav och sånt eller? Jag tror ju inte att dom tar fler personer bara för att det inte finns så mycket lagliga droger...
Staten är girig. De vill ha kontroll på allt som säljs så de kan dra in skattepengar på det. Säljs något svart i stor skala så får de inge skatt på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in