2014-11-21, 12:25
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Tommy Ekman är knappast fattig om han skött alla kort rätt så att säga så är nog den grabben ganska tätt han med
Haha du vet kanske inte men hans far råkar vara Benny Andersson så pengar har han mer än vad Sandelin kan räkna till.
Citera
2014-11-21, 12:42
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Haha du vet kanske inte men hans far råkar vara Benny Andersson så pengar har han mer än vad Sandelin kan räkna till.
Nu är du ute och cyklar.
Peter Grönvall (gift med Nanne Grönvall) är Bennys son.
Citera
2015-02-15, 14:57
Bannlyst
Han tillbringade julen i Dominikanska republiken med sin son (antar jag) och har svårt att stå i kö på flygplatser.
Citera
2015-04-11, 20:13
Medlem
Såg just honom hora hos Parnehoran.Alltid tragiskt att se dessa horor hora...
Citera
2015-10-20, 08:57
Medlem
härligt Christer bästa du sagt på länge!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21614104.ab
Citera
2015-10-20, 09:10
Medlem
Grisbrottarens avatar
Kommer ihåg en gammal tråd här om vilken kändis som först skulle komma ut som SD-sympatisör. Har Christer vunnit nu?

Unvisad länk till Aftonslasken: http://unvis.it/http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21614104.ab
Citera
2015-10-20, 09:21
Medlem
Dr-Strangeloves avatar
Kung-Christer! Som offentlig person krävs det ballar av storlek basketboll för att öppet gå ut med att man är en Sverigevän! Nu har den första lemmeln tagit skutten och nu väntar vi på att kändisarna avlöser varandra med att vara Sverigedemokrater.

Känns väldigt bra det här, har känt mig deppig den senaste tiden för att hoppet har dalat lite men nu tändes den igen. Ha en fin dag Crille, välkommen in till gemenskapen och värmen!
Citera
2015-10-20, 09:36
Medlem
Nu är han paria. Media kommer gräva fram en massa skit. Gigg avbokas.
Citera
2015-10-20, 09:44
Medlem
drfreudsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Nu är han paria. Media kommer gräva fram en massa skit. Gigg avbokas.

Precis. Om han vill fortsätta få bokningar som artist samt få synas i tv och andra offentliga sammanhang så var detta otroligt korkat sagt. Det kommer vara fri jakt på Herr Sandelin på twitter och överallt. Inga anklagelser, förolämpningar eller brunsmetande kommer att vara för grova.

Hans åsikt i sig har jag inga synpunkter på men detta var i samma intelligensnivå som att ställa sig på stortorget i Teheran iklädd enbart en Israel-fana och bränna koranen. En 6-åring kan räkna ut vad som kommer hända nu...
Citera
2015-10-20, 09:45
Medlem
Christer får mothugg av andra kändisar.

"Fuck this crap" skriver den stora tänkaren Andreas Kleerup.

Karin Adelsköld skriver på twitter: "Vet inte vad jag är mest chockad över: att Christer Sandelin är rasist eller att han inte kan stava",
Citera
2015-10-20, 10:39
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Christer får mothugg av andra kändisar.

"Fuck this crap" skriver den stora tänkaren Andreas Kleerup.

Karin Adelsköld skriver på twitter: "Vet inte vad jag är mest chockad över: att Christer Sandelin är rasist eller att han inte kan stava",
Att en annan "kändis" kallar Christer Sandelin rasist pga sitt utspel på facebook, gör det hela bara ännu bättre. Vanligt folk lär inte ha svårt att välja var dom ska lägga sina sympatier.
Citera
2015-10-20, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drfreudstein
Precis. Om han vill fortsätta få bokningar som artist samt få synas i tv och andra offentliga sammanhang så var detta otroligt korkat sagt. Det kommer vara fri jakt på Herr Sandelin på twitter och överallt. Inga anklagelser, förolämpningar eller brunsmetande kommer att vara för grova.

Hans åsikt i sig har jag inga synpunkter på men detta var i samma intelligensnivå som att ställa sig på stortorget i Teheran iklädd enbart en Israel-fana och bränna koranen. En 6-åring kan räkna ut vad som kommer hända nu...

Nu känner jag inte karln, och vet inte vad han eventuellt sagt tidigare. Om han är smart eller ej, vill jag därmed låta vara osagt. Men däremot tror jag nog han har råd att avstå TV-bokningar och liknande.

Hoppas fler kända svenskar går ut med SD-sympatier! Detta kan vara ett trendbrott!

Lisa Nilsson däremot, har inte alla hästar i stallet - kontrar bara om "människor i nöd"....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in