Man vill inte sabba tråden totalt när jag växte upp så lyssnade vi på KSMB Grisen skriker och självklart på Ebba Grön. Det fanns lika många som lyssnade på Kiss Sweet och Rainbow. Jag är född 1963 KSMB - Dagens ungdom
https://www.youtube.com/watch?v=UB_YniVNNv0
Men när det började dyka upp karaoke barer så var det Freestyle med Sandelin dom som var de mest valda låtarna.
Jag säger detta för vad än Christer Sandelin säger så kommer man alltid att minnas för den musik han har skrivit. Dom som mobbar honom för hans åsikter kan dra åt helvete. Killen är en pärla utan att var kung på huvudräkning så har han mist en miljon hundra tusen i ryggen och vi växer.
Jag hoppas att Christer söker sig hit när han mår dåligt för det han skrev han är fanimej inte ensam om bland Svenska folket.
Sen att det sitter PK korrekta svin och är livrädda för att stöta sig med någon är rent bedrövligt och så djävla fegt.
Det känns som alla andra artister är präktiga in absurdum.
Nu har vi fått ett sjuk exempel på att om en kändis säger vad han tycker så tvingas han att pudla. Ungdomar jag tänker blott på ER vill ni att landet ska översvämmas med folk som inte snackar Svenska.
Jag minns sista gången jag gick på krogen 2001 då fick alla med kolsvart hår visa pass i dörren dom drack ju inget, det har hänt mycket sedan Reinfeldt tog över.