Citat:
Ursprungligen postat av
CaseyRyback
Har Christer dyslexi? Isf är det extra lågt att förlöjliga honom på grund av stavningen. Det är det i vilket fall som helst. Det är argumenten som skall bemötas, istället blir det mest infantila personangrepp.
Det kanske han har, men av någon anledning verkar Sverige-Demokrater generellt sett lida mer av dyslexi än andra. Varför inte bara låta någon som kan stava och använda punkt (är detta något som blir problematiskt eller har det med förstånd att göra?) dubbelkolla vad du har skrivit innan du lägger ut det på FB inför hela svenska folket? Om han nu vet om att han skriver illa. Annars är han ju väldigt världsfrånvänd.
I tråden som åkt i papperskorgen hävdar någon att Gurra G har skrivit något sådant här:
Citat:
Gurra G @GustaveLund Just D
Varför har alla förutsatt att Christer Sandelin skulle vara intelligent? Det tycker jag är fascinerande.
Jag är också lite fascinerad. Sandelin har väl aldrig framstått som särskilt intellektuell eller intelligent? En vanlig white-trash-snubbe som gör själlös musik för folk som inte orkar tänka så mycket, gillar säkert att läsa Läckberg och kolla på hockey etc.
Nu menar jag verkligen inte att det är något fel att vara en sådan person, men att just han av alla "kändisar" skulle vara Sverige-Demokrat är väl knappast förvånande?