Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Vad gäller Kapiton så skriver du att han skulle "ha sansat sig". Senare i tråden skriver han dock följande, vilket kan vara värt att framhålla:
Med elektromagnetiska vapen, s.k. elektroniska vapen kan man göra sådant mot människor som Kapiton beskriver. Man kan även med hjälp av dessa vapen stressa människor till den milda grad att de dör av stressen. I Sverige.
Med sansat menade jag att om nu någon injicerat något i nacken på han så borde han kunna visa ett nålstick . Och om han var så stadd vid kassan så kunde han köpt alla upptänkliga larm och modifierade dem så att det vore svårt att ta sig förbi dem utan att lämna spår. Som tex jag som alltid raderar med ccleanaer och historik då jag går ut , kunde bara för ett tag sedan se att min mejl var öppen då jag kom hem och slog på datorn , visst kan de vara en slump men jag tror att de kollade min dator då jag var borta då dessa åtgärder brukar klippa alla sådana inloggningar .
Han skriver om special tv och radioprogram såg jag och det går helt klart , ta bara en FM sändare och bli starkaste signalen eller via bredbandet så kan du sända ditt eget program .
Märkte att en annan signal kom från min tv en gång och jag tror att de körde via elnätet likt baby monitor , jag monterade isär TV:n men tänkte att jag är för obevandrad i elektronik för att se vilket motstånd etc det kan ha suttit i så jag monterade ihop den utan att kollat ordentligt. Dagen efter försvann detta ljud då jag mätte . Visst kan det vara slump....Men jag har själv använt en sådan baby monitor som tjuvalarm (för att höra om någon mixtrar med en lokal i samma fastighet och då det var samma säkring tydligen så gick det bra . men just nu då jag skriver detta så kom jag att tänka på att det ska vara ett filter ut från lägenheter så hur fan gick det till? Detta var för nästan 30 år sedan , fanns inte dessa filter då?
Vill tillägga att jag hade fått den signalen av TV:n en tid innan men trott att min "mätutrustning" hade pajat. Ljudet i utrustningen försvann då jag gjorde Tv:n strömlös = borta från elnätet. En Tv är ju något man ofta har på standby och dessutom centralt placerad ... Förövrigt så det stället jag då hyrde ägde en person som köpte upp nästa ställe på en annan ort där jag hyrde, och den nuvarande nya grannen sade direkt att han kände den ägaren med mera, slump ? ne inte en chans...
Ang att stressa ihjäl folk i Sverige så visst går det ge dem mycket dåliga arbetsvillkor och om de någon gång köper en flaska vin så får de käka nudlar sista dagarna innan lön , det är så jag har haft det sedan många år. Utbildningar som skulle underlätta tas bort och väckningarna på nätterna med mer, med mer , jag har så många som skulle hamna på kåken mot mig nu , då detta blir känt så ... och då de aldrig någonsin behövt stå för något så kör de bara på. Förstår nu att det inte bara var av medmänsklighet som de inte ville öppna stasi registren , metoderna skulle bli kända (som vi gör dem här )....