2015-10-19, 15:01
Medlem
yuuzhanvongs avatar
Någon som vet när nästa patch goes live ?
Trodde den skulle komma idag men icke.
Citera
2015-10-19, 18:18
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yuuzhanvong
Någon som vet när nästa patch goes live ?
Trodde den skulle komma idag men icke.

Det dröjer nog, det var något strul med något (jag har glömt vad det var) så det har blivit uppskjutet. Det har inte ens kommit en testserver än, och den brukar komma upp ett par veckor innan patchen.
Citera
2015-10-19, 18:37
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se33
Inte alla bra spelare kör definitivt med moddar.. Många som spelar ESL kör alltid utan just för att man inte får ha några moddar i ESL..

5% som använder moddar? Vart hitta du den siffran.. Jag hade gissat på 50%+..

Inte så konstigt att man inte får ha moddar i ESL eftersom det finns en mod som berättar vilka objekt som går sönder på kartan.
Citera
2015-10-19, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Inte så konstigt att man inte får ha moddar i ESL eftersom det finns en mod som berättar vilka objekt som går sönder på kartan.

Nej, självklart vore det helt bisarrt om man fick ha vilka moddar man ville i lägen där man tävlar om saker.. Tråkigt att detsamma inte gäller CW och SH..

Men vad fick du den där siffran på 5% ifrån.. Låter helt otroligt i mina öron.. Ursäkta tjat men undrar verkligen om WG sagt det eller var det kommer ifrån?
Citera
2015-10-19, 20:20
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se33
Nej, självklart vore det helt bisarrt om man fick ha vilka moddar man ville i lägen där man tävlar om saker.. Tråkigt att detsamma inte gäller CW och SH..

Men vad fick du den där siffran på 5% ifrån.. Låter helt otroligt i mina öron.. Ursäkta tjat men undrar verkligen om WG sagt det eller var det kommer ifrån?

Från gamla FTR om jag minns rätt.

5% låter lågt när jag tänker efter på det. Det borde vara högre med tanke på hur många som skjuter guld på mig i en Chi-Ri eller CDC. Eller antalet idioter som har 9 skalor på sin XVM vilket skapar förvirring över vem som är en bra spelare egentligen.
Citera
2015-10-22, 18:17
Medlem
liddens avatar
Test servern är uppe.

Citat:
Added a mission for obtaining the Tier VIII Premium FV4202*
Senast redigerad av lidden 2015-10-22 kl. 18:24.
Citera
2015-10-22, 19:06
Medlem
Grishnacs avatar
Är det konstigt att man tror det jävla spelet är riggat??
I normala fall händer det mig ganska sällan att arty sätter en one shot på mig - partiella träffar visst, men one shot i en t10 heavy? Nej väldigt sällan.
Igår kväll, fyra gånger - i rad!!! Totalt 6 gånger på 20 matcher, det är fan hopplöst!!
I övrigt var det som att varenda djävla tank jag körde läckte som ett såll, ingenting studsade - inte ens på E5 som fan alltid studsar minst 1000 damage per match.
Citera
2015-10-22, 23:04
Medlem
yuuzhanvongs avatar
Någon som testat dom nya premium stridsvagnarna på test servern?
Citera
2015-10-25, 11:51
Medlem
liddens avatar
Citat:

Minimalt, kommer nog skaffa Skodan om den är billig. Den franska är väl okej, men jag har redan CDC och ser ingen anledning och skaffa en till fransk medium.
Citera
2015-10-25, 16:20
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Jupp, rätt roliga men älskar min tiger 2 så att nejtack)) Bäst var franska.
Citera
2015-10-25, 17:03
Medlem
knypplarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Jupp, rätt roliga men älskar min tiger 2 så att nejtack)) Bäst var franska.
Det ena utesluter väl inte det andra?
Citera
2015-10-25, 18:50
Medlem
fuskas avatar
Hur är det nu förtiden? Är allt autoladdare och guld skott? Det var då jag sluta ungefär. Har set blivit bättre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in