2015-10-17, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djamilla
Ja i fallet ovan var de det, ja.

Men det kan lika gärna handla om att man förbereder en stämning mot staten eller helt enkelt är framgångsrik inom verksamhet som inte gynnar någon stat som i Kapiton fallet. Där en väldigt ung smart och framgångsrik person blir indirekt mördad av övervakningssamhället, som vi de facto lever. Att övervakningssamhället existerar kan inte någon blunda för sen Edward Snowden skandalen.

Det skulle heller inte förvåna mig även om jag inte har några belägg för det just nu att staten använder sig medvetet av s.k gas lightning tekniker

https://en.wikipedia.org/wiki/Gaslighting

Att många framgångsrika egenföretagare blir utsatta för gangstalking stämmer säkert. Det är något som har nämnts tidigare i tråden också.

Övervakningssamhället existerar absolut och har så gjort under lång tid. Gangstalking och annan organiserad förföljelse verkar även bli allt vanligare, eller så är det bara så att fler och fler utsatta vaknar upp och börjar förstå vad det är som händer.

Ja, gaslighting-tekniker används flitigt. Just sådan här medveten psykning upplever jag som en av de värsta aspekterna av detta.
Citera
2015-10-17, 16:24
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Han verkar ha sansat sig och skrev så här "Efter en stunds reflektion har jag insett att min bild av verkligheten inte riktigt stämmer överens med den andra uppfattar.

Det stämmer att jag kom i kontakt med en konsult och att all information han kom över användes för att attackera sidan på olika vis, detta i kombination med ett svårskött företag och bristande bokföring ledde till så stark påfrestning att jag utvecklade ett övergående psykostillstånd. Mycket kommer ifrån en scifi-novell jag i min förvirring blandat ihop med verkligheten. Förvånansvärt lätt hänt nu för tiden...

Jag har några ganska traumatiska månader bakom mig och stressen blev för mycket för mig att hantera."

Han kan ju blivit hotat och på så sätt tystad , men många som skriver verkar ta med sådant de gissar sig till skulle kanske fungera istället för att bara ta konkreta händelser. Sätt flera exempel på det som kommer sig av ett stressat sinne och hjälper bara de som trakasserar så spela in dokumentera och filma så sätter vi dessa folkrättsbrottslingar bakom lås och bom.

Jag har bilder på några som jag kan lägga upp på en privat sida med kod om någon känner igen och kan beskriva lite runt dessa kraftigt maskerade bilder ( räcker med hårfärg , ort och kännetecken som beteende etc ) http://zersetzungisverige.blogspot.se/2015/10/bildlista-till-inlagg-med-kraftigt.html

Vill tillägga ang "stressat sinne " så kan det även vara ett forskarsinne och kanske i kombination med stress... Vissa uttalanden ser man är förhastade och som sagt stjälper mer än vad det hjälper.

Har nu startat en privat blogg till med första bilden omaskerad . Privat= Man behöver en behörighet för att kunna läsa den .
Citera
2015-10-17, 16:36
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Han verkar ha sansat sig och skrev så här "Efter en stunds reflektion har jag insett att min bild av verkligheten inte riktigt stämmer överens med den andra uppfattar.

Det stämmer att jag kom i kontakt med en konsult och att all information han kom över användes för att attackera sidan på olika vis, detta i kombination med ett svårskött företag och bristande bokföring ledde till så stark påfrestning att jag utvecklade ett övergående psykostillstånd. Mycket kommer ifrån en scifi-novell jag i min förvirring blandat ihop med verkligheten. Förvånansvärt lätt hänt nu för tiden...

Jag har några ganska traumatiska månader bakom mig och stressen blev för mycket för mig att hantera."

Vad gäller Kapiton så skriver du att han skulle "ha sansat sig". Senare i tråden skriver han dock följande, vilket kan vara värt att framhålla:

Citat:
Ursprungligen postat av Kapiton
Känner att jag är skyldig en errata eftersom texten faktiskt läses fortfarande... En del vanföreställningar från hypnosen lyser igenom...

Sändaren i fråga fungerar inte riktigt som jag beskrev den; den använder den så kallade Frey-effekten; räcker att de modulerade mikrovågorna träffar skallbenet så kan man fås att höra röster (tror visserligen att skallen leder ström till hörselnerven). Drar man ner "volymen" till nästan noll kan man plantera in "tankar" och skapa sådana hära monstrositeter:

https://www.youtube.com/watch?v=NOubzHCUt48

Detta är en hemlighet på Manhattanprojektetnivå.

Jag skall inte påstå att jag vet hur de kan sända vågor till en kub (men det kan de). Sändaren är för övrigt så kraftfull att de kan "sparka" undan benet på dig.

Vidare blev min bekant inte schizofren av konstiga filmer och blinkande lampor utan han blev ilurad nervgift. Och groupstalkingen är inte nödvändig för hypnosen, man behöver inte försättas i något suggestivt tillstånd utan det räcker med deras magiska viskningar så blir man hypnotiserad.

Något jag bara flyktigt berörde var att de försökte iscensätta ett vansinnesdåd med sändaren, i tron att jag var superaggressiv... Iom att de kan få folk att bete sig som skådespelare skapade de under hypnosen en verklighetsuppfattning som innebar att några stackare i kontoret bredvid var underrättelsebeställare/bolagskapare (under hypnos fyller hjärnan själv i tomrummen, fantasin går vild). De hade förberett en dialog som var tänkt att få mig att attackera dessa med kniv ... Misslyckades då jag i själva verket är from som ett lamm.

Vidare finns det ingen husröntgenapparat... det är en inomhusradar. Det allseende ögat. Stötte på detta som kan vara relevant: https://pay.reddit.com/r/nosleep/comments/2oq2ao/so_i_found_something_while_erasing_a_hard_drive/

Och jag erfar att det finns sanning i subliminala meddelanden. Nu vet ni nästan allt om sveriges psykkrigs-avdelning.

Jag beklagar verkligen att det blev som det blev, men som jag hoppas ni förstår har jag haft begränsad makt över situationen.

Med elektromagnetiska vapen, s.k. elektroniska vapen kan man göra sådant mot människor som Kapiton beskriver. Man kan även med hjälp av dessa vapen stressa människor till den milda grad att de dör av stressen. I Sverige.
Senast redigerad av FreedomDeep 2015-10-17 kl. 16:40.
Citera
2015-10-17, 17:07
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Vad gäller Kapiton så skriver du att han skulle "ha sansat sig". Senare i tråden skriver han dock följande, vilket kan vara värt att framhålla:

Med elektromagnetiska vapen, s.k. elektroniska vapen kan man göra sådant mot människor som Kapiton beskriver. Man kan även med hjälp av dessa vapen stressa människor till den milda grad att de dör av stressen. I Sverige.

Med sansat menade jag att om nu någon injicerat något i nacken på han så borde han kunna visa ett nålstick . Och om han var så stadd vid kassan så kunde han köpt alla upptänkliga larm och modifierade dem så att det vore svårt att ta sig förbi dem utan att lämna spår. Som tex jag som alltid raderar med ccleanaer och historik då jag går ut , kunde bara för ett tag sedan se att min mejl var öppen då jag kom hem och slog på datorn , visst kan de vara en slump men jag tror att de kollade min dator då jag var borta då dessa åtgärder brukar klippa alla sådana inloggningar .

Han skriver om special tv och radioprogram såg jag och det går helt klart , ta bara en FM sändare och bli starkaste signalen eller via bredbandet så kan du sända ditt eget program .

Märkte att en annan signal kom från min tv en gång och jag tror att de körde via elnätet likt baby monitor , jag monterade isär TV:n men tänkte att jag är för obevandrad i elektronik för att se vilket motstånd etc det kan ha suttit i så jag monterade ihop den utan att kollat ordentligt. Dagen efter försvann detta ljud då jag mätte . Visst kan det vara slump....Men jag har själv använt en sådan baby monitor som tjuvalarm (för att höra om någon mixtrar med en lokal i samma fastighet och då det var samma säkring tydligen så gick det bra . men just nu då jag skriver detta så kom jag att tänka på att det ska vara ett filter ut från lägenheter så hur fan gick det till? Detta var för nästan 30 år sedan , fanns inte dessa filter då?

Vill tillägga att jag hade fått den signalen av TV:n en tid innan men trott att min "mätutrustning" hade pajat. Ljudet i utrustningen försvann då jag gjorde Tv:n strömlös = borta från elnätet. En Tv är ju något man ofta har på standby och dessutom centralt placerad ... Förövrigt så det stället jag då hyrde ägde en person som köpte upp nästa ställe på en annan ort där jag hyrde, och den nuvarande nya grannen sade direkt att han kände den ägaren med mera, slump ? ne inte en chans...

Ang att stressa ihjäl folk i Sverige så visst går det ge dem mycket dåliga arbetsvillkor och om de någon gång köper en flaska vin så får de käka nudlar sista dagarna innan lön , det är så jag har haft det sedan många år. Utbildningar som skulle underlätta tas bort och väckningarna på nätterna med mer, med mer , jag har så många som skulle hamna på kåken mot mig nu , då detta blir känt så ... och då de aldrig någonsin behövt stå för något så kör de bara på. Förstår nu att det inte bara var av medmänsklighet som de inte ville öppna stasi registren , metoderna skulle bli kända (som vi gör dem här )....
Senast redigerad av Harfager 2015-10-17 kl. 17:47.
Citera
2015-10-17, 17:58
Medlem
Till FreedomDeep:

Du verkar vara bra insatt i detta med elektromagnetiska vapen och jag vill därför fråga dig om dessa vapens kapacitet när det gäller inducerade drömmar. Jag vacklar hela tiden fram och tillbaka mellan att tro att det som sker handlar om något övernaturligt eller om det verkligen är avancerad teknologi.

Vad som ofta sker är att de nätter som jag har någon inbokad tid som jag måste passa morgonen därpå så blir jag attackerad i sömnen. Drömmarna är då av en helt annan karaktär än normala drömmar och de är riktigt otäcka. Vaknar på morgonen och är nästan paralyserad och så pass slutkörd att vissa gånger klarar jag inte av att ta mig ur sängen.

Detta händer i princip alltid om det är någon speciell situation som jag skulle behöva vara utvilad och stark inför. Känslan är att man försöker traumatisera mig i drömstadiet så att jag blir trött och obalanserad dagen därpå.

Enligt dig; är det möjligt att inducera drömmar med hjälp av dessa elektroniska vapen eller någon annan slags avancerad teknologi och hur går det i så fall till i lite mer detalj?
Senast redigerad av rosalotus 2015-10-17 kl. 18:01.
Citera
2015-10-17, 18:02
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Till FreedomDeep:

Du verkar vara bra insatt i detta med elektromagnetiska vapen och jag vill därför fråga dig om dessa vapens kapacitet när det gäller inducerade drömmar. Jag vacklar hela tiden fram och tillbaka mellan att tro att det som sker handlar om något övernaturligt eller om det verkligen är avancerad teknologi.

Vad som ofta sker är att de nätter som jag har någon inbokad tid som jag måste passa morgonen därpå så blir jag attackerad i sömnen. Drömmarna är då av en helt annan karaktär än normala drömmar och de är riktigt otäcka. Vaknar på morgonen och är nästan paralyserad och så pass slutkörd att vissa gånger klarar jag inte av att ta mig ur sängen.

Detta händer i princip alltid om det är någon speciell situation som jag skulle behöva vara utvilad och stark inför. Känslan är att man försöker traumatisera mig i drömstadiet så att jag blir trött och obalanserad dagen därpå.

Enligt dig; är det möjligt att inducera drömmar med hjälp av dessa elektroniska vapen och hur går det i så fall till i lite mer detalj?

Känner igen fenomenet med mardrömmar. Jag personligen tippar på att inducering när en person sover är möjlig då det är så många som upplever denna typ av förföljelse. Om jag inte minns fel drabbades Kapitons grundare av detta.
Citera
2015-10-17, 18:14
Medlem
Djamillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Till FreedomDeep:

Enligt dig; är det möjligt att inducera drömmar med hjälp av dessa elektroniska vapen eller någon annan slags avancerad teknologi och hur går det i så fall till i lite mer detalj?

Här pratar vi om det undermedvetna alla sinnesintryck du tar in påverkar dina drömmar självklart kan dessa påverkas av olika frekvenser t.ex, men inte mer än starka upplevelser du har i din vardag. Haha jag trodde jag var på väg att bli galen av en dröm en gång tills jag kan kom på att mardrömmar finns som bieffekt hos en allergimedicin jag hade fått av en vän dagen innan natten till mardrömmen. Var helt inställd på att ta mig till psykakuten tills jag kom på föreliggande faktum, hahah.

Sen om FOI sitter och utvecklar ett drömvapen, vem vet... palla orka bry, bara meditera bort skiten isf.
Citera
2015-10-17, 18:22
Bannlyst
Är detta stalkers som begår brott eller är det stalkers som bara visar sin närvaro?
Att veta att det stod någon och höll koll på mitt fönster varje natt, men som aldrig gjorde något skulle såklart vara väldigt obehagligt men frågan är om man inte till slut skulle vänja sig om det var så att det bara var att man såg samma person/personer utanför sitt fönster varje natt.
Citera
2015-10-17, 18:29
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnilas-bulle
Känner igen fenomenet med mardrömmar. Jag personligen tippar på att inducering när en person sover är möjlig då det är så många som upplever denna typ av förföljelse. Om jag inte minns fel drabbades Kapitons grundare av detta.

Behöver inte vara så avancerat någon som viskar i dit öra räcker och man kan testa det själv genom att tex be någon sätta på ett band med något nämnt då man sover för att se om man ser detta föremål får en "förnimmelse" om det.

http://www.svt.se/nyheter/vetenskap/vi-kan-lara-oss-nar-vi-sover

Sedan om man använder riktat ljud eller ljud på låg volym så att du inte vaknar är nog sak samma

https://sv.wikipedia.org/wiki/Riktat_ljud

Djamilla

Var det allergimedicinen med Deslora*** i?
Citera
2015-10-17, 18:47
Medlem
Djamillas avatar
Citat:
Behöver inte vara så avancerat någon som viskar i dit öra räcker och man kan testa det själv genom att tex be någon sätta på ett band med något nämnt då man sover för att se om man ser detta föremål får en "förnimmelse" om det.

http://www.svt.se/nyheter/vetenskap/vi-kan-lara-oss-nar-vi-sover

Sedan om man använder riktat ljud eller ljud på låg volym så att du inte vaknar är nog sak samma

https://sv.wikipedia.org/wiki/Riktat_ljud

Djamilla

Var det allergimedicinen med Deslora*** i?

Varumärket heter Atarax
Citera
2015-10-17, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnilas-bulle

Ja, nånting är det som inte stämmer med dessa drömmar och i o m att de uppträder på ett sådant systematiskt sätt så kan de mycket väl vara en del i gangstalkings-programmet.
Citera
2015-10-17, 23:24
Medlem
Djamillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frazkakan
Vad är rimligast i din värld.. Mitt exempel, än ditt med cloakutrustning, tankeläsning, telepati, ödlealiens och annat smått och gott för att göra världen mer intressant?

Tankeläsning är möjligt med rätt information illusionister gör det jämt. Cloakutrustning kan väl vara bra när man ska ner dit.

När det kommer till telepati har jag funderat på om det är möjligt genom teknik och lucid dreaming, men inget jag orkar haka upp mig på. Ödlealiens är jag ytterst skeptisk till, men ingenting förvånar mig längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in