2015-10-16, 21:27
Medlem
-tomten-s avatar
Jag tänkte åka till Södertälje imorgon för att få lite skön massage. Men det verkar ju finnas massa ställen där. Vet att man inte får förslå ställen. Men hur ska jag kunna veta vilken jag ska välja???
Har prova här i Nyköping men tyckte inte det var något extra.
Citera
2015-10-16, 22:41
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
Jag tänkte åka till Södertälje imorgon för att få lite skön massage. Men det verkar ju finnas massa ställen där. Vet att man inte får förslå ställen. Men hur ska jag kunna veta vilken jag ska välja???
Har prova här i Nyköping men tyckte inte det var något extra.

Det är väl bara att testa ett utav dom!?

Chansen att få frågan om extra torde vara exakt lika som centralare delar av Sthlm, dvs 96,88%
Citera
2015-10-16, 22:47
Medlem
Är det någon som har erfarenhet av 4-handsmassage? Kostar det dubbelt? Är det en skön upplevelse?
Citera
2015-10-16, 23:39
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseAnd
Är det någon som har erfarenhet av 4-handsmassage? Kostar det dubbelt? Är det en skön upplevelse?

Ja det kostar dubbelt så mycket. Du bokar ju upp två massöser...
Det är oftast en bra upplevelse men det är väldigt svårt att pruta på extra tjänsterna eftersom ingen av tjejerna vill verka billig inför den andra.
Citera
2015-10-17, 14:27
Medlem
Nu verkar det florera mera rykten om span mot vissa salonger, har även sett polisen på en gata i södra delarna av Sthlm. Tillåter moderatorn att ange gata/område där detta upptäckts? mest för att varna alla bröder här inne, och salong ägare för den delen.
Citera
2015-10-17, 18:29
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tezepmls
Nu verkar det florera mera rykten om span mot vissa salonger, har även sett polisen på en gata i södra delarna av Sthlm. Tillåter moderatorn att ange gata/område där detta upptäckts? mest för att varna alla bröder här inne, och salong ägare för den delen.

Nej. Detta p.g.a. regel 0.09, och möjligen även 1.01. Dessutom passar den diskussionen bättre i den här tråden:

(FB) Kameraövervakning och polisspan på thaimassagesalonger? (Utbruten)

Frågor på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2015-10-19, 23:44
Medlem
bandybollens avatar
Lite off-thread, men jag var på min första thai-massage idag. Körde oljemassage, o jäklar så bra det var! Dock så fick jag väldigt blandade signaler ifrån mama-san som masserade mig. Hon började med att täcka över rumpa med handduk, men ändrade sig efter att tag och drog bort handduken och la väldigt mycket fokus på min rumpa och områdena omkring, som ljumskarna och låren. Självklart så "råkade" hon röra de mer intima delarna ett flertal gången, så när det väl var dags för mig att vända mig och lägga mig på rygg så stod flaggan på halvstång. Hon ger mig då en konstig blick och utbrister "oj!", fast ger mig sedan ett brett leende när hon märke att jag skämdes lite smått. När jag väl lägger mig ned på rygg så kör hon all-in på alla mina erogena zoner. Flaggan står nu i topp, och det märker hon väldigt snart hon blir tvungen att hålla undan den allteftersom hon arbetar sig ner för min mage. Vid det här laget så är jag helt vild och tänkte för mig själv att ett HE är en säker sak i denna situation. Men icke, hon väljer istället att spendera 10min med att pressa på områden kring mitt könsorgan, och ständigt hålla millimeterstunna avstånd från min drule. Sen efter det så var massagen slut, och jag fick skynda mig hem för att onanera som en tok haha. Min fråga är då - hade jag fått HE om jag frågat om det? Finns det några tydliga signaler som massösen sänder ut som indikerar att det inte kommer att bli någon "vanlig" massage?

Tack på förhand!
bollen
Citera
2015-10-20, 06:50
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bandybollen
Lite off-thread, men jag var på min första thai-massage idag. Körde oljemassage, o jäklar så bra det var! Dock så fick jag väldigt blandade signaler ifrån mama-san som masserade mig. Hon började med att täcka över rumpa med handduk, men ändrade sig efter att tag och drog bort handduken och la väldigt mycket fokus på min rumpa och områdena omkring, som ljumskarna och låren. Självklart så "råkade" hon röra de mer intima delarna ett flertal gången, så när det väl var dags för mig att vända mig och lägga mig på rygg så stod flaggan på halvstång. Hon ger mig då en konstig blick och utbrister "oj!", fast ger mig sedan ett brett leende när hon märke att jag skämdes lite smått. När jag väl lägger mig ned på rygg så kör hon all-in på alla mina erogena zoner. Flaggan står nu i topp, och det märker hon väldigt snart hon blir tvungen att hålla undan den allteftersom hon arbetar sig ner för min mage. Vid det här laget så är jag helt vild och tänkte för mig själv att ett HE är en säker sak i denna situation. Men icke, hon väljer istället att spendera 10min med att pressa på områden kring mitt könsorgan, och ständigt hålla millimeterstunna avstånd från min drule. Sen efter det så var massagen slut, och jag fick skynda mig hem för att onanera som en tok haha. Min fråga är då - hade jag fått HE om jag frågat om det? Finns det några tydliga signaler som massösen sänder ut som indikerar att det inte kommer att bli någon "vanlig" massage?

Tack på förhand!
bollen
Grattis till premiären! Var det ett ställe där kvinnan jobbar ensam så var det garanterat en tease för att du ska komma tillbaka, och vem vet vad som bjuds på då. Det är alltid bäst att låta frågan komma från massösen, i fall det är någon som inte ger extra så är hon säkerligen hjärtligt trött på snubbar som frågar efter det. Så bäst att låta henne fråga först.

I stället för springa hem och runka borde du gjort ett återbesök idag och kanske det blivit åka av..
Lycka till nästa gång!
Citera
2015-10-20, 22:33
Medlem
berra77s avatar
Noterade att antalet thaisalonger i Stockholmsområdet enligt thaimassageguiden nu är fler än 300 stycken. Är inte marknaden mättad ?
Citera
2015-10-21, 06:58
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Noterade att antalet thaisalonger i Stockholmsområdet enligt thaimassageguiden nu är fler än 300 stycken. Är inte marknaden mättad ?

Låt oss säga att det jobbar 3 st på var salong, 900 tjejer, dessa måste ha minst 2 kunder vardera om dagen för att kunna överleva på sitt arbete utan någon som helst extratjänster.
Om då mammasan är generös " vilket dom aldrig är" så betalar hon 150 kr för var massagekund till massösen. Då har hon tjänat 300 kräver skatt. Skatten 30 procent 90 kr 210kr kvar då de flesta har F-skatt så får de betala in skatt moms samt sociala avgifter själva, moms 75 kr 135 kr kvar sociala 35 procent 105kr kvar att leva på . Jobbar de då 7 dagar i veckan så har de alltså ungefär 2. 900 kr till hyra mat samt kläder. Vad tror ni de lever av?
Nu kanske jag har räknat lite fel i huvet, lite tidigt på morgonen, men det skiljer i såframt inte mycket.
Minst 200 salonger borde läggas ner för att branschen ska kunna betraktas som någorlunda seriös.
Det måste ju till 1.800 kunder PR dag för att ovan nämnda exempel ska hålla?
Finns det? Jag skrev för att kunna överleva, men det är ju ett understatements som heter duga.
Citera
2015-10-21, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berra77

Någon som varit med länge? Och minns det lägsta antalet i Sthlm. Nu ska man veta att det finns några som inte är med i Tmg.
Citera
2015-10-21, 21:09
Medlem
BlackPearls avatar
någon som känner till något bra ställe i västerås? =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in